• Äldre 15 Nov 08:35
    167002 visningar
    15031 svar
    15031
    167002

    All we want for Christmas is Michael

    Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

    Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

  • Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • KikiBo­o
    Äldre 17 Nov 11:05
    Bevabus skrev 2009-11-17 11:04:16 följande:
    that is correct my dear friend
    Yeeeaj
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Äldre 17 Nov 11:10

    Vad händer i allas liv idag då?

  • KikiBo­o
    Äldre 17 Nov 11:11

    Paris Jackson, who is daughter of Michael Jackson turned her bedroom into a shrine after decorating the room with posters of her late father.


    11-year-old Paris decided to put the photos up because she wants to be reminded of her dad everyday. The late singer’s sister La Toya dished that Michael’s kids all doing fine and coping with his death quite well.
    The kids are still in therapy and they are working with psychiatrist as they deal with the loss of their father. La Toya thought that the children’s legal guardian Katherine as well as Joe are doing a good job raising the three kids.


    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Äldre 17 Nov 11:12
    BooBoo skrev 2009-11-17 09:30:19 följande:
    Depp körde ibland.. Ibland Benicio.. Båda höga som svin o svettiga Fan.. Jag trodde du hade koll på Depps filmer
    Nää inte hans äldre filmer tyvärr. Men jag har en lista nånstans på hans filmer..
    mona83 skrev 2009-11-17 10:05:15 följande:
    Nje kanske inte har sett den ändå. Kände bara igen namnet....
    Okej då får du hyra den eller något den är grymt bra =)
    mona83 skrev 2009-11-17 10:10:59 följande:
    Nu har d0m varit här, 2 gubbar, och rensat ventilationen. Ena gubben i badrummet gnällde över att det luktade kattskit, konstigt värre kattlådan står i badrummet och kattlådan är verkligen inte det första jag tänker på att ska göras rent på morron. Bättre att man ser till att komma upp och iväg till dagis. Det är nått jag gör på kvällen, då man har all tid i världen :-/
    Det ska man väl för fan inte gnälla över, dem ska bara åka dit och göra sitt jobb, han ska inte ens gnälla över sina "kunder" eller va man ska kalla er.
  • KikiBo­o
    Äldre 17 Nov 11:13
    Bevabus skrev 2009-11-17 11:10:49 följande:
    Vad händer i allas liv idag då?
    För det första så är jag ren. Har duschat. Inte gjort det på flera månader. Om tråden har luktat så vet ni varför..
    Jag tänkte bara chokladbollar. Thank's to Mona
    Det är enda roliga planen..
    Sen de gamla vanliga. Laga mat o vika tvätt. O skriva lite skit här...
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Äldre 17 Nov 11:15

    aawww


    BooBoo skrev 2009-11-17 11:11:28 följande:
    Paris Jackson, who is daughter of Michael Jackson turned her bedroom into a shrine after decorating the room with posters of her late father.
    11-year-old Paris decided to put the photos up because she wants to be reminded of her dad everyday. The late singer?s sister La Toya dished that Michael?s kids all doing fine and coping with his death quite well.The kids are still in therapy and they are working with psychiatrist as they deal with the loss of their father. La Toya thought that the children?s legal guardian Katherine as well as Joe are doing a good job raising the three kids.
  • Äldre 17 Nov 11:16

    Jag är imponerad

    Jag ska till körskolan som vanligt. Dem öppnar efter lunchrasten kl 13:15...två timmar....can't wait


    BooBoo skrev 2009-11-17 11:13:10 följande:
    För det första så är jag ren. Har duschat. Inte gjort det på flera månader. Om tråden har luktat så vet ni varför..Jag tänkte bara chokladbollar. Thank's to Mona Det är enda roliga planen.. Sen de gamla vanliga. Laga mat o vika tvätt. O skriva lite skit här...
  • Äldre 17 Nov 11:16
    Bevabus skrev 2009-11-17 10:48:23 följande:
    BooBoo!! Det här skrev Matthew Perry i sin senaste Tweet:"Thinking pretty seriously of changing my name to kiki." hahaha
    haha.. Vad har han för tweet?
  • KikiBo­o
    Äldre 17 Nov 11:17
    brooke
    Men den är typ.. 10 år gammal bara..
    Trodde du skulle bli lika upprörd över att du missat en Depp film som du blev när du missat en Elijah film, haha
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBo­o
    Äldre 17 Nov 11:18
    Bevabus skrev 2009-11-17 11:16:10 följande:
    Jag är imponerad Jag ska till körskolan som vanligt. Dem öppnar efter lunchrasten kl 13:15...två timmar....can't wait
    Oh I know
    Hoppas han är där... MKT. Så han kan hjälpa dig
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael