• Äldre 11 Feb 08:52
    152478 visningar
    2830 svar
    2830
    152478

    MajMammor 2007 15

    Hoppsan vi glömde visst att hålla koll på tiden.

    Här samlas vi mammor som fick våra godingar 2007 som visar sin egen vilja och vi fyller på skaran av barn med syskon.

    Men det är majmammor 2007 vi är {#lang_emotions_smile}


    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • Svar på tråden MajMammor 2007 15
  • Äldre 27 Mar 13:21

    Idag har vi varit och badat på badhuset, Leya gillar det skarpt och är inte alls rädd för vatten. Skönt det. Själv lärde jag mig inte att simma förrän jag var 12 år eller nått sånt...

    Regnar ute idag, gör inte så mycket då snön försvinner fortare då. Hade dock velat ha lite sol i helgen så vi hinner vara ute. Är lite bekväm av oss, både jag och Leya och sambon så vi är inte gärna ute när det regnar


    »-(¯`v´¯)-> Leya »-(¯`v´¯)->
  • Tess82
    Äldre 27 Mar 14:15

    Här är en till som inte gillar att bli blöt i regnet. Vi hade planerat att ta en promenad och mata en kompis katter och sen vidare till affärn men tror det får bli bilen. Men hellre regn än snö, hoppas att vi slipper mer av den varan.


    Linnea -07
  • zasata
    Äldre 27 Mar 21:43

    Skoj med turkost. Ebba ville ha en blå, men sen blev det grönt och gult... hum.. jaja..
    Skoj att bada!
    Ebba älskar regn, speciallt med paraply..

    Här håller magsjukan i sig tror jag bakvägen.. hon var lös 1gång idag, men inte vattning.


  • Äldre 29 Mar 21:04

    Hej!
    Får man hänga med här? Är nybörjare på FL. Har en dotter Julia född 3 maj 07, och en son i magen bf 100811

  • Äldre 29 Mar 21:24
    tanucik skrev 2010-03-29 21:04:05 följande:
    Hej! Får man hänga med här? Är nybörjare på FL. Har en dotter Julia född 3 maj 07, och en son i magen bf 100811
    Välkommen

    Vill bara förvarna dig om att vi som hänger här har hängt ihop sedan 2006 så snacket blir därefter.
    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • Äldre 29 Mar 21:25
    tanucik skrev 2010-03-29 21:04:05 följande:
    Hej!Får man hänga med här? Är nybörjare på FL. Har en dotter Julia född 3 maj 07, och en son i magen bf 100811
    Välkommen, kul att det hittar hit någon ny Du kanske gillar den andra tråden några av oss hänger i också: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m50393915.html Några syskon på väg och några syskon har kommit...
    »-(¯`v´¯)-> Leya »-(¯`v´¯)->
  • Äldre 30 Mar 08:45

    Idag är sista lediga dagen för J sedan blir det dagis förhoppningsvis några veckor innan nästa långledighet. Men hon är snorig och hostig redan nu så vi får se hur det blir.


    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • Tess82
    Äldre 30 Mar 09:47

    Här har vi åkt på den roliga magsjukan. Jag började igår morse och sen var det Linneas tur inatt. Jag var riktigt dålig och låg hela dagen. Linnea klarade sig lindrigare, spydde bara en gång och hon har mer aptit än mig idag så jag hoppas att det inte blir nåt mer nu.


    Linnea -07
  • Äldre 30 Mar 10:29
    Tess, usch vad jobbigt, magsjuka är något jag verkligen hatar, är hellre förkyld! men nu hoppas jag vi får hålla oss frisk ett tag då det blivit mycket vab när Leya hade vattkoppor. Hoppas ni kryar på er, man blir ju så matt av magsjuka!

    Här har dom börjat låta Leya vara utan blöja när dom går ut och lekar (efter påtryckning från mig) och det har inte hänt någon olycka på flera dagar nu. Hemma måste vi dock säga till och så om att gå på toa och oftast vill hon inte, det kommer inte så mycket så jag antar att hon kanske dricker lite för lite på dagarna. Har börjat ställa in henne på att inte ha blöja på natten också så igår när sambon skulle lägga henne så hade hon sagt att hon var kissnödig efter en halvtimme, jättebra tycker jag fast hon gjorde det enbart för att slippa ligga och sova
    »-(¯`v´¯)-> Leya »-(¯`v´¯)->
  • Tess82
    Äldre 30 Mar 11:44

    Ja magsjuka är verkligen inge skoj, tur att det går över ganska snabbt i alla fall. Linnea är trött, sover redan middag, men annars inte speciellt påverkad. Själv är jag inte helt bra i magen än och ganska så matt men ska inte jobba förrän till helgen så då ska vi väl ha piggnat på oss igen.

    Har egentligen tenta imorgon men vi får se hur det bli med den. Hade gärna gjort ett försök men då måste sambon vabba en dag till. Får skriva den i maj istället annars.


    Linnea -07
Svar på tråden MajMammor 2007 15