• Bevabus

    All we want for Christmas is Michael

    Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

    Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

  • Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • mona83
    Brooke skrev 2009-11-17 21:23:59 följande:
    nää det tror jag hon inte är.. hon är ju bara en agent.. hon jobba ju för presidenten i början av serien
    Jag sklerv att jag blev osäker på henne nu. Tänker på den äldre kvinnan, typ i Gibbs ålder.
  • mona83

    Nu ska marsvinet få sig ett bad. Kanske klädan försvinner som han fått. Tvätta pälsen med hundchampo, funderar på att mojsa in lite jodopax efter badet sen.
    Verkar hjälpa på det partiet där han kliat sönder sig iaf

  • KikiBoo
    Brooke skrev 2009-11-17 20:56:13 följande:
    Sorry glömde länken..
    ">

    " target="_blank">

      Menar du att du inte vet vad Rederiet är?
    Jag trodde du länkade då han vart med i ett avsnitt... Var han med eller inte? Kaninte minnas de...
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    mona83 skrev 2009-11-17 21:03:29 följande:
    Här är ett smakprov på min dåliga humor Fröken frågade lille Kalle vad han ska bli när han blir stor. -Jag ska bli trucker svarar Kalle. Jaha vad gör en sån då? -På veckorna kör man Scania och på helgerna går man på vilda partyn, dricker sprit och knullar snygga brudar! Nä sa fröken det där får du ta tillbaka du måste välja ett annat yrke. -Jaha sa kalle jag får väl bli lastbilschaufför då. Det lät bättre! Beskriv vad en sån gör sa fröken -På veckorna kör man volvo och på helgerna får man va i garaget och laga skiten. dricka billigt öl och runka. Hahah. Så jävla rolig
    Fyfan vad dåligt.. hahahaha
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • mona83
    Brooke skrev 2009-11-17 21:38:25 följande:
    vem då?? :O
    Hon den där Kate. Har ju varit en äldre kvinna med oxå
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael