• Anna å Mel

    UMEÅ PRIDE - familjeträff (forts på tråd sen tidigare..)

    tråden som vi påbörjat tidigare ang café häng i samband med priden io umeå är låst (efter 3 månader) så här börjar en ny..

    Costas är kanonbra förslag!!! älskar kaffet!!! :)

    så alltså, ses vi alla som vill på costas efter paraden... typ när de är klart på torget och folk börjar droppa av så drar vi oss dit?!!

    kanske har vi redan setts under paraden å kan följas, jag menar ni är inte så osynliga med era magar framför er ; )

    ... å oss kommer ni kanske se för vi har en knallröd kronanvagn till våran pojk som vi kommer att gå med... :)

    va kul de ska bli!!
    väl mött, eller vad säger ni?

    /anna

  • Svar på tråden UMEÅ PRIDE - familjeträff (forts på tråd sen tidigare..)
  • norrlandsmammor

    det blir en utmärkt förslag!!!
    ja hade också upptäkt att den tidigare tråden hade låst sig vi ska i alla fall vara där men eftersom vi kommer med bussen från Vilhelmina blir det inte före 10,45 sen måste vi också dra senast 15,00 kl. men det ska väll går. det är väll inte så svårt att träffas jag har väll på mig en orage tröja och stor magen och mina älskade röda skor so det går väll att hitta varan

    Norrlandsmammor

  • fara

    Roligt! Vi kommer. Hoppas bara inte paraden drar ut på tiden då Lisa börjar jobba klockan två. Mig kommer ni att känna igen för att jag kommer att springa omkring med en stor kamera och fotografera, Lisa på magen.
    Syns snart!
    Sara och Lisa

Svar på tråden UMEÅ PRIDE - familjeträff (forts på tråd sen tidigare..)