• Äldre 11 Feb 08:52
    150793 visningar
    2830 svar
    2830
    150793

    MajMammor 2007 15

    Hoppsan vi glömde visst att hålla koll på tiden.

    Här samlas vi mammor som fick våra godingar 2007 som visar sin egen vilja och vi fyller på skaran av barn med syskon.

    Men det är majmammor 2007 vi är {#lang_emotions_smile}


    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • Svar på tråden MajMammor 2007 15
  • Tess82
    Äldre 9 Apr 13:25
    Mel, grattis till sambons jobb, härligt att ha en inkomst säker.

    Memba, grattis till nr 2.

    Tack för fler tankar kring mina jobb dilemman, får väl se nästa vecka om jag får nåt besked så jag vet om jag har ett eller två alternativ kvar. Känns ju skönt bara det att det verkar ordna sig med jobb på nåt vis i alla fall.
    Linnea -07
  • Tess82
    Äldre 9 Apr 15:10

    Fick fortsätta en vecka till på mitt heltidsvik i alla fall, eventuellt längre om det inte finns övertaliga på andra ställen i kommunen. Blir en ganska bra lön för april också då ser det ut som, kan behövas...


    Linnea -07
  • zasata
    Äldre 10 Apr 16:09
    memba skrev 2010-04-09 12:29:16 följande:
    Tassar förbi, bättre sent än aldrig! Här kommer en nummer 2 i september!! Kram från oss
    Vad roligt! Grattis
  • Äldre 10 Apr 16:12
    memba skrev 2010-04-09 12:29:16 följande:
    Tassar förbi, bättre sent än aldrig! Här kommer en nummer 2 i september!! Kram från oss
    Grattis! {#lang_emotions_flower}

    Här kämpar vi på med ev IVF till hösten.

    *ritar kors i taket* Nu har Cornelia sovit i sin säng hela natten flera nätter i rad, dock med ett litet bakslag inatt. Hur går det för er andra med sömn?
    ~Cornelia~ängeln Vide~
  • Äldre 10 Apr 16:45
    Malin F skrev 2010-04-10 16:12:43 följande:
    Grattis! Här kämpar vi på med ev IVF till hösten. *ritar kors i taket* Nu har Cornelia sovit i sin säng hela natten flera nätter i rad, dock med ett litet bakslag inatt. Hur går det för er andra med sömn?
    Väldigt mycket upp och ned, vissa nätter sover hon hela nätterna i sin säng och andra inte. Men hon somnar i sin säng varje natt.

    Det tog 3 månader efter hennes operation innan hon sov någorlunda i sin säng. Men det är nu som först som hon kan somna i den igen.
    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • Äldre 10 Apr 16:48
    2små2stora skrev 2010-04-10 16:45:53 följande:
    Väldigt mycket upp och ned, vissa nätter sover hon hela nätterna i sin säng och andra inte. Men hon somnar i sin säng varje natt. Det tog 3 månader efter hennes operation innan hon sov någorlunda i sin säng. Men det är nu som först som hon kan somna i den igen.
    Vad har hon opererat? (hänger inte riktigt med)
    C ska operera halsmandlar o näsa snart så då hoppas vi att allt blir lite bättre efter det.
    C somnar oxå i sin säng men vaknar hon så kan hon inte somna om...
    ~Cornelia~ängeln Vide~
  • Äldre 10 Apr 17:53

    Leya sover ju alltid i sin säng, kan bli spring någon gång ibland (från vår sida för Leya går aldrig ur sin säng utan ropar på oss istället). Nu har hon sovit bra i ett par veckor. Sover bättre då vi kortat ner sovningen på dagen, idag skulle hon inte få sova alls men hade somnat en kvart ändå.

    Malin F, lycka till med IVF, kan ju lösa sig av sig själv också när man väl riktat in sig på att få hjälp Håller tummarna för er.


    »-(¯`v´¯)-> Leya »-(¯`v´¯)->
  • RosaNa­pp
    Äldre 10 Apr 17:59

    V sover i egen säng, men jag brukar ta honom till toaletten på natten. Fast då är han i princip fullt sovande så det är inga problem att lägga ner honom efter det igen. Får han mardröm och vill är han välkommen över i vår säng.
    Han och äldsta har även börjat dela säng lite ibland. Inatt sov han tydligen i Es säng (jag var inte hemma).

    Malin F: lycka till, till hösten.

  • Tess82
    Äldre 10 Apr 18:02

    Linnea sover alltid och har alltid sovit i sin egen säng. Hon ropar ibland på natten om hon tappat bort nappen eller kaninen. Sen så vill hon gärna komma in till oss och mysa på morgonen när hon vaknat om vi är lediga. På senare tid har hon börjat vakna 6.30-7 tiden så det är ju skönt att få mysa lite innan man måste upp.

    Malin F, lycka till hoppas att det går bra för er!


    Linnea -07
  • Äldre 10 Apr 18:16
    Malin: Hon fick akut operera in en pacemaker i somras.

    Hoppas att det går bra med IVF till hösten, om det inte skulle lyckas innan.
    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
Svar på tråden MajMammor 2007 15