• sara g 79

    Malkolm blir storebror!

    Malkolm!

    Var ett tag sen jag skrev. Malkolm ska bli storebror.........och så klart Melvin! Nu e det snart 11 månader sen Malkolm blev en ängel, och är alltid i våra tankar. I dec kommer förhoppningsvis ett syskon till, den tiden för ett år sedan skulle Malkolm kommit. Vågar man hoppas? I bland e man glad men oron tar snabbt över igen. Blir det ett dop eller en barn begravning till? Det närmar sig Malkolms 1 års dag;
    det gör så ont! Är det någon som känner igen sig?

    Jag älskar dig

    Mamma

  • Svar på tråden Malkolm blir storebror!
  • Farfalla

    Känner igen mig så väl.. Rasmus ska bli storebror i jan/feb..
    Saknaden och oron är enorm, rädslan att behöva beställa en till kista..

    Kramar!

  • Froggis76

    Grattis till det nya lilla liv som växer inuti dig!
    Jag känner så väl igen mig i det du skriver. Oron för vad som kan hända, man vågar inte hoppas och kan inte ta till sig att man kanske kommer att sitta där med ett levande småsyskon i sin famn.
    När jag väntade Robins lillebror var jag livrädd och övertygad om att jag kommer att få planera ännu en begravning. nu sitter jag här med två småbröder till Robin.

    Lycka till och jag håller tummarna, det gör säkert Malkolm också!

    //Ängeln Robins mamma

  • Lilla Gry

    Åh vad roligt att du väntar syskon till Malkolm och Melvin! Förstår så väl din oro, den är helt naturlig. Hoppas verkligen att allt går bra!

    Stor kram!

  • Tvåminusen

    Grattis! Min Elias blev en änel för 8 månader och nu fösöker vi bli gravida igen. Jag kommer att känna på precis samma sätt som du när jag blir gravid. Håller tummarna för er. Kram

Svar på tråden Malkolm blir storebror!