• Bevabus

    All we want for Christmas is Michael

    Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

    Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

  • Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-11-18 22:50:57 följande:
    men det skiljer inte många månader mellan pojkarna.. Han var född i Januari va?
    Japp det stämmer bra, vi jobbade på bra. 2 månader efter Mfet var jag gravid igen
  • KikiBoo
    mona83 skrev 2009-11-18 22:49:48 följande:
    Hmm, det är det i min med, men dom sidornma är inte numrerade utan det är Moonwalk boken som är 314 sidor. Kanske inte börhövs 314 sidor på eng. Kanske blir fler ord på sv
    Kanske... Kass översättare som som inte fattar nåt, haha!
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    mona83 skrev 2009-11-18 22:51:50 följande:
    Japp det stämmer bra, vi jobbade på bra. 2 månader efter Mfet var jag gravid igen
    wow! Inte illa
    Såpp.. 3 månader mellan boysen typ.. Nästan lika gamla jue
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Bevabus

    Bra idé! Att fråga om nåt helt galet har hänt nån lektion många elever är ju så nervösa och det finns många galningar ute i trafiken så han lär ju sett rätt mycket kul!


    BooBoo skrev 2009-11-18 22:39:25 följande:
    Jag vet hur de är.. Men det är bara att samla mod. Man lever ju bara en gång Körskolärar yrket kan nog vara skoj. Han har nog vart med om en del roligt. Det kan du ju fråga om Om nån typ kört på nån, krockat, kört av vägen, flippat bakom ratten... hahaha! Viktor började plugga till körskolärare för kankse 3 år sen,.. Men han hoppade av. Det var inget för han...
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-11-18 22:51:51 följande:
    Kanske... Kass översättare som som inte fattar nåt, haha!
    Men alltså vissa saker är översatt vä'ldigt konstigt. Jag kommetr inte ihåg vad det stiod nu men var speciellt en grej jag funderade över hur fan man översatte :-/
  • KikiBoo
    mona83 skrev 2009-11-18 22:50:58 följande:
    Barnens pappa har Bruna och jag har brunmelerade. Så vart Leah fick sina blå från det visste ingen
    Nån annan familjemedlem kanske?
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-11-18 22:53:09 följande:
    Bra idé! Att fråga om nåt helt galet har hänt nån lektion många elever är ju så nervösa och det finns många galningar ute i trafiken så han lär ju sett rätt mycket kul!
    Så kommer ni sitta o skratta så mkt att du måste stanna bilen o hämta andan... Sen överfaller du honom med kyssar. Hela bilen immar igen... hahaha. Ärå
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-11-18 22:52:54 följande:
    wow! Inte illa Såpp.. 3 månader mellan boysen typ.. Nästan lika gamla jue
    Innan Mf hade vi bara varit ihop 2 månader. Så för tidigt för barn bägge ggr egentligen....
    Sen när Tobias var 8 månm då var jag gravid igen.....
    Jösses gravid 3 ggr på 2 år, låter ju som ett par kaniner
  • Bevabus

    hahahahaha sjukaste synen jag just fick tyå anfaller honom med kysser mitt i skrattet, helt utan förvarning!


    BooBoo skrev 2009-11-18 22:55:06 följande:
    Så kommer ni sitta o skratta så mkt att du måste stanna bilen o hämta andan... Sen överfaller du honom med kyssar. Hela bilen immar igen... hahaha. Ärå
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael