• Bevabus

    All we want for Christmas is Michael

    Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

    Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

  • Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • Brooke
    Småkottarna skrev 2009-11-26 16:27:40 följande:
    Hallå tjejer! Hur är det med er? Här är det trött, o stressigt. Jag behöver mera tid. Eller mera ork så jag orkar mer på den lilla tiden jag har. Är helt slut om kvällarna, när min egentid äntligen börjar orkar jag ingenting. Sandra: Jag syr! Vad vill du veta?
    Jag ska göra en julstrumpa till min kanin. och det är en ganska stor strumpa, hur mkt tyg tror du man behöver? Och är det dyrt att köpa tyg?
  • Småkottarna
    Brooke skrev 2009-11-26 16:34:36 följande:
    Jag ska göra en julstrumpa till min kanin. och det är en ganska stor strumpa, hur mkt tyg tror du man behöver? Och är det dyrt att köpa tyg?
    Vad menar du med julstrumpa? En sån man lägger julklapp i på julafton?
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2009-11-26 16:35:50 följande:
    hmm undrar om man ska ta och värma en pirog?
    Laga nåt godare vettja

    Här puttrar lök, morötter, tomatpure, nötfärs och buljong. Jag skulle haft lite rotseller i hemma.. Sen på med redning, soya, kryddor... Mmm.. Aaaaah
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-11-26 16:17:05 följande:
    Åh så härligt! Jag hittade "dances with wolves" på den där hemsidan.. Har sett den filmen en gång och älskade den. Men den är såååå låååååååång.
    Vad är det för film?
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2009-11-26 16:39:31 följande:
    jaa... Vad annars?? :O Vet inte vad det kan finnas annars och göra :O hmm men jaa en som man kan lägga julklappar i =)
    Vad ska kanin få i julklapp?
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael