• Äldre 15 Nov 08:35
    165098 visningar
    15031 svar
    15031
    165098

    All we want for Christmas is Michael

    Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

    Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

  • Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • Äldre 11 Feb 22:24

    To bed I said. Good night.


    Sing for the moment
  • Äldre 11 Feb 22:44
    Bevabus skrev 2010-02-11 22:14:42 följande:
    Vi har ett förslag från mig än så länge, mer än så vet jag inte
    okej, men några fler vore roligt och ha dock har jag inga förslag alls..
  • Äldre 11 Feb 22:45
    Brooke skrev 2010-02-11 22:44:26 följande:
    okej, men några fler vore roligt och ha dock har jag inga förslag alls..
    förutom "The Grils of - MJ" Men det är ju inte bra nog... Så jag ska inte komma med några förslag.
  • KikiBo­o
    Äldre 12 Feb 05:44
    Brooke skrev 2010-02-11 21:12:20 följande:
    men oj, jag hade blitt tokig.. Och hade säkert dött på kuppen..
    Ja jag dog lite smått
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBo­o
    Äldre 12 Feb 05:46

    Äntligen fredag.. Ont i ena bihålan.. Men jag ska stå ut sista dan.. Sen får jag väl vara sjuk hela helgen.. Sova ska jag tamefan göra...


    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBo­o
    Äldre 12 Feb 05:59
  • Äldre 12 Feb 06:15
    BooBoo skrev 2010-02-11 21:06:39 följande:
    Hej ho!Familjen var iväg å lite fika hos en som fyllde..Blev bjuden p tjejkväll på lör. Brudar jag INTE känner.. Vet vilka dom är.. Läskigt! Men jag kan behöva komma ut o träffa lite nytt folk. Lägga nötterna bakom mig Och vet ni.. Idag fick Ville för sig att gå hem från dagis..Han går alltid ut på gården o väntar på mig. Brukar tycka det är kul att gömma sig..Men nu hittar jag inte på Ville. Ropar som en tok.. Känner oron komma krypandes.. Frågar fröken om han kanske gtt in igen.. men nej.. Fröknarna hjälper mig leta. Vi ropar o ropar.. Men näh! UNGE!!Kommer en man på cykel och undrar om vi letar efter nåt.. Som att han visste att det var Ville. Och mkt riktigt hade han sett en liten kille på språng..  Så jag hoppar in i bilen o kör sträckan.. FAN! Ungen har hunnit över övergångsstället.. Ville hann hem före mig.. Han ville VINNA som han sa. O vad arg jag blev.. Var lugn o sansad när jag prtade med Ville. Han såg skamsen ut.. Men han sa att han aktade sig för bilarna o gick på trottoaren. Jag har lärt Ville från början alla trafikregler. Så han är jätteduktig. Men ändå. Man vet aldrig. Finns fartdårar, dumma kidnappare.. ÅH!Unge o skrämma slag på morsan så där..Nu är det koppel som gäller
    Jösses! Jag förstår att du hade hjärtat i halsgropen!
    Sing for the moment
  • KikiBo­o
    Äldre 12 Feb 06:23

    godmorgon bev{#lang_emotions_laughing}


    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBo­o
    Äldre 12 Feb 06:25
    Brooke skrev 2010-02-11 22:45:09 följande:
    förutom "The Grils of - MJ" Men det är ju inte bra nog... Så jag ska inte komma med några förslag.
    {#lang_emotions_undecided}
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Äldre 12 Feb 06:36
    BooBoo skrev 2010-02-12 06:23:53 följande:
    godmorgon bev
    God morgon! Jag sitter här och hatar alla hjärtans fucking dag Usch, det har redan börjat. Folk som skickar meddelanden till sina käraste. Såå pluttninuttigt. Det påminner mig bar om mitt egna, ensamma liv {#lang_emotions_frown}{#lang_emotions_tongue_out} Ni kan räkna med att jag kommer ladda med alla onyttigheter i världen på Söndag! Jag är ju tjej och äter mina känslor
    Sing for the moment
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael