• Bevabus

    All we want for Christmas is Michael

    Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

    Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

  • Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2010-02-12 06:36:27 följande:
    God morgon! Jag sitter här och hatar alla hjärtans fucking dag Usch, det har redan börjat. Folk som skickar meddelanden till sina käraste. Såå pluttninuttigt. Det påminner mig bar om mitt egna, ensamma liv  Ni kan räkna med att jag kommer ladda med alla onyttigheter i världen på Söndag! Jag är ju tjej och äter mina känslor
    Haha! Urk för pluttigull
    Sånt där håller inte jag o Viktor på med... haha! Seriöst!
    Vi brukar inte fira på nå spec vis.. Fast de lät på Vikke som han ville göra nå gosgos ändå. Trodde jag inte.. Nåväl!! Jag kanske får en blomma o choklad

    Jaiks! Nu lär jag hoppa ur pyjamasen o klä mig..

    ÄNTLIGEN FREDAG!!
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-02-12 06:49:47 följande:
    Haha! Urk för pluttigull Sånt där håller inte jag o Viktor på med... haha! Seriöst! Vi brukar inte fira på nå spec vis.. Fast de lät på Vikke som han ville göra nå gosgos ändå. Trodde jag inte.. Nåväl!! Jag kanske får en blomma o choklad Jaiks! Nu lär jag hoppa ur pyjamasen o klä mig.. ÄNTLIGEN FREDAG!!
    Bra då kan jag fortsätta att gilla er haha!
    Sing for the moment
  • mona83
    Bevabus skrev 2010-02-12 06:36:27 följande:
    God morgon! Jag sitter här och hatar alla hjärtans fucking dag Usch, det har redan börjat. Folk som skickar meddelanden till sina käraste. Såå pluttninuttigt. Det påminner mig bar om mitt egna, ensamma liv  Ni kan räkna med att jag kommer ladda med alla onyttigheter i världen på Söndag! Jag är ju tjej och äter mina känslor
    Vi nfår sitta här tillsammans på söndag och tycka synd om oss
  • Bevabus
    mona83 skrev 2010-02-12 07:55:14 följande:
    Vi nfår sitta här tillsammans på söndag och tycka synd om oss
    Aa, tur att jag har er
    Sing for the moment
  • mona83

    Just det ja, den där vampire diaries som jag nämnde lite hastigt igår... Det kändes som en dåligt True blood kopia

  • Bevabus
    mona83 skrev 2010-02-12 08:04:28 följande:
    Just det ja, den där vampire diaries som jag nämnde lite hastigt igår... Det kändes som en dåligt True blood kopia
    Jaså? Kanske inte är värt att se då? Jag tänkte kolla, men hade ju dans då..
    Sing for the moment
  • mona83
    Bevabus skrev 2010-02-12 08:09:59 följande:
    Jaså? Kanske inte är värt att se då? Jag tänkte kolla, men hade ju dans då..
    Kolla du, du kanske inte tycker som jag

    Finns på tv6 play sa dom igår
  • Bevabus
    mona83 skrev 2010-02-12 08:13:22 följande:
    Kolla du, du kanske inte tycker som jag Finns på tv6 play sa dom igår
    oki
    Sing for the moment
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael