• Gulsåp­a
    Äldre 12 Jan 14:29
    37438 visningar
    332 svar
    332
    37438

    Ni som vaccinerade er, hur blåsta känner ni er på en skala 1-10?

    Nu börjar det ju krypa fram att vaccinet och varningarna kan ha varit en bluff.
    Experterna som från börjabn sa att h1n1-viruset var livsfarligt hade koppling till läkelmedelsbolagen och därav ett vinstintresse i sina uttalanden.

    En utredning har startat för att utreda hur stor skandal detta kan vara, frågan är inte om det är en skandal utan hur stor skandal det är.

    Lite senaste nytt ang vaccinet:

    http://nyheter24.se/nyheter/inrikes/261325-expert-h1n1-vaccinet-ar-en-bluff

    Så, på en skala mellan 1-10... hur lurade känner ni er?

  • Svar på tråden Ni som vaccinerade er, hur blåsta känner ni er på en skala 1-10?
  • Äldre 12 Jan 14:31
    #1

    vad e högt å vad e lågt d?

  • Glenda Glad
    Äldre 12 Jan 14:32
    #2

    Jag känner mig inte blåst.

  • Äldre 12 Jan 14:32
    #3

    Inte alls! Jag valde att lyssna på de experter som uttalat sig. Både för mig själv och för min familj. De är ju faktiskt läkare och inte jag. Sedan om det visar sig ha varit onödigt, ja då var det så. Många av de andra vaccinationer man tagit vet man ju inte heller om man egentligen behöver. Så jag känner mig absolut inte lurad!


    ~ Alicia 26/2-08 ~
  • Äldre 12 Jan 14:33
    #4

    Tja med tanke på hur sjuk jag var och ÄR fortfarande efter den nya influensan är jag fruktansvärt nöjd med att familjen är vaccinerad. Alltså är jag 100% nöjd med det beslutet.
    Precis som jag är efter at ha vaccinerat mig o familjen mot diverse andra sjukdomar man kan bli väldigt sjuk av.

  • hjohan­na
    Äldre 12 Jan 14:33
    #5

    Känner mig nöjd som vaccinera mig..

  • Fru Grön
    Äldre 12 Jan 14:35
    #6

    inte alls. konspirationsteorier har jag inte mycket till övers för.

  • Gulsåp­a
    Äldre 12 Jan 14:37
    #7
    våren1987 skrev 2010-01-12 14:31:18 följande:
    vad e högt å vad e lågt d?
    10- Väldigt blåst och besviken över att bli förd bakom ljuset
    1- Helnöjd och trygg för alla korten ligger på bordet.
  • wonkiz
    Äldre 12 Jan 14:37
    #8

    Inte alls... Blev rekomenderad att ta vaccinationen nu när jag är gravid och självklart tog jag den. Fine skulle fallet nu vara så finns det ju inget man kan göra åt det nu ändå.

  • Gulsåp­a
    Äldre 12 Jan 14:38
    #9
    Fru Grön skrev 2010-01-12 14:35:11 följande:
    inte alls. konspirationsteorier har jag inte mycket till övers för.
    Inte jag heller.
  • Fröken Lilo
    Äldre 12 Jan 14:39
    #10

    Vadå blåst, jag är jätteglad för att jag tog vaccinet och har hållit mig frisk hela hösten och vintern! Tror inte heller på konspirationsteorier

Svar på tråden Ni som vaccinerade er, hur blåsta känner ni er på en skala 1-10?