• Äldre 15 Nov 08:35
    165111 visningar
    15031 svar
    15031
    165111

    All we want for Christmas is Michael

    Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

    Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

  • Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • Äldre 18 Nov 13:07
    Bevabus skrev 2009-11-18 12:52:35 följande:
    sa jag att den kom 2009?
    nää..
  • Äldre 18 Nov 13:10

    dåså vad gör det att jag bokat dvd:n nu då? Jag vet ju att den kommer 2010 men man vill ju vara först med att få den.


    Brooke skrev 2009-11-18 13:07:48 följande:
    nää..
  • Äldre 18 Nov 13:10

    nej, nu ska jag äntligen till körskolan. adios

  • Äldre 18 Nov 13:11
    Rååsa Smurfen skrev 2009-11-18 12:55:31 följande:
    Din Premiepension  det tas ju 2,5 % av din lön när du arbetar som ska används till din pension när du blir gammal ,om du inte gjort nåt eget val ligger på i 7Apfonden med låg avkastning  (detta år ligger den på 23%,) har du gjort val gäller det att har koll på dem , kolla din fonder ofta på ppm .nu ,annars kanske du förlorar ännu mer ..Där jag jobba hjälper vi dig att förvalta den  med så hög avkastning (vinst ) som möjligt så att du få mer pengar när du är gammal (våran avkatning ligger nu i år på 32 %Så tex har du har 50 000 på ditt konto hade du tjänat 15 000 bara fram till nu i år  på att låta vårat företag ta hand om den .. Super trista saker men viktiga och då är det ju bra kunna låta nåon annan tar den tråkiga biten och du njuter av din pengar när du är äldre
    aha men ne de vet jag inte.. haha har ingen koll på min pension..
    Bevabus skrev 2009-11-18 13:00:21 följande:
    Nu går det att köpa biljetter i receptionen till dansföreställningarna Jag uppträder i föreställning 3 som börjar 13:30.Vuxen:- 90 krBarn:- 70 kr0-4 år:- GratisPlats: Bombardier Arena i VästeråsNi är alla välkomna att komma och kolla, vore kul!
    Vore kul och komma och kolla, men jag har inte ett öre. Måste lämna mina räkningar till mamma och pappa nästa månad om jag inte får pengar av socialen(försörjningstöd) ringde till alfa kassan men hon jag pratade med kunde ju inte ens svara på om det var någon idé att ens skicka efter till socialen eller inte. :S Hon lät väldigt ung som i vår ålder.
    Fundera på vad hon gjorde där, för en som jag pratade med förra gången han hade säkert kunna säga "nej det är nog ingen idé" eller "jo men skicka in papprena så får vi se" Men hon kunde inte säga ett smack.. Så ska till arbetsförmedlingen i morgon och få lite på skrivet och sånt....
  • Äldre 18 Nov 13:13
    Bevabus skrev 2009-11-18 13:10:05 följande:
    dåså vad gör det att jag bokat dvd:n nu då? Jag vet ju att den kommer 2010 men man vill ju vara först med att få den.
    jag kan inte SKICKA efter den :'( Inte nu..

    Har inte ett öre :'( Buhu..
    Men hoppas jag får pengar snart av alfa, eller att jag får skicka in papprena med alla saker till socialen snart så jag får pengar utav dem.
    Jag brukar skicka efter andra saker samtidigt som jag skickar efter något specifikt eftersom jag inte vill kosta på frakten på 29 kr :P

    lycka till på bilskolan =)
  • Äldre 18 Nov 13:15

    Vad gör alla idag?? Själv sitter jag och funderar va jag ska göra, försöker skirva ett nytt kapitel på min "novell" som jag lägger ut på en sida =)


  • KikiBo­o
    Äldre 18 Nov 13:23
    Rååsa Smurfen skrev 2009-11-18 12:19:11 följande:
    heeej är det här ni hänger nu jag har börjat jobba  med ppm.. Tar ni väl hand om er ppm ?
    Näh jag tar inte alls hand om den..
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBo­o
    Äldre 18 Nov 13:25
    Bevabus skrev 2009-11-18 13:10:05 följande:
    dåså vad gör det att jag bokat dvd:n nu då? Jag vet ju att den kommer 2010 men man vill ju vara först med att få den.
    ...
    Och snart är det 2010 ... woooo!
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBo­o
    Äldre 18 Nov 13:27

    Kokosbollarna är slut.. Bara så där.. Ska nog baka nya
    Dammsugarn ska fram ...

    Fan.. Jag åt en JÄTTEportion nyss.. Jag är HUNGRIG.. FFS{#lang_emotions_yell}


    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Äldre 18 Nov 13:28

    Jag är hungrig men vet inte vad jag vill ha, har ju iofs en kebabrulle kvar från igår :P


Svar på tråden All we want for Christmas is Michael