• Bevabus

    All we want for Christmas is Michael

    Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

    Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

  • Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • Bevabus

    hahaha dina ungar är för roliga


    BooBoo skrev 2009-11-21 10:58:36 följande:
    Morsning korsning!00.30 hör jag nånting nere i vardagsrummet.. Lampan är tänd. What the... Där nere sitter Puma. Pigg och glad. Spelar spel.. Lilla skit Ska ut på stan snart... Köpa tomte eller pepparkaksdräkt till Ville. Han får välja. Måste ha till luciatågetpå dagis.Dom har redan börjat träna på låtar..Pippa pippa går han omkring o sjunger här hemma. (tipp tapp) Förra året sjöng båda barnen pippa pippa på stan.. Pretty funny Julklpappar ja.. Gööö! Blir som vanligt i sista sek. Men jagvet vad jag ska köpa tillde flesta iaf...
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-11-21 10:59:51 följande:
    hittade på youtube
    " target="_blank">

    Jag hör ingenting
    Får lyssna ikväll då det är lugnt.. Eller byta till laptopen.. Gah!
    Sen.. sen.. sen
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Småkottarna
    Bevabus skrev 2009-11-21 10:59:07 följande:
    Just ja, jag måste köpa chokladkalendrar till mig o syrran tack för påminnelsen Än så länge har jag bara sett en massa kalendrar med Hello Kitty och Spiderman på! :S.......vart är tomtarna? Hoppas det kommer snart.
    Tomtarna är på Lidl! Mormor har redan proppat kidsen fulla med chokladkalendrar!
    Detta är första året jag ska fixa adventskalender med småpaket i ist till barnen. Ska bli kul o leta smågrejer till den.
    Det är skönt att kidsen är så små, i julklapp blir de överlyckliga för lite pussel o en bil typ. Värre är det med 14 åriga lillasyster, hon vill väl ha pengar kan jag tro, men jag tycker det är såååå tråkigt att ge bort pengar!

    Ang Oprah känner jag inte så mkt... sorligt eftersom hon hållt på så länge... men sedan hon uttalade sig om MJ och visade att hon inte tror han var oskyldig så känner jag inte mycket för henne.
  • Småkottarna

    BooBoo: 00.30 en fredagnatt låter okej. Själv vaknade jag natten till igår kl 02.20 och upptäckte att båda barnen var uppe och lekte för fullt!

  • KikiBoo
    Småkottarna skrev 2009-11-21 11:10:03 följande:
    BooBoo: 00.30 en fredagnatt låter okej. Själv vaknade jag natten till igår kl 02.20 och upptäckte att båda barnen var uppe och lekte för fullt!
    Haha! Okej... Dina vinner
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Bevabus

    Jag har också blandade känslor för Oprah. Jag håller inte alltid med i saker hon säger, men å andra sidan så har hon gjort mycket gott för den här världen med sin berömmelse. Så lite vemodigt är det att showen tar slut.
    Men som sagt, vissa saker som har kommit ur hennes mun har inte alltid varit bra...

    Vet du om det finns nåt klipp av henne om när hon säger det där med MJ? Jag har bara läst tidningsartiklar om det men aldrig sett nåt.


    Småkottarna skrev 2009-11-21 11:09:10 följande:
    Tomtarna är på Lidl! Mormor har redan proppat kidsen fulla med chokladkalendrar! Detta är första året jag ska fixa adventskalender med småpaket i ist till barnen. Ska bli kul o leta smågrejer till den.Det är skönt att kidsen är så små, i julklapp blir de överlyckliga för lite pussel o en bil typ. Värre är det med 14 åriga lillasyster, hon vill väl ha pengar kan jag tro, men jag tycker det är såååå tråkigt att ge bort pengar! Ang Oprah känner jag inte så mkt... sorligt eftersom hon hållt på så länge... men sedan hon uttalade sig om MJ och visade att hon inte tror han var oskyldig så känner jag inte mycket för henne.
  • KikiBoo
    Småkottarna skrev 2009-11-21 11:09:10 följande:
    Tomtarna är på Lidl! Mormor har redan proppat kidsen fulla med chokladkalendrar! Detta är första året jag ska fixa adventskalender med småpaket i ist till barnen. Ska bli kul o leta smågrejer till den. Det är skönt att kidsen är så små, i julklapp blir de överlyckliga för lite pussel o en bil typ. Värre är det med 14 åriga lillasyster, hon vill väl ha pengar kan jag tro, men jag tycker det är såååå tråkigt att ge bort pengar! Ang Oprah känner jag inte så mkt... sorligt eftersom hon hållt på så länge... men sedan hon uttalade sig om MJ och visade att hon inte tror han var oskyldig så känner jag inte mycket för henne.
    Nämen  vadå.. Berätt lite närmare om dina små paket?

    Oprah tycket jag verkligen om att titta på. Intressanta repotage, intervjuer o sådant..
    Visst, många gånger har man bara tyckt att hon ska hålla snatran...
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • mona83
    Småkottarna skrev 2009-11-21 10:24:11 följande:
    God morgon tjejer!!Jag sov till 10 idag. Haleluja! Ang dokusåpan - kul! Självklart ska jag kolla!Men va roliga de som skrivit kommentarer inne på denna länken är.1 - Lämna dom i fred. (Tror nog ingen tvingat dom till dokusåpan, de har ju själva gått med på det.)2 - Lämna MJ i fred. (Det handlar inte om MJ, någon liten intervju om hur de mår nu kanske som det står)3 - Lämna barnen i fred. (Barnen ska inte vara med, det har de ju redan varit väldigt tydliga med alla Jacksons.)Ja, folk är roliga...Idag blir det en tur på stan, sedan middag på restaurang med lite familj och släkt. Solen skiner, och det är lördag. - Jag mår bra. Vad hittar ni på idag?
    Haha jag tror inte folk kan läsa eller så vill dom inte fatta.
    Stod att dom köpt rättigheterna till att få visa den, inte att dom GÖR serien.... Roligt folk det finns

    Jag ska garanterat se den, kan tänkas att det kommer en och annan tår då .

    Julklappar jag inte ens börjat med, får nog inte råd förän nästaqn månad. Beror helt på om jag anser att jag har råd med biljetten till minneskonserten..... När dom nu uppdaterat klart..... Väntar och väntar....
  • Småkottarna
    BooBoo skrev 2009-11-21 11:14:10 följande:
    Nämen  vadå.. Berätt lite närmare om dina små paket? Oprah tycket jag verkligen om att titta på. Intressanta repotage, intervjuer o sådant.. Visst, många gånger har man bara tyckt att hon ska hålla snatran...
    Vi har en slags tabla kan man säga, i tyg, med de olika datumen på, vid varje datum finns en ring där man knyter fast ett litet paket med något litet kul i. Så varje dag får man öppna en liten klapp ist för godis. Där kan man lägga allt möjligt skoj. Strumpor, kritor, målarbok, lera eller vad man vill.
    Den har hängt med sedan jag och lillasyster var små, o nu när älsta är 4 tycker jag det är lagom att börja med det här också.
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael