• Äldre 15 Nov 08:35
    165116 visningar
    15031 svar
    15031
    165116

    All we want for Christmas is Michael

    Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

    Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

  • Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • KikiBo­o
    Äldre 17 Nov 19:49

    Jag vill se Sunes jul
    Julkalendrarna var skitbra förr. Likaså Sommarlovsmorgon. Hallå, Tippen
    Fan.. Förra och förrförra sommaren.. Vad fan var det det för nåt. Sandra Dahlberg och den där.. Öhm.. Hej hej Monika snubben. FAN vad kasst de va...


    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Äldre 17 Nov 19:55
    Bevabus skrev 2009-11-17 19:47:45 följande:
    Det har gått en hel del Astrid Lindgren under sommaren Sen är det småprogram här och där...men långt ifrån hela tablån är ju bra...
    Men alltså, på dan gör det inget om det är lite sämre på tv, men som typ på morron och kväll när det äör som flest som kollar. Då borde man ju satsa mera på utbudet.

    Såg inte så många Al filmer, gillar bara bröderna Lejonhjärta av hennes filmer.

    Tobias har lagt sig, innan bompa ens har slutat. Gör han aldrig annars. Måste ha varit skit dåligt enligt honom
  • Äldre 17 Nov 20:01
    Bevabus skrev 2009-11-17 19:36:24 följande:
    det var SÅ mycket bättre förr...jag tillhör väl den sista generationen som fick roliga barnprogram och julkalendrar...sänd allt i repris, det har jag sagt i flera år nu...
    Vi är nog den sista generationen av dem.. Och jag håller med det var bättre förr
    Bevabus skrev 2009-11-17 19:44:11 följande:
    Jag har faktiskt mejlat svt flera gånger om det dåliga utbudet, trots att jag inte själv kollar på sånt längre de har sagt en miljon gånger att dem ska ändra på det men inte märker jag någon skillnad...Det bästa dem har gjort är väl att skapa SvtB där det ofta går repriser på jättebra, gamla barnprogram! Särskilt julkalendern går mig på nerverna att dem inte förbättrar. När HELA LANDET säger att julkalendrarna suger numera (och tittarsiffrorna måste ju bara gå ner) så gör dem ändå inget åt det. Repriser på julkalendrar kan de väl bjuda på iaf....
    Är det något sagt om vad det är för julkalender i år?
  • Äldre 17 Nov 20:01

    Det finns ju på youtube
    Sunes Jul DVD:n ska jag köpa i julklapp till pappa i år faktiskt haha


    BooBoo skrev 2009-11-17 19:49:07 följande:
    Jag vill se Sunes jul Julkalendrarna var skitbra förr. Likaså Sommarlovsmorgon. Hallå, Tippen Fan.. Förra och förrförra sommaren.. Vad fan var det det för nåt. Sandra Dahlberg och den där.. Öhm.. Hej hej Monika snubben. FAN vad kasst de va...
  • Äldre 17 Nov 20:01

    Åh Hell´s kitchen ikväll .
    Men först navy Csi

  • Äldre 17 Nov 20:01

    Supersnälla SilverSara och StålHenriks Jul....


    Brooke skrev 2009-11-17 20:01:07 följande:
    Är det något sagt om vad det är för julkalender i år?
  • KikiBo­o
    Äldre 17 Nov 20:02
  • Äldre 17 Nov 20:02
    BooBoo skrev 2009-11-17 19:49:07 följande:
    Jag vill se Sunes jul Julkalendrarna var skitbra förr. Likaså Sommarlovsmorgon. Hallå, Tippen Fan.. Förra och förrförra sommaren.. Vad fan var det det för nåt. Sandra Dahlberg och den där.. Öhm.. Hej hej Monika snubben. FAN vad kasst de va...
    Jag minns ett sommarlovsmorgon som va något med, riddare. Gu va heter han, han påminner om Mojje, men jag tror inte det är Mojje som är han. Tror han heter något med Henrik. Vet inte om ni vet vad jag menar..
  • KikiBo­o
    Äldre 17 Nov 20:03
    Bevabus skrev 2009-11-17 20:01:10 följande:
    Det finns ju på youtube Sunes Jul DVD:n ska jag köpa i julklapp till pappa i år faktiskt haha
    haha! Ja men jag vill ha den i min hand
    Jag satt precis o tänkte på om jag skulle köpa den till hela familjen.. Sunes jul måste man ju bara ha i ett hushåll
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Äldre 17 Nov 20:04
    Bevabus skrev 2009-11-17 20:01:53 följande:
    Supersnälla SilverSara och StålHenriks Jul....
    WHAT? Sara har ju varit programledare för barnprogramen för ett antal år sedan.. Henrik med tror ja :O
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael