• Äldre 15 Nov 08:35
    165057 visningar
    15031 svar
    15031
    165057

    All we want for Christmas is Michael

    Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

    Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

  • Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • Småkot­tarna
    Äldre 17 Nov 19:23

    Du är bra söt du Sandra.

  • KikiBo­o
    Äldre 17 Nov 19:23
    Småkottarna skrev 2009-11-17 19:19:18 följande:
    Mona: Känner igen det där. Varje gång någon säger att min äldsta är lik sin pappa blir jag arg. Det är han inte alls det. Han har vissa likheter men han är en slående kopia av min pappa.
    Har dina barn kontakt med sin far?
    Hoppas det är ok att jag frågar...
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Småkot­tarna
    Äldre 17 Nov 19:23
    BooBoo skrev 2009-11-17 19:22:23 följande:
    Den låten är grym.. Wyclef har gjort mkt bra... Perfect gentleman.. Party to damascus (tror jag den heter) Sweetest Girl är MUCHO bra Han är så het... Yammi
    Jaaa, Sweetest girl är ju dundermysig!!
  • KikiBo­o
    Äldre 17 Nov 19:25

    Om jag säger... Rufus?


    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Småkot­tarna
    Äldre 17 Nov 19:25
    BooBoo skrev 2009-11-17 19:23:19 följande:
    Har dina barn kontakt med sin far?Hoppas det är ok att jag frågar...
    Älsta sonens pappa kom som han ville under graviditeten men stack helt nör sonen var 1 månad, först i sommras kom han tillbaka o ville ha kontakt när sonen var 4 år fyllda. Vi träffas nu ungefär 1 gång i veckan men sonen vet fortfarande inte att det är hans pappa, jag vill inte säga något ännu ifall han sticker igen.

    Yngsta sonens är hos sin pappa varannan vecka och han och jag har en toppen relation. Vi umgås ofta tillsammans med barnen, badar, äter ute, lagar mat hemma, gör utflykter osv.
  • Småkot­tarna
    Äldre 17 Nov 19:27
    BooBoo skrev 2009-11-17 19:25:20 följande:
    Om jag säger... Rufus?
    Så sjunger jag Halleluljah, halleluljah, halleluuuuuuljah!

    Nu e de nattning av älsta sonen, FINALLY pringles for mama!! BRB!
  • Äldre 17 Nov 19:29
    Småkottarna skrev 2009-11-17 19:19:18 följande:
    Mona: Känner igen det där. Varje gång någon säger att min äldsta är lik sin pappa blir jag arg. Det är han inte alls det. Han har vissa likheter men han är en slående kopia av min pappa.
    Grejen är det att han säkert är lik, men eftersom han farsa är ful som stryk och Tobias är det sötaste så kan det ju inte stämma .

    Tobias dagisfröken är en av dom som säger att det finns drag, hon har varit lärare åt en av Tobias farbröder när han gick på Nykelskolan. En skola för barn med autism.
    Men så slutade hon där och började på Tobias avd, vet inte när. Men helt sjukt ändå vad världen är liten.

    När jag körde lastbil åt Schenker så var det en snubbe som jobbar där, så kom vi på att han hade varit ihop med min pappas kusin när jag var liten. Han hade varit med på mitt dop och mindes vad jag fick osv.
    ´Helt sjukt

    Nu funderar jag på att utb mig till bilmek när Leah börjat dagis. Skit kul att köra lastbil men verkar inte som det ändå är det jag ska jobba med.
    Så då funderar jag på det istä'llet, skit kul att meka oxå
  • Äldre 17 Nov 19:33
    mona83 skrev 2009-11-17 19:21:50 följande:
    Japp, den där filmaffichen ja....På dvdn står det kvartal 1 2010
    Ja jag såg dä nu *gråter*

    Och ber om ursäkt för upphetsningen Trodde den kom nu.. *gråter*
  • Äldre 17 Nov 19:34

    Jag funderar ärligt på att skriva till svt om barnprogram utbudet. Så dåligt att Tobias tycker det är tråkigt att kolla. D¨är det ju galet :-O

  • Äldre 17 Nov 19:35

    Bara för dä ska jag dra ner och dränka mig i duschen..*skoja*
    Nää men jag ska iaf ner i duschen och duscha, orkar inte vänta tills i morgon vill få det gjort det är ju så böveln tråkigt.. BLÄ!


Svar på tråden All we want for Christmas is Michael