• Äldre 15 Nov 08:35
    165097 visningar
    15031 svar
    15031
    165097

    All we want for Christmas is Michael

    Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

    Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

  • Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • Äldre 17 Nov 19:36

    det var SÅ mycket bättre förr...jag tillhör väl den sista generationen som fick roliga barnprogram och julkalendrar...sänd allt i repris, det har jag sagt i flera år nu...


    mona83 skrev 2009-11-17 19:34:10 följande:
    Jag funderar ärligt på att skriva till svt om barnprogram utbudet. Så dåligt att Tobias tycker det är tråkigt att kolla. D¨är det ju galet :-O
  • Äldre 17 Nov 19:36
    Brooke skrev 2009-11-17 19:33:25 följande:
    Ja jag såg dä nu *gråter* Och ber om ursäkt för upphetsningen Trodde den kom nu.. *gråter*
    Äsch då. Inte så lätt att veta ju
  • Äldre 17 Nov 19:40
    Bevabus skrev 2009-11-17 19:36:24 följande:
    det var SÅ mycket bättre förr...jag tillhör väl den sista generationen som fick roliga barnprogram och julkalendrar...sänd allt i repris, det har jag sagt i flera år nu...
    Det har varit jätte bra på bompa/bobster ett bra tag nu eller rättare sagt sen Tobias fatsnade för bompa.
    Då visade dom The tribe, Tobias älskade den serien, sen bara mitt i serien så slutade dom visa den. Men dom fortsatte visa bra barnprogram. Tom så att man som förälder tyckte att det gick att titta på.
    Men nu är det bara skit på tv, precis varje dag.
    Okej söndagen är väl ganska okej med djursjukhuset och sen stallkompisar.
    Annars är det bara skit, ta tex torsdagar, dom visar nått UR program. Mega tror jag det heter. Va!? Varför har man ett utbildningsprogram som barnprogram?
  • KikiBo­o
    Äldre 17 Nov 19:41
    mona83 skrev 2009-11-17 19:34:10 följande:
    Jag funderar ärligt på att skriva till svt om barnprogram utbudet. Så dåligt att Tobias tycker det är tråkigt att kolla. D¨är det ju galet :-O
    Det tycker jag absolut du ska göra. FAN vad mkt skit det går på bompa nu.. Det var fan så mkt bättre förr...
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBo­o
    Äldre 17 Nov 19:42
    Småkottarna skrev 2009-11-17 19:27:29 följande:
    Så sjunger jag Halleluljah, halleluljah, halleluuuuuuljah! Nu e de nattning av älsta sonen, FINALLY pringles for mama!! BRB!
    Och jag säger Never been kissed
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBo­o
    Äldre 17 Nov 19:43
    Småkottarna skrev 2009-11-17 19:25:45 följande:
    Älsta sonens pappa kom som han ville under graviditeten men stack helt nör sonen var 1 månad, först i sommras kom han tillbaka o ville ha kontakt när sonen var 4 år fyllda. Vi träffas nu ungefär 1 gång i veckan men sonen vet fortfarande inte att det är hans pappa, jag vill inte säga något ännu ifall han sticker igen. Yngsta sonens är hos sin pappa varannan vecka och han och jag har en toppen relation. Vi umgås ofta tillsammans med barnen, badar, äter ute, lagar mat hemma, gör utflykter osv.
    Skönt att det funkar så bra med yngsta sonens pappa
    Hoppas älsta sonens far stannar nu...
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Äldre 17 Nov 19:44

    Jag har faktiskt mejlat svt flera gånger om det dåliga utbudet, trots att jag inte själv kollar på sånt längre de har sagt en miljon gånger att dem ska ändra på det men inte märker jag någon skillnad...
    Det bästa dem har gjort är väl att skapa SvtB där det ofta går repriser på jättebra, gamla barnprogram!

    Särskilt julkalendern går mig på nerverna att dem inte förbättrar. När HELA LANDET säger att julkalendrarna suger numera (och tittarsiffrorna måste ju bara gå ner) så gör dem ändå inget åt det. Repriser på julkalendrar kan de väl bjuda på iaf....


    mona83 skrev 2009-11-17 19:40:39 följande:
    Det har varit jätte bra på bompa/bobster ett bra tag nu eller rättare sagt sen Tobias fatsnade för bompa. Då visade dom The tribe, Tobias älskade den serien, sen bara mitt i serien så slutade dom visa den. Men dom fortsatte visa bra barnprogram. Tom så att man som förälder tyckte att det gick att titta på. Men nu är det bara skit på tv, precis varje dag. Okej söndagen är väl ganska okej med djursjukhuset och sen stallkompisar. Annars är det bara skit, ta tex torsdagar, dom visar nått UR program. Mega tror jag det heter. Va!? Varför har man ett utbildningsprogram som barnprogram?
  • Äldre 17 Nov 19:44
    BooBoo skrev 2009-11-17 19:41:37 följande:
    Det tycker jag absolut du ska göra. FAN vad mkt skit det går på bompa nu.. Det var fan så mkt bättre förr...
    Det var mkt bättre förr tom på morron har det blivit dåligt.
    Inte för att dom kommer att lyssna på mig, gör dom aldrig när jag skriver.

    Frågade tv4+ om ett program dom visade mitt i natten som dom visade 9 förut.....
  • Äldre 17 Nov 19:46
    Bevabus skrev 2009-11-17 19:44:11 följande:
    Det bästa dem har gjort är väl att skapa SvtB där det ofta går repriser på jättebra, gamla barnprogram!
    Då har vi missat dom för när vi kollar är dte bara skit.

    Som nu, visar nått skit om mammor och barn i fängelse eller nått sånt. Vad är det för barn att titta på?
  • Äldre 17 Nov 19:47

    Det har gått en hel del Astrid Lindgren under sommaren
    Sen är det småprogram här och där...men långt ifrån hela tablån är ju bra...


    mona83 skrev 2009-11-17 19:46:39 följande:
    Då har vi missat dom för när vi kollar är dte bara skit. Som nu, visar nått skit om mammor och barn i fängelse eller nått sånt. Vad är det för barn att titta på?
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael