• Äldre 11 Feb 08:52
    150944 visningar
    2830 svar
    2830
    150944

    MajMammor 2007 15

    Hoppsan vi glömde visst att hålla koll på tiden.

    Här samlas vi mammor som fick våra godingar 2007 som visar sin egen vilja och vi fyller på skaran av barn med syskon.

    Men det är majmammor 2007 vi är {#lang_emotions_smile}


    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • Svar på tråden MajMammor 2007 15
  • Äldre 14 Apr 18:19

    Malin: Var det halsmandlar o näspolyper hon opererat? Har ett svagt minne av det. Pontus gjorde den operationen i höstas, är glad att vi gjorde den. De är snart återställda igen

  • Äldre 14 Apr 18:22
    Sötboll skrev 2010-04-14 14:22:28 följande:
    Kristallen o 3bus: Vår Pontus vägde 4980 g när han föddes utan att jag hade gravdiabetes eller ngn annan komplikation. Behöver inte vara något fel
    men han hade inga problem med blodsockret, eller?
    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • Äldre 14 Apr 18:41
    Sötboll skrev 2010-04-14 18:19:31 följande:
    Malin: Var det halsmandlar o näspolyper hon opererat? Har ett svagt minne av det. Pontus gjorde den operationen i höstas, är glad att vi gjorde den. De är snart återställda igen
    Ja det var halsmandlar och en körtel bakom näsan. Dom var jättestora allihopa så det var välbehövligt. Nu kommer några tuffa dagar/nätter men jag hoppas det kommer gå bra. Skruttan har två gigantiska blåsor i munnen, förmodligen av tuben när hon var sövd. Hon har jätteont Men förhoppningsvis blir hon mycket piggare när allt har läkt.
    ~Cornelia~ängeln Vide~
  • Äldre 14 Apr 19:16

    3bus: nej normalt socker.

    Malin: stackars tjej! Jobbigt med blåsor mycket smärtstillande framöver för henne. Men Pontus tror jag bara tog det i några dagar, sedan verkade det inte som att han hade ont längre. Var hemma från dagis i ca 2 v tror jag.

  • Äldre 14 Apr 19:32

    C ska vara hemma två veckor hon med. Vad var Pontus symptom, blev det bättre efter op?


    ~Cornelia~ängeln Vide~
  • Äldre 14 Apr 19:33

    Sötboll...glömde skriva att det var till dig men det kanske ni förstod


    ~Cornelia~ängeln Vide~
  • zasata
    Äldre 14 Apr 20:03

    Ser att ni pratat nappar..ebba slutade.. men höll 5dar.. sen blev hon sjuk.
    Men sen gav hon alla nappar i ett paket till påskharen på dagis och inte frågat direkt efter dom sen.

    Har ni tips på hårdmage?


  • Äldre 14 Apr 20:17
    Zasata, päron, katrinplommonpuré?

    Nu har Leya haft feber sen i lördags, går bara ner på värkmedicin men såg en liten ljusning nu, var ut en sväng på eftermiddagen och sen hade hon temp 37,6 som gick upp till 38,3 på en timme. Nu en timme senare så var febern nere på 37,9 så jag hoppas den är på väg bort nu!! Blir fler vabdagar nu än när hon hade vattkoppor... Fick alvedon nu innan hon somnar ändå utifall....
    »-(¯`v´¯)-> Leya »-(¯`v´¯)->
  • Äldre 14 Apr 20:26

    Malin: Pontus snarkade mycket sedan han var väldigt liten och vi tyckte att han ev. hade andningsuppehåll ibland. Nu sover han tyst och har lugnare andning, jättehärligt Han fick inte det med en gång, tog 1-2 v efter operationen tror jag innan vi märkte det, antar att det var svullet av operationen innan dess. Har C också haft sådana problem?

  • zasata
    Äldre 14 Apr 20:27
    2Fina skrev 2010-04-14 20:17:27 följande:
    Zasata, päron, katrinplommonpuré? Nu har Leya haft feber sen i lördags, går bara ner på värkmedicin men såg en liten ljusning nu, var ut en sväng på eftermiddagen och sen hade hon temp 37,6 som gick upp till 38,3 på en timme. Nu en timme senare så var febern nere på 37,9 så jag hoppas den är på väg bort nu!! Blir fler vabdagar nu än när hon hade vattkoppor... Fick alvedon nu innan hon somnar ändå utifall....
    nix, äpple är inte bra va?

    Stackarn hoppas hon är febri i morgon-
Svar på tråden MajMammor 2007 15