• 2små2stora

    MajMammor 2007 15

    Hoppsan vi glömde visst att hålla koll på tiden.

    Här samlas vi mammor som fick våra godingar 2007 som visar sin egen vilja och vi fyller på skaran av barn med syskon.

    Men det är majmammor 2007 vi är {#lang_emotions_smile}


    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • Svar på tråden MajMammor 2007 15
  • 2små2stora

    Nu har jag varit på apoteket och hämtat 6kg mat till J blev en sväng på Lindex också fyndade lite där då de hade halva reapriset på en massa saker.


    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • Melisabeth
    2små2stora skrev 2010-04-13 12:38:09 följande:
    Nu har jag varit på apoteket och hämtat 6kg mat till J blev en sväng på Lindex också fyndade lite där då de hade halva reapriset på en massa saker.
    *Hyssjar* tyst, säg inte sådär...
  • Tess82
    Melisabeth skrev 2010-04-13 12:36:25 följande:
    Oj, shit vad flitig du är. Både plugg och massor med jobb hitan och ditan Du får dela med dig, hur gör du?
    Ja du hur jag hinner plugga är ett under men nu har jag haft bra motivation i två dagar i alla fall. Känner väl att slutet börjar närma sig så jag kämpar på den sista tiden. Jobba gör jag för att få in pengar och trivs bra med att hoppa runt just nu och inte bara gneta med samma dag ut och dag in. Får ju också lite positiv energi av att det ser ut att ordna sig med jobb några månader till och sen så skiner ju solen och det börjar bli vår på riktigt och det piggar också upp.

    Nu är det dags att åka och jobba.
    Linnea -07
  • 2Fina

    Vila har det inte blivit så mycket av... Leya är pigg trots en temp på 39, nu hade hon 40 när hon började bli lite slö.... då hade den stigit från 39,7 på en kvart fast hon fått Ipren....


    »-(¯`v´¯)-> Leya »-(¯`v´¯)->
  • kristallen

    Tack så mycket för grattisen . Är jätte glad för deras skull att dom fick en grabb nu=).
    Han var rätt stor me, vägde ju 4990 och var 54 lång .Men tydligen hade han lite lågt sockervärde vilket jag gissar mig till kan ha och göra med att ha nbehöver mer mat? Eller nåt sånt.
    Väntar på att hon ska orka prata i telefon så man kan få lite detaljer=)


    Älskar mina barn och maken också BF 22/6
  • 2små2stora
    Kristallen: den storleken på bebis tyder lite på grav.diabetes. Hoppas att det räcker med bara mat och att det inte behövs dropp.
    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • kristallen
    2små2stora skrev 2010-04-13 17:28:50 följande:
    Kristallen: den storleken på bebis tyder lite på grav.diabetes. Hoppas att det räcker med bara mat och att det inte behövs dropp.
    Hon hade havandeskapsförgiftning på slutet men ingen gravdiabetes. Ja det får vi hoppas=). Han sover visst hela tiden typ, knappt vill vakna för att äta.
    Älskar mina barn och maken också BF 22/6
  • tanucik

    DP tråkigt att hon är sjuk nu, när våren äntligen börjar komma. Hon får krya på sig.

    Här har vi haft första natten utan välling och det gick över förväntan. Hon frågade efter välling på kvällen men då sa mannen att den var slut, kom lite gnäll, men sedan lugnade hon sig efter att ha druckit lite vatten. Sov 12 timmar sedan och vaknade med extrem aptit. Ville ha gröt, så när jag tog fram mjölken och började göra gröten ville hon ha mjölk, och sedan smothie, när hon såg att jag tar hennes yoghurt till smothien(den vanliga var slut) ville hon ha yoghurt också. Så hon har ätit riktigt bra..skönt..vågar man hoppas att det håller i sig?

  • Sötboll

    Kristallen o 3bus: Vår Pontus vägde 4980 g när han föddes utan att jag hade gravdiabetes eller ngn annan komplikation. Behöver inte vara något fel

  • Malin F

    Många som är sjuka nu tror jag..

    Idag kom vi iaf hem från sjukhus och op gick bra. C har varit jätteduktig hela tiden! Min lilla sessa Hon smällde i sig en hel kall pannkaka i ett naffs när vi kom hem. Stackarn, utsvulten som bara fått äta yoghurt och isglass...


    ~Cornelia~ängeln Vide~
Svar på tråden MajMammor 2007 15