• Äldre 15 Nov 08:35
    165073 visningar
    15031 svar
    15031
    165073

    All we want for Christmas is Michael

    Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

    Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

  • Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • Äldre 15 Nov 23:28
    #71
    BooBoo skrev 2009-11-15 23:26:43 följande:
    Nu ni... Sägr jag godnatt!!I LOVE YOOOOU
    Gonatt. ses i morrn =)
  • Äldre 16 Nov 07:46
    #72

    Här är vi vakna sedan kl 7. Nån gubbe ska komma hit och kolla ventilationen med start iadg kl 7 och ett par veckor framåt. Ingen aning när dom tänker komma hit.
    Vore ju roligt om man låg och sov när dom kommer, vakna av att nån är inne i ens lägenhet och röjer

  • Småkot­tarna
    Äldre 16 Nov 08:48
    #73
    mona83 skrev 2009-11-16 07:46:20 följande:
    Här är vi vakna sedan kl 7. Nån gubbe ska komma hit och kolla ventilationen med start iadg kl 7 och ett par veckor framåt. Ingen aning när dom tänker komma hit. Vore ju roligt om man låg och sov när dom kommer, vakna av att nån är inne i ens lägenhet och röjer
    Det hände mig en gång. Vaknade på morgonen, steg upp o gick ut i hallen i linne och trosor, gnuggade mig i ögonen o VAAAAAA!?!? Sprang fort som fan in i sovrummet igen o slängde på mig kläder o gick ut igen något chockad. Gubben bara "Oj, var det någon hemma? Jag ringde på dörren men ingen öppnade". Eeeh ja, jag sover hårt.
  • Äldre 16 Nov 08:52
    #74
    Småkottarna skrev 2009-11-16 08:48:00 följande:
    Det hände mig en gång. Vaknade på morgonen, steg upp o gick ut i hallen i linne och trosor, gnuggade mig i ögonen o VAAAAAA!?!? Sprang fort som fan in i sovrummet igen o slängde på mig kläder o gick ut igen något chockad. Gubben bara "Oj, var det någon hemma? Jag ringde på dörren men ingen öppnade". Eeeh ja, jag sover hårt.
    Ja det är ju det jag gör oxå. Så lika bra att vara uppe när man inte vet.

    Jaha, nu sitter jag och väntar på att Tobias ska sluta skrika. Han flsmsar så jävligt när man hjälper honom och nu ä'r han jätte pissed off för att jag INTE tänker hjälpa honom.
    Så här varje jäkla morron, vi är ALLTID försenade till dagis för att han ska hålla på.
  • Äldre 16 Nov 08:53
    #75

    Har du föresten fått nått svar på mailet?

    Syns inget än på sidan :-/. Börjar ju närma sig ju

  • Äldre 16 Nov 11:00
    #76

    God morgon!!!

  • Äldre 16 Nov 11:36
    #77
    Bevabus skrev 2009-11-16 11:00:30 följande:
    God morgon!!!
    gomorgon =)
  • KikiBo­o
    Äldre 16 Nov 13:48
    #78

    Haha! Läste lite galet.. FL firar 77 år.. MÅNADER jue..
    Hur länge har ni vart medlemar på FL? Jag blev medlem 1.a april -05 . april april

    Och idag har jag sovit bort halva dan IGEN.. Uppe efter 12.. Skönt nät sambon är ledig..
    Jag hatar denna trötthet.. Och nu börjarjag må illa titt som tätt.. Och jag vill ha GLASS. Ge mig glass. TWIX


    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Äldre 16 Nov 14:06
    #79
    BooBoo skrev 2009-11-16 13:48:36 följande:
    Haha! Läste lite galet.. FL firar 77 år.. MÅNADER jue.. Hur länge har ni vart medlemar på FL? Jag blev medlem 1.a april -05 . april april Och idag har jag sovit bort halva dan IGEN.. Uppe efter 12.. Skönt nät sambon är ledig..Jag hatar denna trötthet.. Och nu börjarjag må illa titt som tätt.. Och jag vill ha GLASS. Ge mig glass. TWIX
    16 april 2006 har jag vart medlem.. så du blev medlem ca ett år och 16 dar före mig :P
  • Äldre 16 Nov 14:07
    #80
    BooBoo skrev 2009-11-16 13:48:36 följande:
    Haha! Läste lite galet.. FL firar 77 år.. MÅNADER jue.. Hur länge har ni vart medlemar på FL? Jag blev medlem 1.a april -05 . april april Och idag har jag sovit bort halva dan IGEN.. Uppe efter 12.. Skönt nät sambon är ledig..Jag hatar denna trötthet.. Och nu börjarjag må illa titt som tätt.. Och jag vill ha GLASS. Ge mig glass. TWIX
    btw finns twix glassen kvar? :O Har inte sett den på jättelänge..
    Och jag vill gå till affären och köpa mig en STOR jävla godispåse.. :'(
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael