• Äldre 15 Nov 08:35
    165178 visningar
    15031 svar
    15031
    165178

    All we want for Christmas is Michael

    Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

    Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

  • Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • KikiBo­o
    Äldre 17 Nov 21:52

    Denna låt går om o om igen här.. Jared är het..




    Oooh vad hette den där serien.. Mitt så kallade liv... ? Den skulle jag vilja se igen...


    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBo­o
    Äldre 17 Nov 21:55

    Oh yeah.. Mitt så kallade liv vare ja
    www.expressen.se/polopoly_fs/1.1215734!slot100slotWide75ArticleFull/3447786819.jpg
    Yammi


    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Äldre 17 Nov 22:03
    mona83 skrev 2009-11-17 21:34:44 följande:
    Nu ska marsvinet få sig ett bad. Kanske klädan försvinner som han fått. Tvätta pälsen med hundchampo, funderar på att mojsa in lite jodopax efter badet sen. Verkar hjälpa på det partiet där han kliat sönder sig iaf
    Hatar att marsvinet ska vara blint. Han får värsta paniken av att bada. Han skrämde nästan ihjäl mig med.
    När han skulle simma så fick ha sån panik att han inte ens kunde simma upprätt utan låg på sidan och kipade efter luft. Schmpnerade in honom jätte fort och tog upp honnom och sen låg han där på sidan bara.
    Nu tror jag inte det är nån fara längre iofs. Fär han står/ligger i knät och snackar under en handuk med en flecce filt över och under honom.

    Varit med om marsvin som varit pigga, man städade buren och sen 10 min senare fått en hjärnblödning och bara legat där och vägra dö... Rambos mamma gjorde så. Hon var nått eller 2 år yngre än vad Rambo är nu. Han går mot sitt 6 år så vitt jag vet.

    Skulle behöva gojsa in honom med jodopaxen oxå. Kankse lika bra medans hans päls är blött.
  • Äldre 17 Nov 22:05

    Badar du marsvinet? min kanin badar aldrig


    mona83 skrev 2009-11-17 22:03:10 följande:
    Hatar att marsvinet ska vara blint. Han får värsta paniken av att bada. Han skrämde nästan ihjäl mig med. När han skulle simma så fick ha sån panik att han inte ens kunde simma upprätt utan låg på sidan och kipade efter luft. Schmpnerade in honom jätte fort och tog upp honnom och sen låg han där på sidan bara. Nu tror jag inte det är nån fara längre iofs. Fär han står/ligger i knät och snackar under en handuk med en flecce filt över och under honom. Varit med om marsvin som varit pigga, man städade buren och sen 10 min senare fått en hjärnblödning och bara legat där och vägra dö... Rambos mamma gjorde så. Hon var nått eller 2 år yngre än vad Rambo är nu. Han går mot sitt 6 år så vitt jag vet. Skulle behöva gojsa in honom med jodopaxen oxå. Kankse lika bra medans hans päls är blött.
  • KikiBo­o
    Äldre 17 Nov 22:10

    Elvis stirrar på mig med en kåt blick...{#lang_emotions_sealed}


    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Äldre 17 Nov 22:12

    fusk! jag vill också se!


    BooBoo skrev 2009-11-17 22:10:26 följande:
    Elvis stirrar på mig med en kåt blick...
  • Småkot­tarna
    Äldre 17 Nov 22:14
    mona83 skrev 2009-11-17 22:03:10 följande:
    Hatar att marsvinet ska vara blint. Han får värsta paniken av att bada. Han skrämde nästan ihjäl mig med. När han skulle simma så fick ha sån panik att han inte ens kunde simma upprätt utan låg på sidan och kipade efter luft. Schmpnerade in honom jätte fort och tog upp honnom och sen låg han där på sidan bara. Nu tror jag inte det är nån fara längre iofs. Fär han står/ligger i knät och snackar under en handuk med en flecce filt över och under honom. Varit med om marsvin som varit pigga, man städade buren och sen 10 min senare fått en hjärnblödning och bara legat där och vägra dö... Rambos mamma gjorde så. Hon var nått eller 2 år yngre än vad Rambo är nu. Han går mot sitt 6 år så vitt jag vet. Skulle behöva gojsa in honom med jodopaxen oxå. Kankse lika bra medans hans päls är blött.
    Jag har haft två marsvin, olika gånger. Båda två dog i min famn.
  • KikiBo­o
    Äldre 17 Nov 22:16
    Bevabus skrev 2009-11-17 22:12:45 följande:
    fusk! jag vill också se!
    det är en svartvit bild.. han sitter på en stol... hans blick typ suger tag i en.. svart skjorta.. uppkavlade ärmar. Så som jag gillart två armband..
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Äldre 17 Nov 22:20
    Bevabus skrev 2009-11-17 22:05:30 följande:
    Badar du marsvinet? min kanin badar aldrig
    Dom behöver det för att inte få hudproblem. Normalt är det nått dom gillar att göra. Men Rambo har aldrig gillat det vad jag vet.
    Och ja, han har hudproblem tror det är det som gör att han kliat sig. Har jag tur nu så hjälpte det här badet lite. Ska bada honom lite oftare nu så att jag kanske får bort det.

    Min kanin badar heller inte.
    Första kaninen jag hade var man tvungen att bada rätt som det var, han hade jätte svårt att hålla rumpan och så ren.
  • Äldre 17 Nov 22:21
    Småkottarna skrev 2009-11-17 22:14:19 följande:
    Jag har haft två marsvin, olika gånger. Båda två dog i min famn.
    Det är inget vidare. Ungefär som man kommer hem och man hittar ett dött marsvin
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael