• Bevabus

    All we want for Christmas is Michael

    Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

    Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

  • Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-11-19 13:22:59 följande:
    den verkar rolig du får säga sen om den var värd att se så kan jag också kolla
    I will... Men allt med Hugh är bra   Drew lika så.. Drew är en av mina favoskådisar. Jag samlar på henne.. haha! Ärå,, Det gör jag inte...
    Hugh gillar jag oxo.. He's looks.. My my
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Bevabus

    Samlar på Drew, hahaha
    Ja Hugh, han är en heting...jag är väldigt svag för brittiska män som gör romantiska komedier såsom Bridget Jones och liknande....gosh I love it!


    BooBoo skrev 2009-11-19 13:25:19 följande:
    I will... Men allt med Hugh är bra   Drew lika så.. Drew är en av mina favoskådisar. Jag samlar på henne.. haha! Ärå,, Det gör jag inte... Hugh gillar jag oxo.. He's looks.. My my
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-11-19 16:11:49 följande:
    Samlar på Drew, hahaha Ja Hugh, han är en heting...jag är väldigt svag för brittiska män som gör romantiska komedier såsom Bridget Jones och liknande....gosh I love it!
    Oh! Bridget Jones.. Han är så het i 2.an
    Och han är SÅ bra i Om en kille.. Eller vad heter den...? U know?
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-11-19 16:12:14 följande:
    Har just spenderat tre timmar på körskolan och pluggat. Jag tror inte jag är kär i honom längre...
    Men men... Vad har hänt?
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Bevabus

    Den har jag sett, men minns att jag inte fastnade för den


    BooBoo skrev 2009-11-19 16:23:12 följande:
    Oh! Bridget Jones.. Han är så het i 2.an Och han är SÅ bra i Om en kille.. Eller vad heter den...? U know?
  • KikiBoo

    Har haft en kompis över med sin dotter. Jag bakade tekakor till mellis. SÅ gött
    Dom åkte nyss hem.. Vikke åkte oxo nyss tillbaks till jobb. Hemma en snabbis på lunch..
    Kaaaaaanske får mer besök utav två vänner. Not sure... Nåja!!
    Har dundertrötta kids.. Försöka hålla dom vakna till 18 iaf... Försöka hålla mig själv vaken oxo... Vart full rulle på mig hela dan känns de som...


    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-11-19 16:25:11 följande:
    Den har jag sett, men minns att jag inte fastnade för den
    Men ooooh... Se den igen då   När dom är utomlands o han förför Bridget.. Asså.. asså.. asså..
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Bevabus

    Inget egentligen...det var nog mycket av det jag fick reda på igår som påverkade att mina känslor för honom inte är lika starka idag...
    Jag gillar honom rätt mycket fortfarande. Men du vet när man blir förälskad i någon och sen slår verkligheten en och man börjar märka att personen inte är så perfekt för en trots allt?
    Han är en jättefin kille, men jag vete tusan om han verkligen är rätt för mig ändå...
    Nästa vecka är han i Stockholm, sen veckan därpå har ju jag lilla uppkörningen med honom. Får se hur allt känns då

    I vilket fall som helst så har jag ju kommit långt när det handlar om hur blyg jag är med killar. Jag vågade boka in en till lilla uppkörning med honom trots att jag var jättenervös det är ett stort steg för mig


    BooBoo skrev 2009-11-19 16:24:09 följande:
    Men men... Vad har hänt?
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael