• Äldre 15 Nov 08:35
    165082 visningar
    15031 svar
    15031
    165082

    All we want for Christmas is Michael

    Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

    Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

  • Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • Äldre 12 Feb 21:57
    Ogabinne skrev 2010-02-12 21:55:16 följande:
    Hon har en TV här som bara väntar på en fika.
    Sing for the moment
  • Äldre 12 Feb 21:58

    Kanin skrutt har fått nån knäpp. Hoppar upp i soffan mellan varven så får han för sig att han ska fortsätta upp på ryggstödet. Men det går inget vidare

  • Äldre 12 Feb 22:03
    mona83 skrev 2010-02-12 21:58:36 följande:
    Kanin skrutt har fått nån knäpp. Hoppar upp i soffan mellan varven så får han för sig att han ska fortsätta upp på ryggstödet. Men det går inget vidare
    Haha
    Sing for the moment
  • Äldre 12 Feb 22:12

    Alltså NU måste jag fan ha eran hjälp!
    Ni vet att jag har haft despyter med Antikgrisarna sen 18 augusti förra året. och har inte fått mina 267:- som jag vill ha tillbaka eftersom jag aldrig fick Moonwalk. Men nu är det så att jag fick ett mejl för ett tag sedan och dem vill skicka mig boken kostnadsfritt men jag vill INTE HA Boken!

    Nu har jag inte fått något svar utav dem, och jag vill ge dem en sista chans sen gör ajg som Payson har sagt att jag ska gå till Polisen och anmäla dem. Detta företag ska fan i mej inte få vara kvar. Någon som har något tips på vad jag kan skriva utan att det ska låta hotfullt?


  • Äldre 12 Feb 22:12

    Puffis, när har du tid att fixa det sista på min blogg? Jag håller på och skriver ett långt inlägg nu och det är så stor text så det tar upp nästan hela sidan känns det som haha


    Sing for the moment
  • Äldre 12 Feb 22:12
    Bevabus skrev 2010-02-12 22:03:59 följande:
    Haha
    Första gången var han och krälade uppe på mammas axlar eftersom han prompt skulle försöka hoppa upp på ryggstödet precis där hon satt....
  • Äldre 12 Feb 22:13

    För er som har facebook kolla in detta.
    http://www.facebook.com/pages/Los-Angeles-CA/Paris-Katherine-Jackson/136478465604?ref=nf&v=wall

    Tror ni på detta att det är Paris som har gjort den ? :S Dem får väl inte använda internet och datorn?


  • Äldre 12 Feb 22:13
    mona83 skrev 2010-02-12 22:12:47 följande:
    Första gången var han och krälade uppe på mammas axlar eftersom han prompt skulle försöka hoppa upp på ryggstödet precis där hon satt....
    såklart, vem vill inte det
    Sing for the moment
  • Äldre 12 Feb 22:15
    mona83 skrev 2010-02-12 21:58:36 följande:
    Kanin skrutt har fått nån knäpp. Hoppar upp i soffan mellan varven så får han för sig att han ska fortsätta upp på ryggstödet. Men det går inget vidare
    Min kanin har hoppat upp på buren för ett tag sedan sen har hon hoppat upp på våran fotölj i datarummet men hon gör inte det nu med fotöljen eftersom den alltid är belastad med kläder och skit.. Så hon kommer inte upp i den.. =(
  • Äldre 12 Feb 22:17
    Brooke skrev 2010-02-12 22:12:10 följande:
    Alltså NU måste jag fan ha eran hjälp! Ni vet att jag har haft despyter med Antikgrisarna sen 18 augusti förra året. och har inte fått mina 267:- som jag vill ha tillbaka eftersom jag aldrig fick Moonwalk. Men nu är det så att jag fick ett mejl för ett tag sedan och dem vill skicka mig boken kostnadsfritt men jag vill INTE HA Boken! Nu har jag inte fått något svar utav dem, och jag vill ge dem en sista chans sen gör ajg som Payson har sagt att jag ska gå till Polisen och anmäla dem. Detta företag ska fan i mej inte få vara kvar. Någon som har något tips på vad jag kan skriva utan att det ska låta hotfullt?
    Förklara kortfattat det som har hänt hittills. Extremt kortfattat, men högst tre meningar så att den delen går snabbt att läsa igenom. Sedan så säger du:

    Det här har tyvärr gått så långt att jag överväger en polisanmälan nu, för såhär ska ett företag verkligen inte behandla sina kunder. Det här ärendet har hållit på i evigheter och jag är trött på att skicka mejl fram och tillbaka utan något resultat. Ni beter er som att ni inte ens ser vad jag läser. Jag vill ha mina pengar tillbaka, INTE boken! Så ni har alltså ett val nu. Antingen så hjälper ni mig med det jag begär snarast, eller så får ni en polisanmälan på halsen. Jag hade hoppats att vi kunde lösa den här situationen på ett trevligare sätt men ni har tydligen bestämt för att välja den svåra vägen. Och det kan jag bara beklaga.
    /Sandra ******
    Sing for the moment
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael