• Wettex
    Äldre 10 Oct 21:06
    8214 visningar
    47 svar
    47
    8214

    Nya vänner i Sthlm

    Skulle tycka att det var jättekul att träffa nya vänner och utöka bekantskapskretsen lite.

    Ar nybliven singel, många av mina gamla vänner har fullt upp med familjelivet och till råga på allt så var många våra gemensamma vänner "hans". Inte undra på att jag skulle behöva träffa nya vänner

    Finns det några här som känner på samma vis? Som har lust att fika, promenera, dricka vin, shoppa, sporta... ja allt det där.

    Lite om mig... Jag är 31, barnfri, singel, glad och pigg, skrattar mycket och är nog allmänt trevlig tror jag. Har bott i Stockholm de senaste 10 åren men är egentligen från Norrland.

    Gillar att hitta på saker, gärna spontant, går gärna ut och tar ett glas vin men stannar lika gärna hemma och bakar.

    Känns lite skumt att "efterlysa" vänner på detta sätt men varför inte? Vore kul om vi kunde få ihop ett gäng som hade lust att hitta på något, prata strunt eller bara Skype:a lite.

    Kram

  • Svar på tråden Nya vänner i Sthlm
  • Äldre 11 Oct 03:58
    #1

    Hej hej
    Är 36 å bor på ekerö. Väntar mitt första till julafton...

  • 2 barn mamma
    Äldre 12 Oct 09:57
    #2

    Hej

    Jag skulle gärna träffa ny vänner
    Är 37 år och bor på värmdö och har barn på 3 år och 7 år

  • Annali­vet
    Äldre 18 Oct 14:44
    #3

    Hej,

    jag behöver också nya vänner, gjorde själv ett inlägg nyss. Nyseparerad med en dotter varannan vecka ca. Skulle tycka det vore roligt att göra lite saker på stan ihop med andra (både med och utan barn, min dotter är 4). Utan barn vore det roligt att gå ut och äta eller dricka ett glas vin, gå på teater, utställning, fika, kanske träna ihop (jag tränar på Friskis) eller träffas och laga mat ihop.
    Jag är 32 och bor i söderort

  • Timba
    Äldre 20 Oct 02:17
    #4

    Hej
    Jag vill gärna få lite nya vänner. Är 34 år, gift,har två barn ett och två år gamla och bor i Kallhäll.
    Gillar att träna, mat och vin..ja alltmöjligt.
    Skulle vara kul att ses typ på fredag i Stockholm och ta ett glas vin ihop ????

  • Annali­vet
    Äldre 21 Oct 21:07
    #5

    Hej tip!
    Det skulle varit kul på fredag OM jag inte hade haft dottern just denna helgen. Men gärna annan kväll, kanske nästa helg. Vad roligt med någon som är spontan och föreslår något!! Vi skrivs igen

  • 2 barn mamma
    Äldre 21 Oct 21:47
    #6

    Hej tip

    Vilket bra förslag du har att ses över ett glas vin.
    Jag vill gärna hänga med.

  • Timba
    Äldre 23 Oct 12:39
    #7

    Hej
    Min son har gått och blivit sjuk, så får skjuta på träffen lite...
    Ses gärna nästa vecka nån kväll inne i stan om det är någon som vill ???

  • Bobby7­7
    Äldre 23 Oct 23:19
    #8

    Hänger ev gärna på:) Bara man vet dag lite innan så...

  • Äldre 23 Oct 23:23
    #9

    här är en till..

  • Bobby7­7
    Äldre 23 Oct 23:26
    #10

    Vad sägs om tisdag kväll vid 19-tiden? :)

Svar på tråden Nya vänner i Sthlm