• Äldre 15 Nov 08:35
    166973 visningar
    15031 svar
    15031
    166973

    All we want for Christmas is Michael

    Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

    Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

  • Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • Äldre 26 Nov 18:14
    Småkottarna skrev 2009-11-26 18:05:29 följande:
    Hihi njaaa, något som syftar bättre på barn, barn som har det svårt i världen, något riktigt bra vill jag ha. Sandra: Förlåt, jag missade visst ditt förslag! Det var jättefint, men kanske lite långt!
    Man kan ju korta ner det till "heartchildren" eller nått sånt..
  • Småkot­tarna
    Äldre 26 Nov 18:15
    BooBoo skrev 2009-11-26 18:07:35 följande:
    Ska bloggen handla om barn i världen?Missade nog din beskrivning sist..
    Jag säljer något som en del av intäckterna går till rädda barnen. Så måste jag ju få skriva utan att bryta regler, eller, jag provar iaf.

    Och nu vill jag starta en blogg för att nå ut till större kretsar o därmed kunna bidra med mer till barn som har det svårt, o det är nu namnet till bloggen jag kört fast på...
  • Småkot­tarna
    Äldre 26 Nov 18:38

    Herre gud, ALLT jag provar är upptaget, till och med fjantnamn som aaaaaaaaaaaaaaa tex... Det jag gör har med hjärtan att göra, därför ville jag ha med hjärta gärna... är littlefriendofheart jobbigt...?

  • Småkot­tarna
    Äldre 26 Nov 18:41

    Sandra, ditt förslag är också upptaget. Förvåndande!

  • Ogabin­ne
    Äldre 26 Nov 18:47

    Jag är inte borta, jag är här! Själv verkar det som... Är det ett tecken på att jag bör gå och göra lite nytta ist?

  • Äldre 26 Nov 18:55

    jag e också här, säger bara inget för alla andra är så tysta

  • Ogabin­ne
    Äldre 26 Nov 18:58

    Men DAAAH!!! Så bara kom det, namnet med stort N, helt rätt!! Hjärtevän! O om ni kommer in i bloggen någongång så kommer ni förstå att det är precis klockrent!

  • Äldre 26 Nov 19:07

    Skriv under listan hörni!!!! Tar bokstavligen talat TVÅ sekunder.

    I Sverige är det tillåtet att föda upp och döda djur för deras pälsars skull. Den svenska djurskyddslagstiftningen ska nu uppdateras, men pälsfarmningen är inte en av de frågor som uttryckligen ska ses över. Sverige halkar efter när flera länder inför förbud mot pälsdjursuppfödning. Djurens Rätt tycker att detta är skandal och tänker göra pälsfarmningen till en valfråga 2010. Hjälp till att påverka!
    13255 personer har skrivit under listan. Gör det du med!

    www.djurensratt.se/portal/page/portal/djurens_ratt/forbjud-palsfarmning

  • Ogabin­ne
    Äldre 26 Nov 19:14
    Bevabus skrev 2009-11-26 19:07:40 följande:
    Skriv under listan hörni!!!! Tar bokstavligen talat TVÅ sekunder.I Sverige är det tillåtet att föda upp och döda djur för deras pälsars skull. Den svenska djurskyddslagstiftningen ska nu uppdateras, men pälsfarmningen är inte en av de frågor som uttryckligen ska ses över. Sverige halkar efter när flera länder inför förbud mot pälsdjursuppfödning. Djurens Rätt tycker att detta är skandal och tänker göra pälsfarmningen till en valfråga 2010. Hjälp till att påverka!13255 personer har skrivit under listan. Gör det du med!www.djurensratt.se/portal/page/portal/djurens...
    Done! Självklart!
  • Äldre 26 Nov 19:18
    Ogabinne skrev 2009-11-26 19:14:15 följande:
    Done! Självklart!
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael