• Äldre 15 Jan 12:21
    24905 visningar
    10 svar
    10
    24905

    gravtest mitt på dagen?

    Denna fråga har ni fått mängder med gånger men...kan man göra ett graviditetstest på dagen med? Alltså inte på morgonurinen?

    Tack på förhand :)

  • Svar på tråden gravtest mitt på dagen?
  • Lappla­ndspär­lan
    Äldre 15 Jan 12:23
    #1

    Är det före bim tror jag det är säkrare att ta på morgonen men annars tror jag det kvittar.
    Har testan mitt på dagen med båda mina barn på bim.

  • Drömme­rdrömm­ar
    Äldre 15 Jan 12:23
    #2

    Mitt har alltid varit starkast på dagen, svagare på morgon. är olika för alla

  • Äldre 15 Jan 12:24
    #3

    Jag gjorde mitt på kvällen efter att ha hållt mig i 4 timmar... detta var på BIM... visade ett klart och tydligt plus.

  • SunnyB­unny
    Äldre 15 Jan 12:24
    #4

    Jag testade även mitt på dagen...

  • sirpal­isa
    Äldre 15 Jan 12:25
    #5

    Hej!
    När jag var gravid med min son gjorde jag gravtest på morgonen som visade positiv, blev lite chokad så jag var tvungen att göra ett till som jag tog vid lunchtid. Det testet visade också positivt så det kan man säkert göra. Kanske inte visar så starkt om man är tidigt ute och testar.
    Lycka till!

  • Äldre 15 Jan 12:28
    #6

    hmm oki tack alla för ni svarat. =)

    Jag har ju molande värk i magen precis som mensvärk fast känns ändå inte riktigt så, har fått massa finnar på hakan, täppt i näsan (förkylning tror jag men läste att även det kan vara ett symtom), trött, mkt flytningar...men inget illamående eller ömma bröst...detta får mig att undra....frågan är om jag vågar testa... =P

  • Äldre 15 Jan 12:29
    #7
    Cajza85 skrev 2010-01-15 12:28:40 följande:
    hmm oki tack alla för ni svarat. =)Jag har ju molande värk i magen precis som mensvärk fast känns ändå inte riktigt så, har fått massa finnar på hakan, täppt i näsan (förkylning tror jag men läste att även det kan vara ett symtom), trött, mkt flytningar...men inget illamående eller ömma bröst...detta får mig att undra....frågan är om jag vågar testa... =P
    När ska du ha mens?
  • Äldre 15 Jan 12:30
    #8

    nu när som...fick den den 18 dec sist så nu mellan 15-18 tror jag...

  • Äldre 16 Dec 15:44
    #9

    Får se om jag får något svar här.
    Min mens skulle ha dykt upp 6-7 december för en vecka sen. För två veckor sen var jag sjuk och trodde att det som känns som mensvärk i nedre delen av magen skulle ge med sig. men icke. har fortfarnade ont i magen, huvudvärk, fryser och är trött.

    Vad tror ni? Kan det vara en graviditet. Hade sex med min sambo under ägglossningen, även om han inte kom i mig, kan väl försatsen innehålla spermier? Tusentals har jag hört och det behövs jnu bara 1.

  • Äldre 16 Dec 21:41
    #10

    Min unge är en sån" han kom aldrig i mig"- bebis så visst går de


    första graviditeten kanske skrev 2013-12-16 15:44:28 följande:
    Får se om jag får något svar här. Min mens skulle ha dykt upp 6-7 december för en vecka sen. För två veckor sen var jag sjuk och trodde att det som känns som mensvärk i nedre delen av magen skulle ge med sig. men icke. har fortfarnade ont i magen, huvudvärk, fryser och är trött. Vad tror ni? Kan det vara en graviditet. Hade sex med min sambo under ägglossningen, även om han inte kom i mig, kan väl försatsen innehålla spermier? Tusentals har jag hört och det behövs jnu bara 1.

Svar på tråden gravtest mitt på dagen?