• Hjarte­sjalen
    Äldre 22 Jan 04:50
    409835 visningar
    1291 svar
    1291
    409835

    Fortsättningstråd för oss med mycket extraslag del 12

    Fortsättningstråd för oss med mycket extraslag del 12


    Jag startar en ny trad nu efterom del 11 gar ut om bara nagra dagar.
    Har fortsatter vi & skriva om extraslag & andra konstigheter som hander inne i brostet & som kanns svart att forsta sig pa.
    Hoppas bade gammla & nya hanger pa & e med!
    Har e gammla traden del 11.

    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48323521.html
  • Svar på tråden Fortsättningstråd för oss med mycket extraslag del 12
  • Hjarte­sjalen
    Äldre 24 Jan 01:48
    #11
    pågmamman skrev 2010-01-23 20:40:18 följande:
    Hej hej nu har jag oxå hittat hit Har varit på Gran Canaria en vecka - så precis kommit hem - skriver mer sen - nu är jag TRÖTT!!! Kram
    {#lang_emotions_cheers}Wooohooooo sa skont!! Hoppas du har haft det underbart!!!{#lang_emotions_sunny}
  • snartv­år
    Äldre 24 Jan 09:47
    #12

    gud va skönt man skulle verkligen behöva lite värme. Helst idag då det är 10- burr{#lang_emotions_yell}. Hoppas du haft en kalas semester.{#lang_emotions_heart}

  • Hjarte­sjalen
    Äldre 24 Jan 10:13
    #13
    snartvår skrev 2010-01-24 09:47:45 följande:
    gud va skönt man skulle verkligen behöva lite värme. Helst idag då det är 10- burr. Hoppas du haft en kalas semester.
    Ja vi har samma vader har ocksa, sno o igar regnade det heeeela dagen sa vi har massa is nu ocksa, illa,illa nar man ska ut sa man inte aker pa andan.{#lang_emotions_surprised}
  • Äldre 24 Jan 16:39
    #14

    Har också hittat den nya tråden. Har inte skrivit något på ett tag men vart inne och läst nästan varje dag.
    Håller väl på att kämpa med mina extraslag. Ibland är det lite bättre och andra dagar är kass, men ni känner väl igen det.
    Mvh
    M

  • Hjarte­sjalen
    Äldre 24 Jan 16:42
    #15
    Cheva skrev 2010-01-24 16:39:10 följande:
    Har också hittat den nya tråden. Har inte skrivit något på ett tag men vart inne och läst nästan varje dag. Håller väl på att kämpa med mina extraslag. Ibland är det lite bättre och andra dagar är kass, men ni känner väl igen det.MvhM
    Hej! Sa roligt o se dig! ja, jag kanner sa val igen det. far du medecin el nagot som hjalp?
  • hemlis
    Äldre 24 Jan 23:49
    #16

    Jag tänkte precis gå in och starta en ny tråd, det brukar stå i min almenacka varje gång jag ska göra det, sedan 2,5 tillbaka, så lite förvånad blev jag

    Men det gör ingenting att du Hjartesjalen tagit över nu
    Det får du så gärna!

    Min extraslag är precis som vanligt, ibland lite lugnare och ibland helt omöjliga!

    Kram på er!

  • Hjarte­sjalen
    Äldre 25 Jan 00:39
    #17
    hemlis skrev 2010-01-24 23:49:03 följande:
    Jag tänkte precis gå in och starta en ny tråd, det brukar stå i min almenacka varje gång jag ska göra det, sedan 2,5 tillbaka, så lite förvånad blev jag Men det gör ingenting att du Hjartesjalen tagit över nu Det får du så gärna!Min extraslag är precis som vanligt, ibland lite lugnare och ibland helt omöjliga!Kram på er!
    Oj!{#lang_emotions_embarassed} Forlat, jag hade inte en tanke pa det, det var tva st andra i traden som ville startat men inte visste hur, o efterom jag visste hur man gjorde sa fixade jag det, hoppas du inte kanner dig trampad pa for det var verkligen inte min mening. Nu vet jag att du har det i din almenacka sa nar det e dags for trad nr 13 sa overlater jag det till dig igen.{#lang_emotions_wink}

    Ja denna helgen har varit knepig, men jag marker valdigt tydligt att mitt "brost" e sa mycket knepigare nar jag sover daligt el inte alls...
  • LillaP­inglan
    Äldre 25 Jan 09:56
    #18

    samma här, kommer och går hela tiden. Vissa dagar är det lugnare ch bara lite hackigt medans andra dagar är nästan panikartade för att det blir föör mycket av allt! Antar det beror mycket på hur livet ser ut runt en de dagarna..Jag stressar iaf helt klart för mycket, jämt. Måste sluta med det, så kanska hjärtmedicinen kan upphöra oxå tillslut.Hoppas och tror det iaf!

  • Äldre 25 Jan 10:56
    #19

    Hej tjejer! 


    Hoppas allt e bra med er! 
    Här e de lugna gatan med hjärtat ÄN så länge! 
    Men e orolig inför flytten på fredag...  
    För så fort jag gör nåt tungt eller tränar så börjar hjärtat slå konstigt och i otakt.. 
    Funderar på om jag vågar ta en bisoprolol för förebyggande syfte för den dagen!?! 
    Hmm... Svårt.. Hur skulle ni göra?
  • Äldre 25 Jan 18:20
    #20
    Hjartesjalen skrev 2010-01-24 16:42:24 följande:
    Hej! Sa roligt o se dig! ja, jag kanner sa val igen det. far du medecin el nagot som hjalp?
    Jag har lite Lyrica som kanske skulle hjälpa men nu har jag testat det i nån månad men det verkar inte bita något vidare. Det är som om det lever sitt eget liv och ibland klipper det till en just som man tycker att det känns lite bättre. Trots att jag har haft det så många år nu så blir jag inte riktigt klok på vad som löser ut extraslagen och inte heller har jag vant mej att leva med dom. {#lang_emotions_frown}
    Men det är bara att kämpa vidare.
    Ha det
    Mvh
    M
Svar på tråden Fortsättningstråd för oss med mycket extraslag del 12