• Äldre 15 Nov 08:35
    165144 visningar
    15031 svar
    15031
    165144

    All we want for Christmas is Michael

    Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

    Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

  • Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • Äldre 12 Feb 22:19
    Brooke skrev 2010-02-12 22:13:37 följande:
    För er som har facebook kolla in detta. www.facebook.com/pages/Los-Angeles-CA/Paris-K...Tror ni på detta att det är Paris som har gjort den ? :S Dem får väl inte använda internet och datorn?
    Haha, men neej....det är ju en paparazzibild som personen använder som profilbild....
    Sing for the moment
  • Äldre 12 Feb 22:22
    Bevabus skrev 2010-02-12 22:17:41 följande:
    Förklara kortfattat det som har hänt hittills. Extremt kortfattat, men högst tre meningar så att den delen går snabbt att läsa igenom. Sedan så säger du:Det här har tyvärr gått så långt att jag överväger en polisanmälan nu, för såhär ska ett företag verkligen inte behandla sina kunder. Det här ärendet har hållit på i evigheter och jag är trött på att skicka mejl fram och tillbaka utan något resultat. Ni beter er som att ni inte ens ser vad jag läser. Jag vill ha mina pengar tillbaka, INTE boken! Så ni har alltså ett val nu. Antingen så hjälper ni mig med det jag begär snarast, eller så får ni en polisanmälan på halsen. Jag hade hoppats att vi kunde lösa den här situationen på ett trevligare sätt men ni har tydligen bestämt för att välja den svåra vägen. Och det kan jag bara beklaga. /Sandra ******
    Jag vet inte vad jag ska skriva det där första :(

    Det andra var jättebra.. Men jag vet inte vad jag ska skriva det med tre meningar.
  • Ogabin­ne
    Äldre 12 Feb 22:23

    Bevs: påminn mig i morgon, jag lovar att ta itu  med resten i morgon.

    Slökollar en skittråkig film men jag fick mig ett asgarv. Kanske är jag för trött men jag skrattade gott iaf.

    4 nördar står och pratar varav den ena fått sig ett ligg och nu är kär.

    Nörd1: What's love like?
    Nörd2: I've been in love once.
    Nörd3: Really? What was her name?
    Nörd2: I don't remember.
    Nörd3: That's not a good start.
    Nörd2: I think she was from china. Or India. We met at the bathroom at walmart and made out for several hours, then we split and never saw eachother again.
    Nörd3: I don't think that was love man.
    Nörd2: Damn!

    Nörd4: I love........................................carpet.
    Nörd3: What?
    Nörd4: I love........................................desk.
    Nörd3: Are you just looking at things around the office saying you love them?
    Nörd4: I love.... lamp.
    Nörd3: Do you love the lamp or are you just saying you love it?
    Nörd4: I love lamp.

    Hahahaha idioter

  • Äldre 12 Feb 22:25
    Bevabus skrev 2010-02-12 22:19:03 följande:
    Haha, men neej....det är ju en paparazzibild som personen använder som profilbild....
    Ja jag tänkte på det oxå därför vart jag väldigt fundersam-
  • Äldre 12 Feb 22:26
    Brooke skrev 2010-02-12 22:22:03 följande:
    Jag vet inte vad jag ska skriva det där första :( Det andra var jättebra.. Men jag vet inte vad jag ska skriva det med tre meningar.
    Bara säg "Hej, nu går jag rakt på sak. Mitt namn är blablabla och jag har de senaste månaderna gått igenom detta med ert företag."
    Och så rabblar du snabbt upp vad du har velat, vad du har mejlat och vad dem har mejlat tillbaka. Inge svårare än så.
    Sing for the moment
  • Äldre 12 Feb 22:28
    Ogabinne skrev 2010-02-12 22:23:19 följande:
    Bevs: påminn mig i morgon, jag lovar att ta itu  med resten i morgon. Slökollar en skittråkig film men jag fick mig ett asgarv. Kanske är jag för trött men jag skrattade gott iaf.4 nördar står och pratar varav den ena fått sig ett ligg och nu är kär. Nörd1: What's love like?Nörd2: I've been in love once.Nörd3: Really? What was her name?Nörd2: I don't remember.Nörd3: That's not a good start.Nörd2: I think she was from china. Or India. We met at the bathroom at walmart and made out for several hours, then we split and never saw eachother again.Nörd3: I don't think that was love man.Nörd2: Damn!Nörd4: I love........................................carpet .Nörd3: What?Nörd4: I love........................................desk.Nörd3: Are you just looking at things around the office saying you love them?Nörd4: I love.... lamp.Nörd3: Do you love the lamp or are you just saying you love it?Nörd4: I love lamp.Hahahaha idioter
    Tack
    Sing for the moment
  • Äldre 12 Feb 22:32
    Brooke skrev 2010-02-12 22:13:37 följande:
    För er som har facebook kolla in detta. www.facebook.com/pages/Los-Angeles-CA/Paris-K...Tror ni på detta att det är Paris som har gjort den ? :S Dem får väl inte använda internet och datorn?
    Jag har inte fejjan men jag kunde kolla in sidan ändå
  • Äldre 12 Feb 22:32
    Bevabus skrev 2010-02-12 22:26:57 följande:
    Bara säg "Hej, nu går jag rakt på sak. Mitt namn är blablabla och jag har de senaste månaderna gått igenom detta med ert företag."Och så rabblar du snabbt upp vad du har velat, vad du har mejlat och vad dem har mejlat tillbaka. Inge svårare än så.
    Men ska jag skriva exakt vad Dem har sagt och vad jag har skrivit så blir det LÅÅÅNGT! Det är säkert ett 20 tal mejl vi har skrivit., Men kan skriva innehållet dock..
  • Äldre 12 Feb 22:33
    Brooke skrev 2010-02-12 22:15:13 följande:
    Min kanin har hoppat upp på buren för ett tag sedan sen har hon hoppat upp på våran fotölj i datarummet men hon gör inte det nu med fotöljen eftersom den alltid är belastad med kläder och skit.. Så hon kommer inte upp i den.. =(
    Han har bara stått på bakbenen och tittat förut. bara väntat på att han skulle börja hoppa upp i soffan... Såg så lätt ut för honom oxå.
  • Äldre 12 Feb 22:36
    mona83 skrev 2010-02-12 22:32:05 följande:
    Jag har inte fejjan men jag kunde kolla in sidan ändå
    okej..
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael