• Äldre 15 Nov 08:35
    166993 visningar
    15031 svar
    15031
    166993

    All we want for Christmas is Michael

    Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

    Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

  • Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • KikiBo­o
    Äldre 21 Nov 11:17

    På tam o m skvallerblaskor.. Igår när jag satt o vänta på min pizza så läste jag en tidning..
    Där stod de nå liknande: **** har gjort en Michael Jackson. Alltså blekt sin hud. Så var det före o efter bild..

    Men att folk läser o KÖPER sånt.. Fan vilken kass tidning de var..


    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBo­o
    Äldre 21 Nov 11:19
    Småkottarna skrev 2009-11-21 11:16:33 följande:
    Vi har en slags tabla kan man säga, i tyg, med de olika datumen på, vid varje datum finns en ring där man knyter fast ett litet paket med något litet kul i. Så varje dag får man öppna en liten klapp ist för godis. Där kan man lägga allt möjligt skoj. Strumpor, kritor, målarbok, lera eller vad man vill. Den har hängt med sedan jag och lillasyster var små, o nu när älsta är 4 tycker jag det är lagom att börja med det här också.
    Men oh! Det låter ju .. WOW
    Ja mkt bättre än godis..
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Äldre 21 Nov 11:19

    candy time!!!!!!!!!!! konsum here i come!

  • Småkot­tarna
    Äldre 21 Nov 11:20

    Bevvan: Jag har inte klippet sparat men kollar gärna efter det ikväll när vi kommer hem. Dels har vi intervjun hon hade med LM och P efter skilsmässan, där de mer eller mindre satt och vrålmobbade honom, skrattade och var otroligt elaka.

    Sedan är det intervjun hon hade efter hans död där hon uttalar orden "wich we never will now if its true or not" ungefär. Trots friande dom i domstol har hon tvivel.

    Sedan har vi den gången hon själv sa i sitt program att hon inte kommer nämna MJ fler gånger i sin show, o trots det skulle hon visa sitt minnesprogram om MJ, vilket var en repris på den gamla intervjun och ett jäkla massa babbel om henne själv.

    Jag har alltid varit ett stort fan av Oprah och jag älskade henne så mycket. Hon har gjort så otroligt mycket för andra under sina år, men efter detta mår jag illa av henne, hon har förstört min bild av henne och det är jag ledsen för. För hon är en klipsk kvinna, hon hade kunnat undvika att förlora så många "fans" som försvann med mig i samma veva hon började visa sina egna tycken om MJ, ist för att fortsätta vara professionell och opartisk on camera, och hålla sina åsikter för sig själv om hur hon egentligen tycker.

  • KikiBo­o
    Äldre 21 Nov 11:20
    Bevabus skrev 2009-11-21 11:19:19 följande:
    candy time!!!!!!!!!!! konsum here i come!
    I take u too the candyshop.. I let u lick the loolipop
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Småkot­tarna
    Äldre 21 Nov 11:22

    BooBoo: Ja visst är det! Och har man ingen sådan kan man lätt göra en egen! Spänn upp en lina mellan två spikar, sätt dit 24 stycken klädnypor med datumen skrivna på, och vips har du en egen kalender!

  • Småkot­tarna
    Äldre 21 Nov 11:24

    Mona: Ja, nu får de gärna vänta med biljettsläppet tills den 25, onsdag, så jag hinner få påfyllning på kontot igen! Jag måste ju köpa TVÅ biljetter. Måtte de inte kosta mer än 500 styck... då blir det en fattig jul. Aaah!

  • KikiBo­o
    Äldre 21 Nov 11:35
    Småkottarna skrev 2009-11-21 11:22:04 följande:
    BooBoo: Ja visst är det! Och har man ingen sådan kan man lätt göra en egen! Spänn upp en lina mellan två spikar, sätt dit 24 stycken klädnypor med datumen skrivna på, och vips har du en egen kalender!
    Amazing{#lang_emotions_laughing}
    Hnmm.. Sånt jag lär fixa när inte barnen är med..
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBo­o
    Äldre 21 Nov 11:37
    Småkottarna skrev 2009-11-21 11:20:15 följande:
    Bevvan: Jag har inte klippet sparat men kollar gärna efter det ikväll när vi kommer hem. Dels har vi intervjun hon hade med LM och P efter skilsmässan, där de mer eller mindre satt och vrålmobbade honom, skrattade och var otroligt elaka. Sedan är det intervjun hon hade efter hans död där hon uttalar orden "wich we never will now if its true or not" ungefär. Trots friande dom i domstol har hon tvivel. Sedan har vi den gången hon själv sa i sitt program att hon inte kommer nämna MJ fler gånger i sin show, o trots det skulle hon visa sitt minnesprogram om MJ, vilket var en repris på den gamla intervjun och ett jäkla massa babbel om henne själv. Jag har alltid varit ett stort fan av Oprah och jag älskade henne så mycket. Hon har gjort så otroligt mycket för andra under sina år, men efter detta mår jag illa av henne, hon har förstört min bild av henne och det är jag ledsen för. För hon är en klipsk kvinna, hon hade kunnat undvika att förlora så många "fans" som försvann med mig i samma veva hon började visa sina egna tycken om MJ, ist för att fortsätta vara professionell och opartisk on camera, och hålla sina åsikter för sig själv om hur hon egentligen tycker.
    Intervjun med LM o P kommer jag ihåg. Minns att jag blev lite ilsk..
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Småkot­tarna
    Äldre 21 Nov 11:42
    BooBoo skrev 2009-11-21 11:37:30 följande:
    Intervjun med LM o P kommer jag ihåg. Minns att jag blev lite ilsk..
    Lite... Hon som professionell "intervjuare" ska vara opartisk, absolut inte ta någons parti. Väldigt oprofessionellt.
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael