• Äldre 11 Feb 08:52
    150889 visningar
    2830 svar
    2830
    150889

    MajMammor 2007 15

    Hoppsan vi glömde visst att hålla koll på tiden.

    Här samlas vi mammor som fick våra godingar 2007 som visar sin egen vilja och vi fyller på skaran av barn med syskon.

    Men det är majmammor 2007 vi är {#lang_emotions_smile}


    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • Svar på tråden MajMammor 2007 15
  • Äldre 28 Feb 08:31

    Igår var vi på 60års fest och J lyckades engagera de flesta i sina lekar


    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • Tess82
    Äldre 28 Feb 10:43

    Här är det lugnt nu för tiden. Ser alla på OS eller?

    Vi snörvlar vidare med förkyldning som bara går runt i familjen. Linnea är värst nu, hostar och snorar men pigg och ingen feber så det får bli dagis imorgon jag jobbar 7-14.

    I eftermiddag ska jag och sambons syster gå och se Buddy Holly musikalen, ska bli skoj att komma iväg lite även om det bara är några timmar.


    Linnea -07
  • Äldre 28 Feb 11:04
    Tess: mycket OS blir det

    Igår rasade snön från taket så nu har vi fått skotta oss ut.
    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • Trekid­z
    Äldre 28 Feb 11:36

    Inne o säger hej.... Allt bra?


    *Elias-min älsklingsräka*
  • Äldre 28 Feb 15:04

    Puzz: Hej

    Johanna ska till dagis i morgon efter en vecka hemma. Så får vi se hur många dagar hon hinner vara där denna gång innan hon blir sjuk igen.


    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • Äldre 28 Feb 17:50

    Emil var på dagis 1 dag och fick magsjukan som har gått på hans avd. Hade hemma han extra just för att han skulle slippa, men tji fick ja! SIsta gången som han spyde var inatt och då gjorde han det i sammband med att han hostade mycket. SÅ jag vet inte om det kom mest för att hostan retade eller om det var magsjukan. Men jag kör som att det var magsjukan så nu räknar jag timmarna från dess .  Men eftersom emil går på dagis mån, ons och tors så från han vilket som vara hemma alla dom dagarna från dagis.


    Älskar mina barn och maken också BF 22/6
  • Äldre 28 Feb 18:19

    Inget OS här, inte ett dugg intresserad. Haft en massa besök nu ett tag så det blir lte tid här.

    Leya är helt omöjlig nu på kvällarna fast hon är så trött... säger ofta till mig -vill inte ha dig! Vill ha  (t ex) Majia (min syrra som varit här i helgen). Nu blev hon sur för att hon inte får dra i spaken till fåtöljen så då sprang hon till pappa och skvallrade på mig, nu kom han tillbaka med henne och ska borsta tänderna, då sitter hon och säger att mamma ska göra det.... hon är ganska omöjlig just nu faktiskt {#lang_emotions_undecided}


    »-(¯`v´¯)-> Leya »-(¯`v´¯)->
  • Tess82
    Äldre 28 Feb 20:18

    Ser inte heller på OS, totalt ointresserad. Men Buddy Holly var bra, helt klart sevärd men så gillar jag musiken också annars kanske det var mindre spännande.

    Linnea är också ganska omöjlig för det mesta, oftast bara jag som duger om jag är hemma. Sambon får knappt hjälpa henne att ta på en strumpa eller såna småsaker. Går betydligt bättre när jag är borta så det var skönt att åka hemifrån några timmar idag och slippa ta allt som vanligt. Jag har börjat säga åt sambon att han måste göra mer fast jag är hemma så han får ta lite läggningar, kan ju inte vara jag varje kväll det blir det ju inte bättre av.


    Linnea -07
  • Äldre 28 Feb 22:54

    Johanna låter inte pappa hjälpa henne om jag är hemma. Nej mamma helpa mej låter det. Kläder tar hon på sig själv och ibland åt rätt håll


    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • Äldre 1 Mar 10:03

    Här går det bra med båda, som tur ä . Kankse blir skillnad sen när bebis kommer .

    Inatt samma visa som iförrgår. Hostade en stund sen kom kvällsmaten . Är lagom trött kan jag säga.


    Älskar mina barn och maken också BF 22/6
Svar på tråden MajMammor 2007 15