• Anonym (Trött på kläm!)
    Äldre 5 Jul 08:41
    9234 visningar
    11 svar
    11
    9234

    Hatkärlek, vad är det?

    Ja, kan man kalla den relationen jag har till min mans lillebror för hatkärlek???

    Varje gång han kommer så rör han alltid mig! Ständigt!
    Jag gör ingenting, han bara kommer fram och klämmer på en sådär rakt av!
    Jag tycker absolut inte om det och känner en sådan där ren avsky, men samtidigt inte, kan man kalla det för hatkärlek, att jag hatar att han rör mig, men tycker om honom som person?
    Jag har sagt till honom så många gånger "Don't touch me!"
    Men, han blir ju bara värre, jag säger till min man, "säg åt din lillebror att sluta klämma på mig!" Min man svarar: "jamen det är väl bra att ni har sådan bra relation"
    Va, har man bra relation med personen om människan klämmer på mig hela tiden?!?
    Sedan slänger min gubbe ut en sådan dum kommentar "min fru kan jag dela med min lillebror, inga problem"
    Jag blev mållös kan jag säga! I tanken på hur jobbig jag redan tycker människan är!

    Ska man sparka killen mellan benen eller för att han ska tappa fokus och bara tänka på sin härlighet eller vad ska man ta vägen?
    Gömma sig varje gång det är högtidsdagar? Stå bakom sin man hela tiden och inte synas?

    Är det fler som har problem som jag har med klämmande människor?

  • Svar på tråden Hatkärlek, vad är det?
  • Anonym
    Äldre 5 Jul 08:48
    #1

    Eeh? Hur tänker din man när han tycker att tafsande är tecken på en bra relation? Och att han gärna delar dig med brorsan? Snacka om noll respekt!

    Om din man varit vettigt funtad hade han markerat att ditt välmående och respekt för dig smäller högre än alla lillbrorsans sjuka behov. Brodern borde själv fatta, men de är ju uppenbarligen släkt de där två.

    Du får väl se till att ordna en träff där du, din man, brorsan och någon till ses. Den fjärde ska vara en person som lillbrorsan INTE vill bli rörd av, men det ska den fjärde fortsätta med ändå. Och gärna påpeka vilken härlig relation de har.

    Många tafsiga killar tror att deras egna, kladdiga händer alltid är ok, men de vill sällan bli tagna på av t.ex. andra män eller kvinnor de upplever som väldigt burdusa.

  • Anonym (Trött på kläm!) Trådstartaren
    Äldre 5 Jul 08:54
    #2
    Anonym skrev 2009-07-05 08:48:58 följande:
    Eeh? Hur tänker din man när han tycker att tafsande är tecken på en bra relation? Och att han gärna delar dig med brorsan? Snacka om noll respekt!Om din man varit vettigt funtad hade han markerat att ditt välmående och respekt för dig smäller högre än alla lillbrorsans sjuka behov. Brodern borde själv fatta, men de är ju uppenbarligen släkt de där två. Du får väl se till att ordna en träff där du, din man, brorsan och någon till ses. Den fjärde ska vara en person som lillbrorsan INTE vill bli rörd av, men det ska den fjärde fortsätta med ändå. Och gärna påpeka vilken härlig relation de har.Många tafsiga killar tror att deras egna, kladdiga händer alltid är ok, men de vill sällan bli tagna på av t.ex. andra män eller kvinnor de upplever som väldigt burdusa.
    Men gud vilken härlig idé! Då ska jag ha min syrra här samtidigt för där ser jag uppenbart att dem två kan slåss tillsammans, för då minskar uppmärksamheten till mig!

    Nej jag vet inte om min man skämtade när han sa det där om att han delar allt med sin bror inklusive sin fru. Jag hade svårt att tolka det skämtet faktiskt, ibland tycker jag min man har noll respekt för kvinnor faktiskt och det har vi fightas om ofta.
  • Nyfike­n gul
    Äldre 5 Jul 09:25
    #3

    Han tror nog att han är guds gåva till kvinnan och att en tjej som säger nej egentligen menar ja...

    Så i dina kläder skulle jag bli totalt iskall och tvärtyst.  För ju mer du protesterar ju mer kommer han att se det som en sport och hävda att du faktiskt tycker om det.  Så en pungspark är INTE någon bra ide för då skulle han bara få vatten på sin kvarn.

    det enda tips jag kan ge är att aldrig vara ensam med honom, sluta umgås på tre och gör dig så tråkig och ointressant som möjligt.


    blir full i skratt då jag tänker på en kompis som fick detta problem med en släkting, hon hade alltid en massa problem varje gång killen dök upp . Hon hade mens, migrän, ont i magen, förstoppning, klamydia - ja bara såna där äckliga saker helt enkelt och så fort han var där och ville tafsa tyckte hon att det var en bra ide för att då kunde han massera bort det onda. "jag blöder så bra när någon masserar mig" var ett oslagbart uttryck när hon gav svar på tal en dag och sa att hon hade mens. han tafsade inte många gånger till på henne.... mohahaha och glömmer inte uttrycket i hans ansikte när hon sa att hon fått klamydia av ett krogragg (ren lögn men det visste ju inte han)...


