• Bevabus

    All we want for Christmas is Michael

    Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

    Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

  • Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • Bevabus

    Moffar här med isglass och pringles
    Har regnat här hela dagen.....


    BooBoo skrev 2009-11-19 18:34:40 följande:
    Sådärja.. Maria kom en snabbis.. Lite skitsnack är bättre än inget Och barnen sover...Det regnar ute... Jag stinker, haha! En dusch kankse....Vill ha glass och chokladbollar sen.. Gu vad jag älskar att moffa
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-11-19 16:38:39 följande:
    3:e december, jag lär väl boka uppkörningen precis efter det...så det blir precis innan mitt körkorts-öde avgörs Två veckor tills dess alltså...så idag var sista gången jag såg honom innan han drar till stockholm för jag ska inte till körskolan imorgon. Ska bli intressant att se hur mina känslor beter sig när han kommer tbx på Måndag om en vecka :S hmm...
    Hur många små uppkörningar får man göra?
    Tuta o kör så mkt som möjligt med din far.. Om det går
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Bevabus

    Egentligen så är det ju bara en sådan uppkörning, men man får ha hur många man vill det är bara att boka en vanlig lektion och säga att man vill att den går til att kontrollera vad man behöver jobba på. Det är skönt att ha såna för då får ju inte lärare korrigera en utan den följer bara med och säger vart man ska

    Ja jag tjatade på honom ikväll om att få köra..
    Vi ska till villan ikväll en sista gång för nycklarna ska lämnas imorgon. Jag tänkte att det är ju perfekt för mig att öva nu när det är mörkt och regnigt ute..men näe då...
    Han tvärvägrar att låta mig köra under såna här förhållanden. Jag fattar att han är rädd att något ska hända och att han då aldrig är "på humör" för att låta mig köra då, men hur tusan hade han tänkt att jag ska lära mig? Jag är jättenog med att inte ta körkortet innan jag känner att jag kan kontrollera bilen under de flesta förhållanden, men han ser det inte på riktigt samma sätt som jag, även fast han vill att jag ska bli en säker förare...bara så jäkla drygt...
    Skönt att lärarna på körskolan litar på mig mera än så, å andra sidan så har ju dem egna pedaler på din sida så dem kan kontrollera bilen om något går fel.


    BooBoo skrev 2009-11-19 18:36:19 följande:
    Hur många små uppkörningar får man göra?Tuta o kör så mkt som möjligt med din far.. Om det går
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-11-19 18:35:14 följande:
    Moffar här med isglass och pringles Har regnat här hela dagen.....
    moffa isglass? Går det? haha
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-11-19 18:35:14 följande:
    Moffar här med isglass och pringles Har regnat här hela dagen.....
    haha.. moffa isglass. Går det?
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo

    JÄVLA skitFL.. första inlägget blev inte postat.. så jag srkev om det.. o nu huxflux kom detmed.. GAAH!


    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Bevabus

    Självklart eller, jag åt bara en visserligen haha. Men en massa chips blev det


    BooBoo skrev 2009-11-19 18:47:59 följande:
    haha.. moffa isglass. Går det?
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-11-19 18:43:29 följande:
    Egentligen så är det ju bara en sådan uppkörning, men man får ha hur många man vill det är bara att boka en vanlig lektion och säga att man vill att den går til att kontrollera vad man behöver jobba på. Det är skönt att ha såna för då får ju inte lärare korrigera en utan den följer bara med och säger vart man ska Ja jag tjatade på honom ikväll om att få köra.. Vi ska till villan ikväll en sista gång för nycklarna ska lämnas imorgon. Jag tänkte att det är ju perfekt för mig att öva nu när det är mörkt och regnigt ute..men näe då... Han tvärvägrar att låta mig köra under såna här förhållanden. Jag fattar att han är rädd att något ska hända och att han då aldrig är "på humör" för att låta mig köra då, men hur tusan hade han tänkt att jag ska lära mig? Jag är jättenog med att inte ta körkortet innan jag känner att jag kan kontrollera bilen under de flesta förhållanden, men han ser det inte på riktigt samma sätt som jag, även fast han vill att jag ska bli en säker förare...bara så jäkla drygt... Skönt att lärarna på körskolan litar på mig mera än så, å andra sidan så har ju dem egna pedaler på din sida så dem kan kontrollera bilen om något går fel.
    Men oh va surt.. Evil dad
    Du får säga argt: Om du låter mig CYKLA i regnet så kan du väl för fan låta mig KÖRA i regnet. Fordon som fordon.
    Äh! Silly me ...
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Bevabus

    Haha där har du faktiskt en liten poäng

    Kan han vara klar snart...har väntat i en timme på att vi ska åka....har hunnit se klart Brdiget 1 och ska se Bridget 2 när jag kommer hem


    BooBoo skrev 2009-11-19 18:52:58 följande:
    Men oh va surt.. Evil dad Du får säga argt: Om du låter mig CYKLA i regnet så kan du väl för fan låta mig KÖRA i regnet. Fordon som fordon. Äh! Silly me ...
  • KikiBoo

    Du är mitt uppåttjack
    Du är mitt Prozak
    Du är mitt sexpack
    Inget snack om hur det känns

    Du är mitt lyckopiller
    Du är min painkiller
    Min antidepressiva medicin
    Men jag har trippat snett
    På min lilla lyckotablett
    Mera torsk än nån som silar heroin

    Första gången du kom
    Blev jag yr som på rom
    Och så där mesigt glad som på cider
    Men sen när du stack
    Fick jag spatt som på tjack
    Och blev aggro som på steroider

    Du var min lustgas
    Nu är du bara min tårgas
    Nu är jag inne i en svår fas
    Av abstinens


    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael