• Äldre 11 Feb 08:52
    150803 visningar
    2830 svar
    2830
    150803

    MajMammor 2007 15

    Hoppsan vi glömde visst att hålla koll på tiden.

    Här samlas vi mammor som fick våra godingar 2007 som visar sin egen vilja och vi fyller på skaran av barn med syskon.

    Men det är majmammor 2007 vi är {#lang_emotions_smile}


    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • Svar på tråden MajMammor 2007 15
  • Tess82
    Äldre 25 Feb 14:30

    Ska på jobbintervju i en klädaffär kl 18 idag så håll tummarna för mig allihopa.


    Linnea -07
  • Äldre 25 Feb 14:47
    Tess, lycka till!!

    Leya har två kvällar irad blivit hysterisk när vi ska sätta på pyjamas för hon är inte trött och hon vill inte sova. Sen när vi väl läst saga och hon lägger sig till ro så somnar hon på 10 minuter så trött är hon nog....
    »-(¯`v´¯)-> Leya »-(¯`v´¯)->
  • Äldre 25 Feb 15:12

    Hej! Sitter här och rannsakar mina känslor...och undrar hur jag kan ha blivit så osocial..... En vän med hennes snart 3 åriga dotter och drygt 1 åriga son var och hälsade på en sväng, lite lek och fika. När de gått hem tittade jag mig omkring och suckade. Inte en pryl låg på sin rätta plats, de hade verkligen rört om allt och lite till. Nu har det tagit mig ungefär en timma att städa efter att 2 små barn varit på besök. Inte undra på att jag sällan vill ha folk på besök.....
    (och nej...jag har INTE pedantiskt innan, blir bara lite irriterad på att föräldern inte kan uppmana barnen till att hjälpa till att plocka undan innan de går hem, och föräldern med tycker jag. Det gör då jag när vi har varit på besök någonstans)


    Jolina är helt underbar!
  • Äldre 25 Feb 16:20

    Hemma från Vårdcentralen igen och nya biljud på vänster lunga så det är en ny lunginflammation


    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • Äldre 25 Feb 16:21
    2små2stora skrev 2010-02-25 16:20:41 följande:
    Hemma från Vårdcentralen igen och nya biljud på vänster lunga så det är en ny lunginflammation
    Uscha
  • Äldre 25 Feb 16:47
    Melisabeth skrev 2010-02-25 16:21:37 följande:
    Uscha
    Frågan är om den förra ens läkt ut.
    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • Äldre 25 Feb 19:07
    2små2stora skrev 2010-02-25 16:47:05 följande:
    Frågan är om den förra ens läkt ut.
    Krya på J! Trist att hon aldrig får vara frisk...

    Själv har jag varit "halvakut" med sonen hos tandläkaren, han slog ut en bit framtand igår. Men vi hoppas att det inte blir några men.

    Sen var vi på rul och kollade in den mycket livliga och osamarbetsvilliga bebisen i magen.   Försökte se om det var en tjej eller kille, och när hon mätte lårbenet tyckte jag mig se en snopp, men nej, det måste varit navelsträngen insåg jag sen. Men hur ser man egentligen skillnad? Alltså på tjej och kille. Maken vill inte veta, men jag vill veta, så då var det lättast att inte veta (om hon nu berättat).
    Jag tror ju egentligen att det är en tjej, pga mina cravings, samma som med dottern. Men tja, nu blev jag osäker.
  • Tess82
    Äldre 25 Feb 19:16
    3bus, nej vad trist att hon är sjuk igen Kavat, hoppas att det går bra med tanden, sålänge det är mjölktänder så ska de ju bytas ut, värre om de under blir skadade men de brukar ju gå att fixa de med.

    DP, tack! Har varit iväg nu och det kändes bra men de skulle intervjua många och antalet sökande hade varit fler än de väntat så jag har många konkurrenter tyvärr. De skulle ta beslutet om några veckor så det är bara att vänta och se, tjänsten skulle tillsättas 1a juni.
    Linnea -07
  • RosaNa­pp
    Äldre 26 Feb 02:18

    V skrämde nyss skiten ur mig! Jag stod och vek tvätt (något roligt får man väl ha när man inte kan sova ) och så hörde jag hur någon tassade runt. Vet ju att maken är ute och kör snö, så jag undrade vad det kunde vara. Då ser jag V med snutten framför ansiktet försöka öppna dörren till toaletten! Lilla gubben, då har han vaknat och ska på toa. Han brukar ju ropa om det är något, men nu vågade han gå upp för han såg att det var tänt .

  • Äldre 26 Feb 18:17
    R N: vad bra att han gick upp.

    Idag fick J för sig att det var sommar, hon har sprungit runt i kortärmat, sommarklänning och barbent inne.
    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
Svar på tråden MajMammor 2007 15