    Victor född 10/6 - 2008- - vår älskade son!
  • Anonym (klo)
    Äldre 5 Jul 09:39
    #4

    Vart kladdar han på dig?
    Fy vad obehagligt, och vad tråkigt av din man som inte gör ngt åt det!
    Sätt dig ned och prata allvar med din man och be honom prata med brodern, så här får det ju inte fortsätta.

  • Anonym (Trött på kläm!) Trådstartaren
    Äldre 5 Jul 09:51
    #5

    Spelar ingen roll om jag säger att jag har det eller mens eller något utan han anfaller mig vilket fall som helst!

    Han klämmer mig på knäna, han klämmer mig vid midjan, alldeles för nära mina bröst!

    Ibland kan man ju tror att han är intresserad av mig, vilket jag försöker hävda motsatsen till, men varför beter han sig annars sådär, vadå, han kan väl klämma på andra tjejer istället för sin brors fru, MIG med andra ord!
    Usch...

  • Nyfike­n gul
    Äldre 5 Jul 11:03
    #6

    kan det vara så att han tävlar med sin bror? Att det handlar om avundsjuka syskon emellan?

    Att han på något sätt försöker hävda sig gentemot din man genom att klampa in i hans revir och visa att han inte sitter säkert?

    Kan det vara nåt sånt som spelar in här?


    Victor född 10/6 - 2008- - vår älskade son!
  • Cremo
    Äldre 5 Jul 11:18
    #7

    Kläm tillbaka stenhårt när brorsan tafsar! Eftersom han inte verkar förstå på vanligt sätt så:

    - Ta ett nyptag i den tunna huden på halsen och kläm åt med naglarna.

    - Kläm pungen på honom. HÅRT.

    - Trampa honom på foten och säg att om han klampar in på ditt revir så trampar du tillbaka.

    - Vrid om näsan på honom. Sådär som gubbar skämtsamt gör på små barn, men gör det HÅRT.

    - Nyp tag i hans bröstvårta och vrid runt.

    Detta såklart efter att det verkligen står klart att han inte förstår muntliga tillsägningar.

  • Cremo
    Äldre 5 Jul 11:21
    #8

    Min man hälsar att du ska vänta tills brorsan tafsar på dig bland folk och då skriva högt:

    -Kan du inte låta mig vara? Sluta tafsa, ditt j-a pervo!

    Min man tror mer på att göra bort brodern än att åsamka honom smärta.

  • Cremo
    Äldre 5 Jul 11:22
    #9

    Menar såklart SKRIKA högt, inte skriva...

  • Anonym (Trött på kläm!) Trådstartaren
    Äldre 5 Jul 12:49
    #10

    Han skulle aldrig göra det bland folk, han är inte dum inte... Utan han passar på när det är få runt omkring, spelar ingen roll om jag är där eller här eller sitter långt ifrån, han ska helt enkelt klämma på mig vilket fall som helst!

    Jag har redan dragit åt pungen, inte fan har han slutat efter det, känns mer som det ökat....

    Nyfiken gul skrev 2009-07-05 11:03:14 följande:


    kan det vara så att han tävlar med sin bror? Att det handlar om avundsjuka syskon emellan? Att han på något sätt försöker hävda sig gentemot din man genom att klampa in i hans revir och visa att han inte sitter säkert?Kan det vara nåt sånt som spelar in här?
    Ja, jag har frågat min man om det där med avundsjuka, ja jag tror faktiskt han är avundsjuk på sin bror som har en fru och två barn. Vilket han då inte har men vill nog absolut ha ett stadigt förhållande. Så ja, det har nog en väldigt stor roll.
  • Anonym (potat­ismos)
    Äldre 10 Jul 12:51
    #11

    ÅH! Jag blir så arg på din man som så ansvarslöst skämtar om det när han borde se att du lider av detta. Fråga din man om det då är okej att du knullar med hans bror eftersom brodern verkar vilja det och du blir ju lite småkåt då du inte får så mkt uppmärksamhet från din man? Se vad han svarar på det?

    Jävla skitmän, fega kräk. Mitt ex var likadan, vi hade en liknande situation men då var det en killkompis till honom som höll på.

    Anonym (Trött på kläm!) skrev 2009-07-05 08:41:46 följande:


    Men, han blir ju bara värre, jag säger till min man, "säg åt din lillebror att sluta klämma på mig!" Min man svarar: "jamen det är väl bra att ni har sådan bra relation" Va, har man bra relation med personen om människan klämmer på mig hela tiden?!? Sedan slänger min gubbe ut en sådan dum kommentar "min fru kan jag dela med min lillebror, inga problem"
Svar på tråden Hatkärlek, vad är det?