• Hjarte­sjalen
    Äldre 22 Jan 04:50
    413449 visningar
    1291 svar
    1291
    413449

    Fortsättningstråd för oss med mycket extraslag del 12

    Fortsättningstråd för oss med mycket extraslag del 12


    Jag startar en ny trad nu efterom del 11 gar ut om bara nagra dagar.
    Har fortsatter vi & skriva om extraslag & andra konstigheter som hander inne i brostet & som kanns svart att forsta sig pa.
    Hoppas bade gammla & nya hanger pa & e med!
    Har e gammla traden del 11.

    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48323521.html
  • Svar på tråden Fortsättningstråd för oss med mycket extraslag del 12
  • Äldre 4 Aug 18:07

    Hej Igen !

    Idag hände det jag väntat på länge.. hjärtat bråkade med mig i slutet av mitt löp pass.
    Dock är jag inte så stark att jag kan ignorera o bara fortsätta...
    Ska ge mig påt i morgon bitt igen, hoppas det inte är ihållande.
    Fick min mens idag, kanske spökar det ? Hade inga problem vid denna tidan förra månaden..
    Mår ni alltid märkvärt sämre när ni får mens eller bara ibland ?

    Kram

  • hemlis
    Äldre 5 Aug 22:10

    Hej på er alla Hjärta-vänner!

    Jag har inte glömt bort er, jag lovar!

    Jag som nog varit en sån som haft onormalt mycket extraslag ihållande sedan 3 år tillbaka, dag som natt hela tiden! Har inte haft nästan några extraslag sedan före påsk, det är sant!

    Då finns det hoppa för alla kan jag lova, jag trodde aldrig detta skulle hända, trodde det var helt kört!

    Det där med massa andra konstiga kroppsliga symtom har jag med i mellanåt, och är livrädd för hemska sjukdomar!

    Nu i sommar har jag sprungit varannan dag, då har mitt hjärta kännts konstigt och slagit lite konstigt, men jag har vägrat bli rätt. Det går rätt bra ändå, vissa dagar är bättre än andra.
    Men när jag rör på mig, känner jag mig mycket bättre och de andra konstiga symtomen blir färre och då mår jag mycket bättre

    Lilla Pinglan, {#emotions_dlg.flower}Grattis till bebisen i magen{#emotions_dlg.flower} Vad roligt för dig Gravid 

  • hemlis
    Äldre 5 Aug 22:13

    Usch vad jag skriver tokigt haha, men fort går det

  • Äldre 8 Aug 11:47

    Hemlis:
    Kul att höra ifrån dig och framförallt att du mår bra.
    Bra med pulshöjande träning, jag kör också minst varannan dag oftast mer... blir dock fortfarande skit skraj de dagar som hjärtat bråkar under träning..

    Mår kasst idag.. var på årets första kräftskiva igår så jag har bara mig själv att skylla..

    Har börjat äta stressgard igen från att ha hållit upp några veckor.
    Trodde inte att den gjorde någon jätte inverkan på mig men har mått lite skummt det sista o framförallt så har humöret varit uselt.. Fick en jätte PMS denna månad..

    Nu ska jag jobba sista vecka innan jag går på och börjar studera... spännande..

    Hur mår ni ??

    Kram !

  • Mirjam­i
    Äldre 9 Aug 15:05

    Äntligen hittade jag er igen. Har inte skrivit på länge, har mått ganska bra med lite extraslag men tycker nu att jag mår sämre och hjärtat spökar som bara den med en massa extraslag och hopp.....Borde väl egentligen må bra när jag har semester och allt.....??


    Hur mår ni andra?


    Kram

  • LillaP­inglan
    Äldre 9 Aug 18:02

    Mirjami: Känner som du. Har dock börjat jobba idag igen, men semestern var hoppig och studsig om man säger så..När man är hemma och ledig så hinner man tänka mer och då mår jag oftast sämre. Idag på jobbet var den bästa dagen hittills sedan innan semestern :/ Känns ju liite fel ja. Du e inte ensam.

  • Mirjam­i
    Äldre 9 Aug 18:47

    LillaPinglan: Ja det är väl så att man känner efter mer när man är hemma och är ledig. Har kännt mig lite nere för att jag kännt av extraslagen så mycket.... Gråter Skönt iallafall att jag hittade tillbaka till er här i den här tråden så att vi kan stötta varann när det är jobbigt! Skönt är ju också att man inte är ensam även fast man känner så.....
    Kram!

  • hemlis
    Äldre 10 Aug 00:18

    När jag hade som mest extraslag, så var det alltid när jag hade tid att känna och tänka som det blev mycket värre.
    Tror det är ganska typiskt, då är det så lätt att ha tid att trilla in i den onda cirkeln igen.

  • Sommar­troll
    Äldre 10 Aug 17:05

    Hej
    Vill bara ge er alla en kram
    Jag mår bra och njuter av livet

    Kram Solig

  • Hjärtt­jejen
    Äldre 10 Aug 20:31

    hej alla!

    har precis kommit hem från semester (dålig tillgång till dator).
    ska försöka att hinna läsa ifatt allt och skriva.....dock inte idag då min man precis är på väg för att sitta båtvakt och snor datorn med sig:(

    måste bara skriva att jag blir sååå glad av att se dig hemlis "in action" här på "din" sida, du har så mycket att tillföra med all din erfarenhet :)
    och för er som inte vet så är det hemlis som för flera år sedan startade upp detta fantastiska forum, tack tack tack!!!
    hemlis har för min del betytt jättemycket i min bearbetning{#emotions_dlg.flower}

    hör av mig imorgon igen!

    hjärtekram till er alla så längeHjärta

Svar på tråden Fortsättningstråd för oss med mycket extraslag del 12