• Bevabus

    All we want for Christmas is Michael

    Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

    Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

  • Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • Rååsa Smurfen
    Brooke skrev 2009-11-18 12:30:24 följande:
    Ursäkta men jag är lite ute i leken känns det som PPM? :O Ja vi hänger här, har gjort sen i söndags, eftersom våran kära tråd låser ju på fredag =) Då gjorde Bevan en ny =)
    Din Premiepension  det tas ju 2,5 % av din lön när du arbetar som ska används till din pension när du blir gammal ,om du inte gjort nåt eget val ligger på i 7Apfonden med låg avkastning  (detta år ligger den på 23%,) har du gjort val gäller det att har koll på dem , kolla din fonder ofta på ppm .nu ,annars kanske du förlorar ännu mer ..
    Där jag jobba hjälper vi dig att förvalta den  med så hög avkastning (vinst ) som möjligt så att du få mer pengar när du är gammal (våran avkatning ligger nu i år på 32 %
    Så tex har du har 50 000 på ditt konto hade du tjänat 15 000 bara fram till nu i år  på att låta vårat företag ta hand om den ..
    Super trista saker men viktiga och då är det ju bra kunna låta nåon annan tar den tråkiga biten och du njuter av din pengar när du är äldre
  • Bevabus

    Nu går det att köpa biljetter i receptionen till dansföreställningarna
    Jag uppträder i föreställning 3 som börjar 13:30.

    Vuxen:- 90 kr
    Barn:- 70 kr
    0-4 år:- Gratis
    Plats: Bombardier Arena i Västerås

    Ni är alla välkomna att komma och kolla, vore kul!

Svar på tråden All we want for Christmas is Michael