• Äldre 15 Nov 08:35
    166947 visningar
    15031 svar
    15031
    166947

    All we want for Christmas is Michael

    Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

    Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

  • Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • Äldre 12 Feb 22:37
    mona83 skrev 2010-02-12 22:33:59 följande:
    Han har bara stått på bakbenen och tittat förut. bara väntat på att han skulle börja hoppa upp i soffan... Såg så lätt ut för honom oxå.
    Okej, hehe.. Kan du inte ta kort på sötisen så man får se hur han ser ut?
  • Ogabin­ne
    Äldre 12 Feb 22:39

    Allt som ser ut att vara något av Michaels barn på internet är fejk, ingen  behöver ens fundera på om det kan stämma. SJÄLVKLART får de inte använda internet. Inget snack om saken.

    Prince har en egen laptop, han håller på med spel och är tydligen en rejält duktig liten programmerare. Men de har INGEN internetanslutning.

    katherine har inte myspace, Paris har inte facebook och Blanket har inte en blogg. Så.

  • Äldre 12 Feb 22:40
    Brooke skrev 2010-02-12 22:37:53 följande:
    Okej, hehe.. Kan du inte ta kort på sötisen så man får se hur han ser ut?
    Det kan jag göra, men tyvärr så kan jag inte lägga in nån bild i datorn sen. Av nån anledning så vill inte min tele och dator funka ihop. Har provat att installera med cdn oxå men det funkade iaf inte. Måste ha tag i brorsan så han kan hjälpa mig fixa den biten .
    Men så fort det går så ska jag lägga in en bild på honom....
  • Äldre 12 Feb 22:46

    Men vad knäppt, nu verkar det funkar med telefonen och datorn

  • Äldre 12 Feb 22:48
    Ogabinne skrev 2010-02-12 22:39:14 följande:
    Allt som ser ut att vara något av Michaels barn på internet är fejk, ingen  behöver ens fundera på om det kan stämma. SJÄLVKLART får de inte använda internet. Inget snack om saken. Prince har en egen laptop, han håller på med spel och är tydligen en rejält duktig liten programmerare. Men de har INGEN internetanslutning. katherine har inte myspace, Paris har inte facebook och Blanket har inte en blogg. Så.
    Men haha, hur ska Blanket kunna ha en blogg? Han kan väl inte läsa och skriva så bra än..

    Men nej det är det jag sa till mig själv att det inte alls var hon för att jag har ju läst att dem inte får använda internet.
    mona83 skrev 2010-02-12 22:40:29 följande:
    Det kan jag göra, men tyvärr så kan jag inte lägga in nån bild i datorn sen. Av nån anledning så vill inte min tele och dator funka ihop. Har provat att installera med cdn oxå men det funkade iaf inte. Måste ha tag i brorsan så han kan hjälpa mig fixa den biten . Men så fort det går så ska jag lägga in en bild på honom....
    good =)
  • Äldre 12 Feb 22:49
    mona83 skrev 2010-02-12 22:46:50 följande:
    Men vad knäppt, nu verkar det funkar med telefonen och datorn
    Hmm ne... det funkar inte... gjorde ju det nyss
  • Äldre 12 Feb 22:51
    mona83 skrev 2010-02-12 22:46:50 följande:
    Men vad knäppt, nu verkar det funkar med telefonen och datorn
    hehe :D
  • Ogabin­ne
    Äldre 12 Feb 22:52
    Brooke skrev 2010-02-12 22:48:17 följande:
    Men haha, hur ska Blanket kunna ha en blogg? Han kan väl inte läsa och skriva så bra än.. Men nej det är det jag sa till mig själv att det inte alls var hon för att jag har ju läst att dem inte får använda internet. good =)
    Nej men jag säger det nu så att du om 2 år inte tror att det är Blankets blogg du hamnat i. Om 10 år när kidsen är vuxna kan det hända att vi ser dom på nätet, men det är tveksamt. Jag tror inte de kommer hänga på nätet. de kommer gå i sin fars fotspår och ägna sina liv åt att förändra världen, inte chatta på facebook.
  • Äldre 12 Feb 22:54

    Nu ska jag se om det går att få en bra bild av Svante, han sitter i buren och har ingen blixt på mobilen så tror det är för mörkt. Men ska göra ett försök iaf...

  • Äldre 12 Feb 22:55

    Brooke - Nej, inte exakt vad dem har sagt. Bara bryt ner det helt enkelt. Du bestämmer själv om det får bli mer än tre meningar. Bara gör det som känns bäst. Bryt ner lite enkelt och säg i det stora hela vad det är som har hänt.


    Sing for the moment
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael