• Bevabus

    All we want for Christmas is Michael

    Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

    Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

  • Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • Småkottarna
    Brooke skrev 2009-11-26 16:39:31 följande:
    jaa... Vad annars?? :O Vet inte vad det kan finnas annars och göra :O hmm men jaa en som man kan lägga julklappar i =)
    Asså, det finns ju täcken till kaniner, kanske det finns strumpor också?

    Det går inte åt mycket tyg, mät hur lång den ska vara o lägg till 5 cm så räcker det att det köper den längden. Tyger är ju oftast väldigt breda, 120-150 cm breda, så även om du ska fodra den så räcker det ju.
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2009-11-26 16:40:49 följande:
    vi ska ju äta senare, så det blir bara något litet nu
    Vad blir gott då da?
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Brooke
    Småkottarna skrev 2009-11-26 16:41:56 följande:
    Asså, det finns ju täcken till kaniner, kanske det finns strumpor också? Det går inte åt mycket tyg, mät hur lång den ska vara o lägg till 5 cm så räcker det att det köper den längden. Tyger är ju oftast väldigt breda, 120-150 cm breda, så även om du ska fodra den så räcker det ju.
    Den är 22 cm har jag för mig.. hela strumpan på breden på längden vet jag inte..
  • Bevabus

    Jo jag vet det, men du vet väl att man kan brodera julstrumpor också? Syr man så syr man. I övrigt så brukar jag som mest sy ihop trasiga pyjamasbyxor..


    Brooke skrev 2009-11-26 16:33:03 följande:
    Jo men jag menar att sy med symaskin, såna saker. Ska ju göra en julstrumpa till Isadora..
  • Småkottarna

    Sandra: Då behöver du inte köpa mer än 22 cm, plus lite extra så du har utrymme för misstag. Tyg är både svindyrt och svinbilligt, det beror lite på vilket material du ska ha. Vanligt bomullstyg, som tex lakan/påslakan/gardiner osv är i, eller trikå som är i kläder.

Svar på tråden All we want for Christmas is Michael