• Äldre 15 Nov 08:35
    166875 visningar
    15031 svar
    15031
    166875

    All we want for Christmas is Michael

    Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

    Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

  • Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • Äldre 17 Nov 13:58
    Småkottarna skrev 2009-11-17 10:25:15 följande:
    Du Mona: Tobias och Leah har samma pappa va? För herre gud vilka kopior av varandra! Trots olika kön ser de ju identiska ut!
    Jodå, dom har samma pappa. Tyvärr måste jag säga
    Men att dom är lika, det ser inte jag faktkist
  • KikiBo­o
    Äldre 17 Nov 14:02
    Bevabus skrev 2009-11-17 13:33:59 följande:
    Jag sitter o sminkar om mig för andra gången hahahah blir fan aldrig nöjd nog så jag kan gå till körskolan, hade tänkt gå dit för en halvtimme sen! :O
    Oh lord!
    På med lite mascara sen är du good to go Ruffsa till håret
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Äldre 17 Nov 14:04
    BooBoo skrev 2009-11-17 11:11:28 följande:
    Paris Jackson, who is daughter of Michael Jackson turned her bedroom into a shrine after decorating the room with posters of her late father.
    11-year-old Paris decided to put the photos up because she wants to be reminded of her dad everyday. The late singer?s sister La Toya dished that Michael?s kids all doing fine and coping with his death quite well.The kids are still in therapy and they are working with psychiatrist as they deal with the loss of their father. La Toya thought that the children?s legal guardian Katherine as well as Joe are doing a good job raising the three kids.
  • Äldre 17 Nov 14:07
    BooBoo skrev 2009-11-17 11:42:45 följande:
    Jag har ingen koll på vilka kändisar som gjort vilka röster till tecknat. bara dom man har hemma. Jag har ingen större koll på kändisar överhuvudtaget. Läser inga tabliod junks Jag har ingen filmmed Elijah vad jag vet.. Men de jag sett är alla Sagan om ringen. Jag tvingade mig själv att se. Och tänka sig. Dom var riktigt bra Sen Evigt ung då. Filmen som jag upptäckte han i and feel in looooove Huckelberry finn, Oliwer twist. Dom måste ni se The facultySin City. Cool film I must sayHappy feet .... Kommer inte på nå mer nu...
    Men Happy feet har jag sett, är han nån röst där eller?
  • KikiBo­o
    Äldre 17 Nov 14:13
    mona83 skrev 2009-11-17 14:07:16 följande:
    Men Happy feet har jag sett, är han nån röst där eller?
    Ja han är den steppande pingvinen
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Äldre 17 Nov 14:16
    BooBoo skrev 2009-11-17 14:13:03 följande:
    Ja han är den steppande pingvinen
    Jaha det hade jag ingen aning om faktiskt
  • Äldre 17 Nov 15:52

    Jag måste ha eyeliner och mascara och lite foundation allting sket sig totalt idag, blev bara ojämnt haha men till slut så fixade det sig.

    Kom just hem. Han gick förbi mig ett par gånger och tittade på mig....jag vill kunna läsa tankaaaaaar!!!! Måste veta vad han tänker!!! Han kanske inte tittar på mig för den anledningen som jag hoppas.


    BooBoo skrev 2009-11-17 14:02:37 följande:
    Oh lord! På med lite mascara sen är du good to go Ruffsa till håret
  • Äldre 17 Nov 16:44
    BooBoo skrev 2009-11-17 13:22:04 följande:
    Haha nääh det förstås Så fort du fixat körkortet så får du skaffa jobb o sen flytta hemifrån till en shysst lgh i stan
    Ja de ska jag verkligen =)
  • KikiBo­o
    Äldre 17 Nov 17:10

    Puma säger Majch om Michael.. Ville säger Mikel..
    Ville önskade att titta på lite Live in korea med karln... Självklart
    Nu står dom o dansar...

    Bakat morotsbröd till mellis.. Och chokladbollar som kidsen fick efter maten. Men jag fick lov att muta Ville med en boll. SMAKA på maten. Gaah! Han smakade och tyckte om..
    Jag vet iaf vad jag ska moffa i sen när barnen sover


    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBo­o
    Äldre 17 Nov 17:12
    Bevabus skrev 2009-11-17 15:52:52 följande:
    Jag måste ha eyeliner och mascara och lite foundation allting sket sig totalt idag, blev bara ojämnt haha men till slut så fixade det sig. Kom just hem. Han gick förbi mig ett par gånger och tittade på mig....jag vill kunna läsa tankaaaaaar!!!! Måste veta vad han tänker!!! Han kanske inte tittar på mig för den anledningen som jag hoppas.
    Oh herre min skapare, haha!
    Foundation har jag typ... aldrig använt...
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael