• Anonym ((supe­r-roli­gt))
    Äldre 4 Aug 16:24
    243042 visningar
    158 svar
    158
    243042

    Roliga sexhistorier

    Berätta just din historia, även om sex skall vara något vackert och underbart så kan de bli lite tokigt ibland, och skapa ett och ett annat skratt.

    Eller

    Har du en pinsam historia du vill dela med dig, så andra kan få sig ett gott skratt?

    Ett skratt förlänger Livet, kom ihåg det !!

  • Svar på tråden Roliga sexhistorier
  • Anonym ((supe­r-roli­gt)) Trådstartaren
    Äldre 4 Aug 16:30
    #1

    Jag kan börja..

    Jag var jättekär i en kille i flera månader, när vi väl hade kommit så långt att vi hamnade under täcket och jag får syn på hans "sak" så säger han;

    -Sug på den... den vill vara våt innan han kommer in i din stora grotta..

    Jag kryper ner under täcket och ser en knappt 2 centimeter "snopp i full erektion"

    Utbrister i gapskratt så tårarna rinner..

    Så jag plockade åt mig mina kläder och skyndade därifrån, han vart ganska sur haha

    (skall tillägga att han körde en stoooooor hummer och hade en stoooooor lägenhet, så när jag såg den lilla, så höll jag på att dö...av skratt)

    -

  • Anonym
    Äldre 4 Aug 16:33
    #2

    Anonym ((super-roligt)) skrev 2009-08-04 16:30:38 följande:


    Jag kan börja.. Jag var jättekär i en kille i flera månader, när vi väl hade kommit så långt att vi hamnade under täcket och jag får syn på hans "sak" så säger han; -Sug på den... den vill vara våt innan han kommer in i din stora grotta..Jag kryper ner under täcket och ser en knappt 2 centimeter "snopp i full erektion" Utbrister i gapskratt så tårarna rinner.. Så jag plockade åt mig mina kläder och skyndade därifrån, han vart ganska sur haha (skall tillägga att han körde en stoooooor hummer och hade en stoooooor lägenhet, så när jag såg den lilla, så höll jag på att dö...av skratt)-
    Elaking...
  • Kolora­turell
    Äldre 4 Aug 16:42
    #3

    En av de allra första gångerna jag och min man hade sex så frågade jag mitt i akten om han hade legat med min fd bästa vän. Han sa ja... Vi är fortfarande ihop, så jag kom nog över det.

    En gång var jag jättekissnödig redan när vi började med förspelet men jag vågade inte säga att jag måste gå på toa om vi skulle ha sex, så vi började trots att jag var jättenödig. Killen skulle dessutom ta det luuuugnt och lååångsamt och riktigt njuta av sexet, till min förtvivlan. Till slut kunde jag inte hålla mig längre utan fick säga som det var och sedan rusa till toan. Kissade ett par liter kändes det som... När jag kom tillbaka satt han och runkade för att behålla ståndet... Snacka om romantikdödare.

    Efter sex så låg jag och killen och bara slöade som man brukar, när han helt plötsligt säger rakt ut "Du måste duscha för du luktar underrede. " Jag blev helt paff och visste inte vad jag skulle säga. Det var en sån sjuk kommentar,och det värsta av allt var att han inte ens sa det på ett elakt sätt, bara konstaterade liksom.

    När vi var nyinflyttade i vår lägenhet kom grannen över dagen efter och klagade på att vi stånkade för mycket när vi hade sex, och hon betonade att hon INTE gillade "sånt där". Det var ju rätt pinigt, inte minst för att vi skulle ge ett gott intryck i det nya grannskapet. Hon skvallrar rätt mycket och vi bor fortfarande grannar, så jag antar att alla redan känner till den där historien.

  • Anonym ((supe­r-roli­gt)) Trådstartaren
    Äldre 4 Aug 16:51
    #4

    Haha vilka historier.. Luktar underrede, hahahah förlåt men de lät så knäppt o roligt på samma gång :)


    Koloraturell skrev 2009-08-04 16:42:02 följande:
    En av de allra första gångerna jag och min man hade sex så frågade jag mitt i akten om han hade legat med min fd bästa vän. Han sa ja... Vi är fortfarande ihop, så jag kom nog över det. En gång var jag jättekissnödig redan när vi började med förspelet men jag vågade inte säga att jag måste gå på toa om vi skulle ha sex, så vi började trots att jag var jättenödig. Killen skulle dessutom ta det luuuugnt och lååångsamt och riktigt njuta av sexet, till min förtvivlan. Till slut kunde jag inte hålla mig längre utan fick säga som det var och sedan rusa till toan. Kissade ett par liter kändes det som... När jag kom tillbaka satt han och runkade för att behålla ståndet... Snacka om romantikdödare. Efter sex så låg jag och killen och bara slöade som man brukar, när han helt plötsligt säger rakt ut "Du måste duscha för du luktar underrede. " Jag blev helt paff och visste inte vad jag skulle säga. Det var en sån sjuk kommentar,och det värsta av allt var att han inte ens sa det på ett elakt sätt, bara konstaterade liksom. När vi var nyinflyttade i vår lägenhet kom grannen över dagen efter och klagade på att vi stånkade för mycket när vi hade sex, och hon betonade att hon INTE gillade "sånt där". Det var ju rätt pinigt, inte minst för att vi skulle ge ett gott intryck i det nya grannskapet. Hon skvallrar rätt mycket och vi bor fortfarande grannar, så jag antar att alla redan känner till den där historien.
  • Anonym
    Äldre 4 Aug 16:52
    #5

    En tjej jag känner blev vräkt från sin lägenhet efter att hon och hennes kille varit alldeles för högljudda vid sex...

  • Anonym ((supe­r-roli­gt)) Trådstartaren
    Äldre 4 Aug 16:54
    #6

    Kan berätta om min sprut-orgasm..

    Det var ett one-night-stand,

    När han såg/kände den 1x1 meter stora fläcken, så var han..

    "tvungen att åka hem för han kom på en sak"
    jag fattade inte vad som hade hänt, men när jag insåg så skämdes jag först, men sen förstod jag.

    Jag sov dessutom över hos en tjejkompis den natten och förstod inte hur jag skulle förklara att hon inte kunde sova i sin egen säng *skratt*

  • Anonym ((supe­r-roli­gt)) Trådstartaren
    Äldre 4 Aug 16:56
    #7

    Satan vilket liv dom måste ha fört då... =)


    Anonym skrev 2009-08-04 16:52:06 följande:
    En tjej jag känner blev vräkt från sin lägenhet efter att hon och hennes kille varit alldeles för högljudda vid sex...
  • Äldre 4 Aug 16:56
    #8
    Anonym skrev 2009-08-04 16:52:06 följande:
    En tjej jag känner blev vräkt från sin lägenhet efter att hon och hennes kille varit alldeles för högljudda vid sex...
    Shit! kan man bli vräkt för en sån sak? herrejävlar, nu gäller det att hålla igen lite tror jag. Kanske försöka med att ha sex innan kl. 22 också:P
  • Anonym ((supe­r-roli­gt)) Trådstartaren
    Äldre 4 Aug 17:02
    #9

    Sen en annan gång så råkade jag somna...

    Kl. var väl halv sex på morgonen och det hade varit kräftskiva i en bygdegård..

    Jag var aspackad och hade flörtat med en kille den kvällen. Så när vi kom hem till mig så var det hett till en början, men jag var så trött så jag somnade.

    Då utbrister killen;

    - Va fan gör du???.. sover du?????

    Ehhrmm..va?..va?, med sömndrucken röst..

    - Nää inte alls jag...vilade bara, sa jag o satte mig upp i sängen.

    Killen vart så förnärmad att han drog, inte sett honom sen dess.

    *asg*

  • Anonym
    Äldre 4 Aug 18:08
    #10

    haha denna tråden är värd att sparas =) hoppas bara folk kan skriva fler historier! Själv har jag ingen att erbjuda ännu =(

Svar på tråden Roliga sexhistorier