• Bevabus

    All we want for Christmas is Michael

    Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

    Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

  • Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • Bevabus

    Kevin Costner spelar huvudkaraktären
    Jag kan kopiera det som stod på Wikipedia för det förklarar filmen så bra

    Efter ett stort fältslag under det amerikanska inbördeskriget 1863, förflyttas den hjältemodiga löjtnanten John Dunbar på egen begäran till en avlägsen utpost i Dakota som gränsar till indianernas land. Fortet visar sig vara övergivet, så han beslutar sig för att stanna och invänta sina trupper. Men han upptäcker snart att han inte är ensam. Efter ett första våldsamt möte med den lokala siouxstammen börjar han allt mer accepteras av indianerna, som ger honom namnet "Dansar med vargar". Men den växande vänskapen innebär samtidigt att Dunbar inom en snar framtid kommer att tvingas välja sida.

    Första halvtimmen är rätt dryg, men sen när indianerna kommer så börjar det bästa. Det är lite Dr Quinn känsla över det där, jag gillar indianer i filmer och tv-serier


    BooBoo skrev 2009-11-26 16:39:45 följande:
    Vad är det för film?
  • Bevabus

    näe har inte sett den :/ händer det nåt liknande i den?


    BooBoo skrev 2009-11-26 16:43:26 följande:
    Men urk vad vidrigt Kom o tänka på filmen Kill Bill.. Har du sett den?
  • Bevabus

    *puh* nu har jag shakat asset i en halvtimme...bokstavligen bara stod och dansade hej vilt till Spice Girls hahaha ibland behöver man få utlopp för sina känslor

    Ska lugna ner mig lite, dricka oboy och sen sätta igång med att skriva rent att mina teori-anteckningar!

  • Småkottarna

    Jag behöver lite av er kreativa tid!
    Sitter här och håller på att starta en blogg. Kan inte säga mycket om den eftersom dessa satans regler på FL är vad de är, men den är till förmån för barn... Jag är alltså ute efter tips på vad den ska heta. Jag ville hjärna ha med barn, hjärta eller så i den o har provat med både lillahjärtat, lillhjärta, hjärtebarn men allt är upptaget. Har ni några tips på inte för komplicerade o långa namn som man lätt kan komma ihåg som besökare? Svenska eller engelska spelar ingen roll. Nån?

  • Brooke
    Småkottarna skrev 2009-11-26 17:38:33 följande:
    Jag behöver lite av er kreativa tid! Sitter här och håller på att starta en blogg. Kan inte säga mycket om den eftersom dessa satans regler på FL är vad de är, men den är till förmån för barn... Jag är alltså ute efter tips på vad den ska heta. Jag ville hjärna ha med barn, hjärta eller så i den o har provat med både lillahjärtat, lillhjärta, hjärtebarn men allt är upptaget. Har ni några tips på inte för komplicerade o långa namn som man lätt kan komma ihåg som besökare? Svenska eller engelska spelar ingen roll. Nån?
    Äre här på FL??

    The little heart of children?
  • Bevabus

    oj hm....svårt..ska klura lite


    Småkottarna skrev 2009-11-26 17:38:33 följande:
    Jag behöver lite av er kreativa tid! Sitter här och håller på att starta en blogg. Kan inte säga mycket om den eftersom dessa satans regler på FL är vad de är, men den är till förmån för barn... Jag är alltså ute efter tips på vad den ska heta. Jag ville hjärna ha med barn, hjärta eller så i den o har provat med både lillahjärtat, lillhjärta, hjärtebarn men allt är upptaget. Har ni några tips på inte för komplicerade o långa namn som man lätt kan komma ihåg som besökare? Svenska eller engelska spelar ingen roll. Nån?
  • Bevabus

    japp!


    Brooke skrev 2009-11-26 17:41:28 följande:
    Joo men jag ska ju göra det från grunden och jag måste ju sicksacka runt om för att det ska bli bra..
  • Brooke
    Småkottarna skrev 2009-11-26 17:32:32 följande:
    Sandra: Då behöver du inte köpa mer än 22 cm, plus lite extra så du har utrymme för misstag. Tyg är både svindyrt och svinbilligt, det beror lite på vilket material du ska ha. Vanligt bomullstyg, som tex lakan/påslakan/gardiner osv är i, eller trikå som är i kläder.
    okej. ja jag vet ju inte hur jag ska göra Julstrumpan min julstrumpa är typ luddig eller va man ska göra. Så som gosedjur är. Det är typ sånt tyg. Men jag vet inte hur jag ska göra min :S
  • Bevabus

    Har skrattat ihjäl mig...
    Sitter inne på en tråd där folk skriver om pinsamma saker de sagt.

    Den här tog priset! Det var en kvinna som skulle presentera sina vänner Bosse och Kajsa för sin man men hon råkade säga:
    "Det här är Kosse och Bajsa"

    hahahahahaha

Svar på tråden All we want for Christmas is Michael