• Äldre 11 Feb 08:52
    150766 visningar
    2830 svar
    2830
    150766

    MajMammor 2007 15

    Hoppsan vi glömde visst att hålla koll på tiden.

    Här samlas vi mammor som fick våra godingar 2007 som visar sin egen vilja och vi fyller på skaran av barn med syskon.

    Men det är majmammor 2007 vi är {#lang_emotions_smile}


    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • Svar på tråden MajMammor 2007 15
  • Äldre 18 Feb 20:26
    #81

    nu! sent omsider har jag hittat hit! tack darling pink för länken;)
    nu ska jag försöka läsa ikapp :D Hoppas det är bra med alla!

  • Äldre 19 Feb 01:20
    #82
    RosaNapp skrev 2010-02-18 20:09:50 följande:
    Här är alla förkylda, men jag är glad att jag har äldsta hemma nu. Annars hade vi nog fått magsjuka en sväng till och det känner jag att inte orkar med nu, så här på sluttampen.Fö, nu är det klart. Vi har skrivit papper och nu ska bara det praktiska ordnas. Vi skiljer oss, blir bäst så. Kommer flytta isär om ett halvår ungefär, jag orkar inte fixa det nu. Vill ta det lugnt i sommar. Vi är ännu vänner och försöker lösa det tillsammans, med hur barnen ska ha det och så sen.
    Vad tråkigt, men skönt att ni fortfarande är vänner.
    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • Tess82
    Äldre 19 Feb 08:46
    #83
    RosaNapp skrev 2010-02-18 20:09:50 följande:
    Här är alla förkylda, men jag är glad att jag har äldsta hemma nu. Annars hade vi nog fått magsjuka en sväng till och det känner jag att inte orkar med nu, så här på sluttampen.Fö, nu är det klart. Vi har skrivit papper och nu ska bara det praktiska ordnas. Vi skiljer oss, blir bäst så. Kommer flytta isär om ett halvår ungefär, jag orkar inte fixa det nu. Vill ta det lugnt i sommar. Vi är ännu vänner och försöker lösa det tillsammans, med hur barnen ska ha det och så sen.
    Tråkigt att det skulle sluta så men ibland kan det ju vara bättre att gå åt skilda håll än att fortsätta kämpa och bara må dåligt. Hoppas att ni kan fortsätta komma överens.
    Linnea -07
  • RosaNa­pp
    Äldre 19 Feb 08:56
    #84

    syrra och Tess82: ja, det är tråkigt, men det blir bäst så. Jag behöver bo själv. Det händer så mycket negativt och jag tror L också behöver tid för sig själv. På det här sättet har vi kanske åtminstone en chans att reda ut det, nu är allt bara så infekterat att det inte finns en ärlig chans för det. Får se vad som händer sen, men nu ser jag bara fram emot eget boende och att få rå mig själv (ja, med barnen då ).

    Just nu känns det bra, men det kommer nog bli väldigt tungt när det väl ska ske.

  • Äldre 19 Feb 09:16
    #85
    RosaNapp skrev 2010-02-19 08:56:58 följande:
    syrra och Tess82: ja, det är tråkigt, men det blir bäst så. Jag behöver bo själv. Det händer så mycket negativt och jag tror L också behöver tid för sig själv. På det här sättet har vi kanske åtminstone en chans att reda ut det, nu är allt bara så infekterat att det inte finns en ärlig chans för det. Får se vad som händer sen, men nu ser jag bara fram emot eget boende och att få rå mig själv (ja, med barnen då ).Just nu känns det bra, men det kommer nog bli väldigt tungt när det väl ska ske.
    Som min kompis sa nu när hon gick isär: Barna kommer få en mycket gladare mamma och pappa! Tror barn känner av mer än vad man själv tror.
    Är ju jätte bra att ni är vänner, underlättar ju mycket .
    Älskar mina barn och maken också BF 22/6
  • Äldre 19 Feb 09:22
    #86

    RosaNapp, trist, men som övriga redan skrivit, så skönt att ni är vänner! Kram!

  • Äldre 20 Feb 10:58
    #87

    Blää, nu är jag trött på snön fick ställa in besöket hos min mormor idag har ingen lust att köra 8 mil i snöfall och hård vind.


    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • Tess82
    Äldre 20 Feb 13:07
    #88

    Här är det också snö och blåst och 12 grader kallt så inget uteväder alls. Sambon hade hjälp att bila upp golvet i gamla pannrummet som ska bli badrum idag så jag och Linnea fick hålla oss mest uppe på hennes rum där det inte lät så illa. Skönt att det äntligen är pågång med badrummet nu i alla fall.

    Igår vaknade Linnea vid halv ett och ville inte alls sova nå mer. Hon var nog vaken 1,5-2 timmar innan vi tillslut fick sova så lite segt idag. Fick sova till 8 imorse i alla fall. Nu sover hon förhoppningsvis middag en stund så får vi hoppas på en lugn kväll och en bättre natt inatt.


    Linnea -07
  • Äldre 20 Feb 16:19
    #89

    Hej hej på er alla!
    Är inne och trökar i detta busväder. Vi var ut en liten sväng på fm, skotta av vedbotaket mm men nej usch å fy så ruggit det är idag. Funderar på om jag inte skulle vilja ha en cola till kvällen men vet inte om jag har nån lust att åka ut...får väl bli vatten i stället...
    Lillskruttan "råka" somna i min famn nyss, inte så väl vald tid men... kan väl få sova lite för fridens skull.
    Här går det framåt med renoveringen. Duktiga gubben har bytit alla dörrar (samt flyttat en dörr ½m), slagit upp nytt gips på väggarna och idag kommer nya taket upp. Sen är det bara spackling, tapeter och golv och lister kvar kommer bli såå fint


    Jolina är helt underbar!
  • Äldre 21 Feb 09:59
    #90

    Det kom lite snö i natt www.familjeliv.se/hem/3busfron/gallery/php0ngncf.jpg


    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
Svar på tråden MajMammor 2007 15