• Äldre 15 Nov 08:35
    166980 visningar
    15031 svar
    15031
    166980

    All we want for Christmas is Michael

    Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

    Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

  • Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • Äldre 17 Nov 11:56
    Bevabus skrev 2009-11-17 11:49:54 följande:
    okej!
    yepp =)
  • Äldre 17 Nov 11:59
    http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6134618.ab
    Krokodil försöker ta en flodhäst unge men de söttre flodhästarna kom till undsättning =)
  • Äldre 17 Nov 12:04
  • KikiBo­o
    Äldre 17 Nov 13:22
    Brooke skrev 2009-11-17 11:56:31 följande:
    Okej, men du har ju då inte bott på landet på riktigt.. Och jag börja känna mig instängd :( suck snart är det dags och gå till bussen..
    Haha nääh det förstås
    Så fort du fixat körkortet så får du skaffa jobb o sen flytta hemifrån till en shysst lgh i stan
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBo­o
    Äldre 17 Nov 13:22

    Tror jag ska baka lite chocolateballs


    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBo­o
    Äldre 17 Nov 13:24

    Janet:

    It was great to sit down with Robin for the ABC Special. I hope you guys watch n enjoy the interview Nov 18.

    Bara att hålla koll på Youtube snart då


    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBo­o
    Äldre 17 Nov 13:31

    Skriv under ffs
    www.2grader.se/en/


    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBo­o
    Äldre 17 Nov 13:31

    Sitter Bevan o pluggar nu..? Eller dregglar o ramlar av stolen?


    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Äldre 17 Nov 13:33

    Jag sitter o sminkar om mig för andra gången hahahah blir fan aldrig nöjd nog så jag kan gå till körskolan, hade tänkt gå dit för en halvtimme sen! :O


    BooBoo skrev 2009-11-17 13:31:53 följande:
    Sitter Bevan o pluggar nu..? Eller dregglar o ramlar av stolen?
  • Äldre 17 Nov 13:54
    Småkottarna skrev 2009-11-17 10:22:24 följande:
    Ähh vilken fjant! Du skulle sagt till honom att jag är ensamstående med 2 barn, finns inte en chans att jag hinner rensa kattlådan innan dagis, men är det så du stör dig så ligger spaden där bredvid, det är bara att skopa! När jag bodde hemma borrade de i badrummet ovanför oss och lyckades borra igenom hela vägen ner till oss. Någon dag senare skulle de fixa detta och jag var hemma själv. De skulle flytta kattlådan och givetvis hade det blivit en spricka i botten på den som vi inte visste om och kattkiss hade runnit ut under lådan. Alla vet hur kattkiss luktar. Killarna torkade och svor över dessa jävla katter o där stod jag och skämdes som en gris.
    Det tänkte jag faktkist inte på, vart lite gring på gubben när han sa så. Sen tänkte jag att han är av det manliga könet och dom är klenare när det gäller det mesta .

    Nja det är inte säkert, där jag bodde innan så skrev gubben katturin lukt med? när han kollade lägenheten. Vi hade inte hunnit städa klart när han kom.
    Så han sa att vi kasnke var tvungna att sanera och ta dit anticimex.

    När vi kom på morron dagen efter så ljög vi ihop att vi redan hade haft anticimex där. Så då luktade det inte längre helt plötsligt.
    Allstå det kan inte bli nåra frågetecken när det är katturin lukt. Antingen luktar det eller så gör det inte.
    Hörde av andra som bott hos den hyresvärden som haft katt att dom sagt samma sak vid flytt.
    Anledningen var att dom försökte lura dom hyres gäster som flyttade
    att betala renovering av lägenheten...

    Jag förstår att det inte var så kul att höra
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael