• Äldre 15 Nov 08:35
    165063 visningar
    15031 svar
    15031
    165063

    All we want for Christmas is Michael

    Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

    Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

  • Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • Äldre 21 Nov 10:06
  • Småkot­tarna
    Äldre 21 Nov 10:24
    Bevabus skrev 2009-11-21 10:06:13 följande:
    tvbloggen.tvplaneten.se/2009/11/20/exklusivt-.../TV4 HAR KÖPT IN DOKUSÅPAN OM JACKSON-BRÖDERNA!
    God morgon tjejer!!
    Jag sov till 10 idag. Haleluja!

    Ang dokusåpan - kul! Självklart ska jag kolla!
    Men va roliga de som skrivit kommentarer inne på denna länken är.
    1 - Lämna dom i fred. (Tror nog ingen tvingat dom till dokusåpan, de har ju själva gått med på det.)
    2 - Lämna MJ i fred. (Det handlar inte om MJ, någon liten intervju om hur de mår nu kanske som det står)
    3 - Lämna barnen i fred. (Barnen ska inte vara med, det har de ju redan varit väldigt tydliga med alla Jacksons.)

    Ja, folk är roliga...

    Idag blir det en tur på stan, sedan middag på restaurang med lite familj och släkt. Solen skiner, och det är lördag. - Jag mår bra.

    Vad hittar ni på idag?
  • Äldre 21 Nov 10:29

    Jag tänkte exakt samma saker när jag läste kommentarerna

    Ja visst är det schyssst väder! Igår var det rätt bra också, inte lika ljust men det blåste ljummet och var jätteskönt! Precis min typ av väder
    Idag ska jag gå på stan med syrran och leta julklappar, utöver det så blir det inte så mycket...chilla hemma, kanske göra några plugguppgifter...


    Småkottarna skrev 2009-11-21 10:24:11 följande:
    God morgon tjejer!!Jag sov till 10 idag. Haleluja! Ang dokusåpan - kul! Självklart ska jag kolla!Men va roliga de som skrivit kommentarer inne på denna länken är.1 - Lämna dom i fred. (Tror nog ingen tvingat dom till dokusåpan, de har ju själva gått med på det.)2 - Lämna MJ i fred. (Det handlar inte om MJ, någon liten intervju om hur de mår nu kanske som det står)3 - Lämna barnen i fred. (Barnen ska inte vara med, det har de ju redan varit väldigt tydliga med alla Jacksons.)Ja, folk är roliga...Idag blir det en tur på stan, sedan middag på restaurang med lite familj och släkt. Solen skiner, och det är lördag. - Jag mår bra. Vad hittar ni på idag?
  • Småkot­tarna
    Äldre 21 Nov 10:32
    Bevabus skrev 2009-11-21 10:29:42 följande:
    Jag tänkte exakt samma saker när jag läste kommentarerna Ja visst är det schyssst väder! Igår var det rätt bra också, inte lika ljust men det blåste ljummet och var jätteskönt! Precis min typ av väder Idag ska jag gå på stan med syrran och leta julklappar, utöver det så blir det inte så mycket...chilla hemma, kanske göra några plugguppgifter...
    Vas mysigt! Julklappar ja... jag har inte börjat ännu. Jag tänkte jag skulle vara duktig o börja redan nu, men det lär väl bli att jag är ute i sista stund med alla andra o panikshoppar dagen innan som vanligt.

    Jag är så dum så jag vill ge bort direkt när jag köpt. Som igår kunde jag sparat en del kläder o grejer till killarna i julklapp tex, men nej, de fick allt direkt när vi kom hem.
  • Äldre 21 Nov 10:34

    haha
    jag brukar vara ute väldigt sent, men nu är jag ju helt ledig om dagarna så jag tycker det är jätteskönt nu att ta det i lugn och ro..
    Syrrans julklapp ligger redan i garderoben, undangömd. Och så har jag en lång lista på saker som jag har bestämt att folk ska få


    Småkottarna skrev 2009-11-21 10:32:04 följande:
    Vas mysigt! Julklappar ja... jag har inte börjat ännu. Jag tänkte jag skulle vara duktig o börja redan nu, men det lär väl bli att jag är ute i sista stund med alla andra o panikshoppar dagen innan som vanligt. Jag är så dum så jag vill ge bort direkt när jag köpt. Som igår kunde jag sparat en del kläder o grejer till killarna i julklapp tex, men nej, de fick allt direkt när vi kom hem.
  • Småkot­tarna
    Äldre 21 Nov 10:36
    Bevabus skrev 2009-11-21 10:34:41 följande:
    haha jag brukar vara ute väldigt sent, men nu är jag ju helt ledig om dagarna så jag tycker det är jätteskönt nu att ta det i lugn och ro..Syrrans julklapp ligger redan i garderoben, undangömd. Och så har jag en lång lista på saker som jag har bestämt att folk ska få
    Oj, har du till o med planerat vad alla ska få! Jag ligger långt i lä märker jag.
    Jag har inte ens handlat småpaketen till killarnas adventskalender ännu. När är det 1 december? Jag har ju 9 dagar på mig, all tid i världen!
  • KikiBo­o
    Äldre 21 Nov 10:54
    Bevabus skrev 2009-11-21 09:22:35 följande:
    Just ja, har ni sett när Oprah talar till kamerorna om varför hon ska sluta? Jag såg det på yahoos nyhetssida i morse...Pretty tearful.
    nääääh Kan du länka?
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBo­o
    Äldre 21 Nov 10:58

    Morsning korsning!

    00.30 hör jag nånting nere i vardagsrummet.. Lampan är tänd. What the... Där nere sitter Puma. Pigg och glad. Spelar spel.. Lilla skit

    Ska ut på stan snart... Köpa tomte eller pepparkaksdräkt till Ville. Han får välja. Måste ha till luciatågetpå dagis.
    Dom har redan börjat träna på låtar..
    Pippa pippa går han omkring o sjunger här hemma. (tipp tapp)
    Förra året sjöng båda barnen pippa pippa på stan.. Pretty funny

    Julklpappar ja.. Gööö! Blir som vanligt i sista sek. Men jagvet vad jag ska köpa tillde flesta iaf...


    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Äldre 21 Nov 10:59

    Just ja, jag måste köpa chokladkalendrar till mig o syrran tack för påminnelsen
    Än så länge har jag bara sett en massa kalendrar med Hello Kitty och Spiderman på! :S.......vart är tomtarna? Hoppas det kommer snart.


    Småkottarna skrev 2009-11-21 10:36:21 följande:
    Oj, har du till o med planerat vad alla ska få! Jag ligger långt i lä märker jag. Jag har inte ens handlat småpaketen till killarnas adventskalender ännu. När är det 1 december? Jag har ju 9 dagar på mig, all tid i världen!
  • Äldre 21 Nov 10:59

    hittade på youtube




    BooBoo skrev 2009-11-21 10:54:44 följande:
    nääääh Kan du länka?
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael