• Lizzie­T
    Äldre 20 Jan 13:16
    16600 visningar
    49 svar
    49
    16600

    Har du använt ett sk Ouija Board?

    Tror ni på att man kan kommunicera med andar med hjälp av ett Ouija Board? Eller är det bara någonting någon har hittat på för att tjäna pengar? Någon med erfarenheter från ett Ouija Board eller "anden i glaset"?
    Berätta vad som har hänt just er *nyfiken*


    Det finns dom som har det värre än du.
  • Svar på tråden Har du använt ett sk Ouija Board?
  • kittyc­lou
    Äldre 20 Jan 13:45
    #1

    Var skeptisk tidigare men nyfiken..... VISST FUNGERAR DET!!!!

    han svarade pa fragor vi stallde... sa han varit elak i tidigare liv... kallade tva av oss for asnor och en var snall enligt honom....

    Sa att om vi avsluta spelet..DöD!!

    Han verkade inte sa serios.. men det var ingen av oss som flyttade glaset som vissa pastar ar orsaken till att glaset ror sig.. det var definitivt nagot!!

    Men jag tror man ska akta sig.. man kan nog fa kontakt med en inte sa snall och trevlig en!!!

  • Lizzie­T
    Äldre 20 Jan 13:54
    #2

    Jag själv tror på andar, men tror faktiskt inte så mycket på att man kan kommunicera med dom genom ett glas och några bokstäver, därför är jag nyfiken på om et faktiskt funkat för någon där ute, UTAN att någon fuskat dvs! Den enda upplevelsen jag har som är läskig är att när jag och min kompis "spelade" det så hade vi köpt ett vitt blockljus och ett svart, likadana, när vi hade börjat så började glaset skaka och et skvätte stearin över hela pappret, jag blev skit skraj och ville avsluta direkt, sen när vi hade tänt alla lampor så såg vi att det svarta ljuset nästan var slut och et vita var nästan orört, det var läskigt, men annars tror jag inte på det, hehe.


    Det finns dom som har det värre än du.
  • Äldre 20 Jan 14:05
    #3

    Jag tror absolut att man kan kontakta andar via anden i glaset och Ouija-bräda, men jag skulle aldrig göra det!

    Min kunskap om det hela är för liten och det kan gå så fel om man inte stänger cirkeln ordentligt eller har öppnat ett ordentligt skydd innan man börjar....


    Mina bloggar: ☆ Virkaholic ☆ och tesked.blogspot.com/
  • Äldre 20 Jan 14:09
    #4
  • Lizzie­T
    Äldre 20 Jan 16:13
    #5

    puff.


    Det finns dom som har det värre än du.
  • Äldre 20 Jan 17:26
    #6

    ">

  • Lizzie­T
    Äldre 20 Jan 17:35
    #7
    R Franklin skrev 2010-01-20 17:26:38 följande:

    ">

    " target="_blank">

    haha, den var bra! :)
    Det finns dom som har det värre än du.
  • Äldre 26 Jan 10:19
    #8

    För ett antal år sedan så provade vi det hemma hos mina föräldrar. Vet inte hur vi kom in på det men vi ritade iaf upp ett eget på ett vanligt papper då. Tror även min moster var med med.
    Hade bara det vi rita upp och ett vanligt glas. Inget annat och det funkade.
    Ingen utav oss som flyttade på glaset,
    men vi märkte ganska snabbt att det bara funka om jag själv höll ett finger på glaset. Hände liksom inget om bara de andra höll.

  • Kriste­nTjej8­4
    Äldre 31 Jan 20:06
    #9

    Nej, skulle inte göra det heller då man manar fram onda andar som förgiftar ens liv ifall man leker med sådant. Har hört en massa hemska historier om människor
    som fått höra att de ska dö o dylikt, sen har dom dött då de trott på anden och släppt in andemakter som orsakat olyckor i deras liv.
    Har man lekt med sådant och får en massa andemakter i nacken, är det bara Jesus som kan hjälpa.

  • Äldre 31 Jan 20:08
    #10

    nej, är nyfiken på sådana saker men just ouija board tycker jag är läskiga så nej jag skulle inte vilja testa varken ett sådant eller anden i glaset eller prat med andar i speglar.

Svar på tråden Har du använt ett sk Ouija Board?