• Äldre 11 Feb 08:52
    152543 visningar
    2830 svar
    2830
    152543

    MajMammor 2007 15

    Hoppsan vi glömde visst att hålla koll på tiden.

    Här samlas vi mammor som fick våra godingar 2007 som visar sin egen vilja och vi fyller på skaran av barn med syskon.

    Men det är majmammor 2007 vi är {#lang_emotions_smile}


    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • Svar på tråden MajMammor 2007 15
  • Tess82
    Äldre 31 Mar 14:05

    Oj vad lugnt det var här då. Här är vi helt slut efter sjukan i alla fall jag. Känns att man kört hårt ett tag med jobb och skola för nu tog alla krafter slut. Idag har vi bara slappat. Tittat på Emil i Lönneberga och sen sovit middag. Nu behöver jag bara orka 2 timmar till sen kommer väl sambon hem hoppas jag.

    Imogon får Linne gå till dagis, de skulle på påskpromenad och fick klä ut sig till påskkärringar om de ville. Hon säger nej men vi får väl se om det går imorgon. Själv ska jag försöka få tillbaka lite krafter och förhoppningsvis aptiten också.


    Linnea -07
  • Äldre 31 Mar 18:29

    Tess: hoppas att ni kryat på er ordentligt nu.

    Här är det fortfarande hosta och rossel. Men i morgon är det dagis.


    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • Äldre 1 Apr 12:19

    Leya har fått varit påskkärring idag när vi var in till Falun, hon fick målade kinder och fräknar och kjol på överdragsbyxorna. Sen satt hon i sulkyn och skrattade högt när det började regna så hon skrämde slag på en karl som stod och pratade, vi höll på att skratta ihjäl oss

    Nu ska vi se om hon lyckas sova middag här i dalarna, det var då inga problem att sova inatt iallafall fast hon vaknade 6 (då skulle H (pappas sambo) upp och jobba).

    Glad påsk till er alla!


    »-(¯`v´¯)-> Leya »-(¯`v´¯)->
  • Trekid­z
    Äldre 1 Apr 12:39

    Glad påsk till er alla :)


    *Elias-min älsklingsräka*
  • Tess82
    Äldre 1 Apr 12:42

    Glad Påsk!

    Linnea gick bara med på att jag målade fräknar idag, hon ville ha prickar men nåt annat skulle det inte vara. Skickade med en kjol hon kunde ha utanpå overallen på påskpromenaden de skulle göra med dagis men jag vet inte hur det gick. Trist att det regnar ute bara...


    Linnea -07
  • Äldre 1 Apr 12:53

    Glad Påsk {#lang_emotions_sunny} allihop!

    På påskafton har vi tiggt till oss barnvakt för en gångs skull Sambon (och numera fästman också ) och jag ska hyra filmer och köpa god mat och bara mysa hemma hela dagen lång! Nice nice    

  • Tess82
    Äldre 1 Apr 14:36

    De ringde från dagis strax före ett och sa att Linnea var lös i magen och inte ville äta så det var bara att åka och hämta henne. När vi kom hem så frågade hon efetr mat det första hon gjorde och åt en helt okej portion så jag vet inte vad det är riktigt. Får se om det blir mer under eftermiddan/kvällen annars tror jag vi törs lämna till mormor imorgon ändå, hon tyckte själv att det var okej så...


    Linnea -07
  • RosaNa­pp
    Äldre 1 Apr 14:41

    Mini har fått magsjuka så nu är det bara att vänta in V och E. V som ska till läkaren om en vecka, hoppas det är över till dess. Vill INTE behöva byta den tiden.
    Och inte vill jag ha det heller, pyret kan ju komma när som nu.

    Glad Påsk!

  • Äldre 1 Apr 15:00
    Sötboll skrev 2010-04-01 12:53:17 följande:
    Glad Påsk  allihop! På påskafton har vi tiggt till oss barnvakt för en gångs skull Sambon (och numera fästman också ) och jag ska hyra filmer och köpa god mat och bara mysa hemma hela dagen lång! Nice nice    
    Grattis! {#lang_emotions_flower}
    Låter härligt med lite "egentid" tillsammans.

    Glad påsk allesammans! {#lang_emotions_cheers}
  • Äldre 1 Apr 15:33

    Glad Påsk allesammans {#lang_emotions_flower}


    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
Svar på tråden MajMammor 2007 15