• legolas666

    COD 2

    Någon mer än jag som lirar call of duty modern warfare 2 online till PS3?
    Lägg till mig då om ni vill rufusrabark

  • Svar på tråden COD 2
  • nufan

    Köp dig en Xbox 360 och skaffa samma spel :)
    Där finns det många som spelar!

  • legolas666

    har haft xbox betalar inte xtra bara för att lira online PS3 e det gratis på

  • nufan

    Iofs, vet inte hur onlineläget fungerar på PS3, men jag antar att det är mycket mindre än Xbox Live.
    Xbox Live tycker jag fungerar riktigt bra.
    Ingen jag känner med PS3 spelar ens online :)

    Hade det inte varit för den förbannade handkontrollen så hade jag iaf givit PS3an en chans :P

  • Cyberdansken

    MW2 är nog OK på konsoll, men ett riktigt hugg i ryggen från IW till alla PC-spelare.

  • Bubbe

    Skulle gärna investera i ett exemplar till PC:n. Spelar inte shooters på konsol.

  • Skapligt

    Underbart på PC. Hatar konsolversionen!


    Många som spelar här?
    Lägg till mig på Steam.... "Skapligt" heter jag där..
  • Sephiroth 82

    Har snart renoverat klart, då ska jag sätta igång med MOW2 igen ;)
    Vilken level har ni kommit till?

    Addar när allt är på plats!

    /SepI.

  • Memnok77
    Sephiroth 82 skrev 2010-02-09 15:17:53 följande:
    Har snart renoverat klart, då ska jag sätta igång med MOW2 igen ;) Vilken level har ni kommit till? Addar när allt är på plats! /SepI.
    Jag har kört prestige en gång och är nu någonstans runt level 35 men fick en dotter precis och har därför inte hunnit/velat spela något alls de senaste dagarna....

    Undrar vilka spel som kommer finnas när hon är 10-15 år gammal. Känns lite småroligt att man kommer att få berätta om livet innan internet som en annan stofil.
  • Memnok77

    Har precis testat att spela samtidigt som man har en ett par dagar gammal unge som inte riktigt vill sova brevid sig. Testa det om ni tycker att spelet är lite för lätt och har gått igenom prestige ett par gånger.

Svar på tråden COD 2