• Äldre 20 Jan 09:23
    4832 visningar
    13 svar
    13
    4832

    Ofärgade ekologiska kläder

    Skulle vilja köpa body, mysbyxor, mössa lakan etc. till en nyfödd i ekologisk bomull som INTE färgats eller blekts. Har hittat flera affärer som säljer ekologiska barnkläder men då är de alltid färgade.

    Någon som kan tipsa om verkliga affärer alt. web butiker?

  • Svar på tråden Ofärgade ekologiska kläder
  • Marlen­e
    Äldre 20 Jan 19:13
    #1
    www.minimundus.se kanske har lite
  • Äldre 26 Jan 12:43
    #2

    www.imsevimse.se finns fina ofärgade eko-filtar och tygblöjor.

    Minimundus är också jättebra.

  • k girl
    Äldre 28 Jan 14:27
    #3

    Sitter här med en pojke i supermjuka sparkbyxor i ekologisk, ofärgad bomull från Ruskovilla. Tyvärr finns de kläderna bara från stl 60 och är väl inte ett under i design, men de är väldigt gosiga för honom - och det är huvudsaken.

  • k girl
    Äldre 28 Jan 14:28
    #4

    ...just ja. Går att köpa från magazindunord.com

  • parvat­i
    Äldre 2 Jul 23:48
    #6

    Åhlens har en serie med ekologiska kläder.

  • Bridge­tt
    Äldre 15 Jul 21:31
    #6

    Jag köpte från www.minimundus.se, deras plyschkläder är i fantatisk kvalitet.

  • Äldre 22 Jul 22:23
    #7

    Vad fina grejer de har på minimundus!

  • Äldre 14 Nov 17:01
    #8

    eller på www.ecomini.no har de ekologiska handdukar

  • gronma­mma
    Äldre 16 Nov 09:21
    #9
    www.organicfamily.com.hk har jattesota klader, nagra modeller i eco-white dvs helt oblekta och ofargade. Dom fraktar till hela varlden och kvaliten ar verkligen super sa rekommenderar dem varmt.
  • Mon 22 Apr 2019 15:36
    #10
    Jag vet en webbshop som har ekologiska bomullskläder i naturlig bomullsfärg men inte säker på om de har något för barn www.b-light.se
  • Mon 22 Apr 2019 15:37
    #11
    Jag vet en webbshop som har ekologiska bomullskläder i naturlig bomullsfärg men inte säker på om de har något för barn www.b-light.se
  • Mon 22 Apr 2019 15:37
    #12
    Jag vet en webbshop som har ekologiska bomullskläder i naturlig bomullsfärg men inte säker på om de har något för barn www.b-light.se
  • Mon 22 Apr 2019 15:37
    #13
    Jag vet en webbshop som har ekologiska bomullskläder i naturlig bomullsfärg men inte säker på om de har något för barn
    b-light.se
Svar på tråden Ofärgade ekologiska kläder