• Anonym (Kaffedraken)

    MajMammor 2007 15

    Hoppsan vi glömde visst att hålla koll på tiden.

    Här samlas vi mammor som fick våra godingar 2007 som visar sin egen vilja och vi fyller på skaran av barn med syskon.

    Men det är majmammor 2007 vi är {#lang_emotions_smile}


    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • Svar på tråden MajMammor 2007 15
  • Anonym (Kaffedraken)

    Leya hatar att ha håret uppsatt, en gång sa hon att hon måste klippa sig för hon hatar att håret åker fram i ansiktet också... kanske får bli en kort frisyr på henne sen


    »-(¯`v´¯)-> Leya »-(¯`v´¯)->
  • Anonym (Kaffedraken)

    Isabellas hår kapades ju till ganska kort - typ bob/kort page för ett tag sedan, så det har inte varit långt nog att sätta upp på ett tag. Så det var en överraskning att det gick nu. Däremot så växer luggen som ogräs, så antingen är det dags att klippa den igen, eller få henne att gå med på att sätta upp den. Ibland vill hon ha hårspännen, men de får sitta i i max 2 minuter, så antar att det får bli klippa.


  • Anonym (Kaffedraken)

    Det bästa Johanna vet är att få stå framför spegeln och titta på när jag sätter upp hennes hår.


    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • Anonym (Kaffedraken)
    2små2stora skrev 2010-02-24 11:53:01 följande:
    Det bästa Johanna vet är att få stå framför spegeln och titta på när jag sätter upp hennes hår.
    Din tjej är en riktigt "flickig" verkar det som.

    Linnea säger att hon vill ha pippiflätor men tyvärr så har hon för kort hår för att fläta än så det får vänta. Dessutom så åker alla tofsar och hårspännen bort ganska direkt så jag vet inte om hon ens skulle ha tålamod att få håret flätat.
    Linnea -07
  • Anonym (Kaffedraken)
    Tess82 skrev 2010-02-24 19:25:19 följande:
    Din tjej är en riktigt "flickig" verkar det som. Linnea säger att hon vill ha pippiflätor men tyvärr så har hon för kort hår för att fläta än så det får vänta. Dessutom så åker alla tofsar och hårspännen bort ganska direkt så jag vet inte om hon ens skulle ha tålamod att få håret flätat.
    Hon är en riktig tjej. Har inget intresse av bilar. Det närmaste pojkleksaker hon kommer är hammare och spik
    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • Anonym (Kaffedraken)

    Så läst ikappt!

    Vad tråkigt att ni skall skiljas, men skönt att ni kan vara vänner.
    Jag blev så glad när mina föräldrar skiljdes, men ingen trodde mig. men jag tyckte om det.

    jobbigt med magsjukorna, här har dom suddat ut det på tavlan i alla fall..

    Vattenkoppor kan vi ta

    Fick ställa in Leo namnkalas i lördags pga snön, så hoppas att det går att ha nu på lörda.g


  • Anonym (Kaffedraken)
    2små2stora skrev 2010-02-24 19:57:30 följande:
    Detta plockade hon fram ur garderoben idag Jag måste sätta tillbaka garderobsdörrarna för hon springer och hämtar kläder hela tiden.www.familjeliv.se/hem/3busfron/gallery/phpg6b...
    Linnea hämtar gärna kläder och vill byta också. Har hon minsta lilla fläck eller lite våt så ska det bytas eller ibland bara ändå för kläderna duger inte.
    Linnea -07
  • Anonym (Kaffedraken)
    zasata skrev 2010-02-24 21:45:22 följande:
    Så läst ikappt!Vad tråkigt att ni skall skiljas, men skönt att ni kan vara vänner.Jag blev så glad när mina föräldrar skiljdes, men ingen trodde mig. men jag tyckte om det.jobbigt med magsjukorna, här har dom suddat ut det på tavlan i alla fall..Vattenkoppor kan vi ta Fick ställa in Leo namnkalas i lördags pga snön, så hoppas att det går att ha nu på lörda.g
    Håller tummarna för bättre väder på lördag. Här ska det snöa igen fredag lördag men fint på söndag säger de.
    Linnea -07
Svar på tråden MajMammor 2007 15