• Bevabus

    All we want for Christmas is Michael

    Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

    Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

  • Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • Småkottarna
    mona83 skrev 2009-11-17 10:10:59 följande:
    Nu har d0m varit här, 2 gubbar, och rensat ventilationen. Ena gubben i badrummet gnällde över att det luktade kattskit, konstigt värre kattlådan står i badrummet och kattlådan är verkligen inte det första jag tänker på att ska göras rent på morron. Bättre att man ser till att komma upp och iväg till dagis. Det är nått jag gör på kvällen, då man har all tid i världen :-/
    Ähh vilken fjant! Du skulle sagt till honom att jag är ensamstående med 2 barn, finns inte en chans att jag hinner rensa kattlådan innan dagis, men är det så du stör dig så ligger spaden där bredvid, det är bara att skopa!

    När jag bodde hemma borrade de i badrummet ovanför oss och lyckades borra igenom hela vägen ner till oss. Någon dag senare skulle de fixa detta och jag var hemma själv. De skulle flytta kattlådan och givetvis hade det blivit en spricka i botten på den som vi inte visste om och kattkiss hade runnit ut under lådan. Alla vet hur kattkiss luktar. Killarna torkade och svor över dessa jävla katter o där stod jag och skämdes som en gris.
  • Småkottarna

    Du Mona: Tobias och Leah har samma pappa va? För herre gud vilka kopior av varandra! Trots olika kön ser de ju identiska ut!

  • Bevabus

    BooBoo!! Det här skrev Matthew Perry i sin senaste Tweet:
    "Thinking pretty seriously of changing my name to kiki."

    hahaha

  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-11-17 10:48:23 följande:
    BooBoo!! Det här skrev Matthew Perry i sin senaste Tweet: "Thinking pretty seriously of changing my name to kiki." hahaha
    are u for real?

    Wow.. Måste erkänna... Vi har smygdejtat några månader.. Hans sätt att säga: I LOVE YOU
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-11-17 11:01:54 följande:
    ja gör det
    du som kan engelska I think u should. Är det rätt skriviet, haha!
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo

    fast.. jag vågar inte skriva.. han är ju värsta celeben.. Tänk om han svarar


    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Bevabus

    that is correct my dear friend


    BooBoo skrev 2009-11-17 11:03:24 följande:
    du som kan engelska I think u should. Är det rätt skriviet, haha!
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael