• Bevabus

    All we want for Christmas is Michael

    Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

    Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

  • Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • Bevabus

    Nej alltså, jag menade Om i en kille eller vad den heter det är den jag inte fastnat för
    Jag har båda Bridget-filmerna hemma...för sköna haha


    BooBoo skrev 2009-11-19 16:27:17 följande:
    Men ooooh... Se den igen då   När dom är utomlands o han förför Bridget.. Asså.. asså.. asså..
  • Bevabus

    Skönt med full rulle ibland
    Vilka vänner är det? Torrbollarna?


    BooBoo skrev 2009-11-19 16:26:11 följande:
    Har haft en kompis över med sin dotter. Jag bakade tekakor till mellis. SÅ gött Dom åkte nyss hem.. Vikke åkte oxo nyss tillbaks till jobb. Hemma en snabbis på lunch..Kaaaaaanske får mer besök utav två vänner. Not sure... Nåja!!Har dundertrötta kids.. Försöka hålla dom vakna till 18 iaf... Försöka hålla mig själv vaken oxo... Vart full rulle på mig hela dan känns de som...
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-11-19 16:28:41 följande:
    Nej alltså, jag menade Om i en kille eller vad den heter det är den jag inte fastnat för Jag har båda Bridget-filmerna hemma...för sköna haha
    Jaaahaaaaa Första gången jag såg den så.. njae.. Men andra.. Yeah.. tredje HELL yeah.. fjärde.. aaaaah.. U know, haha!
    Jag tycker dock att den lille killen ser så creepy ut{#lang_emotions_sealed}
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Bevabus

    Ja han ser ut som en sån där unge som hör hemma i en skräckis....
    "come out, come out, wherever you are...."


    BooBoo skrev 2009-11-19 16:31:38 följande:
    Jaaahaaaaa Första gången jag såg den så.. njae.. Men andra.. Yeah.. tredje HELL yeah.. fjärde.. aaaaah.. U know, haha!Jag tycker dock att den lille killen ser så creepy ut
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-11-19 16:29:19 följande:
    Skönt med full rulle ibland Vilka vänner är det? Torrbollarna?
    Nono.. Inga jävla torrbollar Dom har jag raderat...
    Det är The gay one,haha.. Maria heter hon. Och tjejen som jag var ut med på krogen då hon blev för full... Anki
    Maria vars syster som sa upp kontakten med mig. Hon är ingen torrboll. Men.. Vi har ingen kontakt längre.. Tjafsade på sms för ett tag sen.. Öff!
    Snart fyller Maria år. Prtaj i Dec. Jag ska åka. Ska bli spännade.. Torrbollar o en massa andra typer. Jag hoppas på en trevlig stämning o inget krystat
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Bevabus

    nice hoppas ni har det kul!


    BooBoo skrev 2009-11-19 16:34:29 följande:
    Nono.. Inga jävla torrbollar Dom har jag raderat... Det är The gay one,haha.. Maria heter hon. Och tjejen som jag var ut med på krogen då hon blev för full... Anki Maria vars syster som sa upp kontakten med mig. Hon är ingen torrboll. Men.. Vi har ingen kontakt längre.. Tjafsade på sms för ett tag sen.. Öff! Snart fyller Maria år. Prtaj i Dec. Jag ska åka. Ska bli spännade.. Torrbollar o en massa andra typer. Jag hoppas på en trevlig stämning o inget krystat
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-11-19 16:27:59 följande:
    Inget egentligen...det var nog mycket av det jag fick reda på igår som påverkade att mina känslor för honom inte är lika starka idag... Jag gillar honom rätt mycket fortfarande. Men du vet när man blir förälskad i någon och sen slår verkligheten en och man börjar märka att personen inte är så perfekt för en trots allt? Han är en jättefin kille, men jag vete tusan om han verkligen är rätt för mig ändå... Nästa vecka är han i Stockholm, sen veckan därpå har ju jag lilla uppkörningen med honom. Får se hur allt känns då I vilket fall som helst så har jag ju kommit långt när det handlar om hur blyg jag är med killar. Jag vågade boka in en till lilla uppkörning med honom trots att jag var jättenervös det är ett stort steg för mig
    Mmhmm.. Ok!
    Men.. När är det du ska ha lilla uppkörningen med karln då?
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-11-19 16:33:24 följande:
    Ja han ser ut som en sån där unge som hör hemma i en skräckis.... "come out, come out, wherever you are...."
    TOTALT
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Bevabus

    3:e december, jag lär väl boka uppkörningen precis efter det...så det blir precis innan mitt körkorts-öde avgörs
    Två veckor tills dess alltså...så idag var sista gången jag såg honom innan han drar till stockholm för jag ska inte till körskolan imorgon.
    Ska bli intressant att se hur mina känslor beter sig när han kommer tbx på Måndag om en vecka :S hmm...


    BooBoo skrev 2009-11-19 16:36:27 följande:
    Mmhmm.. Ok! Men.. När är det du ska ha lilla uppkörningen med karln då?
  • KikiBoo

    Sådärja.. Maria kom en snabbis.. Lite skitsnack är bättre än inget
    Och barnen sover...
    Det regnar ute... Jag stinker, haha! En dusch kankse....
    Vill ha glass och chokladbollar sen.. Gu vad jag älskar att moffa


    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael