• Äldre 11 Feb 08:52
    150756 visningar
    2830 svar
    2830
    150756

    MajMammor 2007 15

    Hoppsan vi glömde visst att hålla koll på tiden.

    Här samlas vi mammor som fick våra godingar 2007 som visar sin egen vilja och vi fyller på skaran av barn med syskon.

    Men det är majmammor 2007 vi är {#lang_emotions_smile}


    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • Svar på tråden MajMammor 2007 15
  • Äldre 28 Apr 20:56
    mumia skrev 2010-04-28 20:54:16 följande:
    Jag skulle vilja påstå att ALLA UTOM JAG har fått eller ska få nr två eller tre eller fyra..... (var nyss ut och kolla hur jag låg till i ägglossningskalendern och kan ju tillägga at NNUUU vill jag åka hem från jobbet )
    Vad säger sambon nu då?
    Nu är vi hemma igen efter en natt på sjukhuset.
    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • Äldre 28 Apr 20:59
    mumia skrev 2010-04-28 20:54:16 följande:
    Jag skulle vilja påstå att ALLA UTOM JAG har fått eller ska få nr två eller tre eller fyra..... (var nyss ut och kolla hur jag låg till i ägglossningskalendern och kan ju tillägga at NNUUU vill jag åka hem från jobbet )
    Nejdå, inte jag
  • zasata
    Äldre 28 Apr 21:59
    RosaNapp skrev 2010-04-24 20:26:21 följande:
    Grattis till Ella Inatt, kl 01.33 kom lilleBROR J . Fast så liten är han inte, ca 4,4 kg och 53 lång. Vi mår bra, är hemma nu och det gick bra. Snabbt och intensivt, men jag hade full kontroll den här gången. Namnlös är han och får vara ett tag till V och E mottog med öppna armar. A är mer reserverad och orolig när han skriker, han vill trösta då.
    GRATTIS!!!
  • Äldre 29 Apr 07:52
    Syrra, har johanna varit på sjukhuset?
    »-(¯`v´¯)-> Leya »-(¯`v´¯)->
  • Äldre 29 Apr 07:53
    2Fina skrev 2010-04-29 07:52:03 följande:
    Syrra, har johanna varit på sjukhuset?
    Ja fick åka in med henne då vi inte riktig fick bukt med astman. 
    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • Äldre 29 Apr 08:14

    Julia fick playdoh, teservice med Pippi motiv(kompisen hade en sån och de bråkade jämt om den) en hoppboll, nya sandleksaker och en målarbok

  • Äldre 29 Apr 08:25
    K Kavat: Kevin har en sån liknande balanscykel, mycket vill ha mer, eller hur säger man, så nu vill han ha en sparkcykel, han bråkar med kompisen som har en!! Hans kompis kan däremot inte med hans balanscykel - så väldigt bra att öva balansen med den! Att rekommendera
  • Äldre 29 Apr 09:04

    Isabella fick avsläkten: Presentkort på Ikea (önskat för att köpa en hylla av nått slag), En vårjacka, ett grodspel, en mjukisekorre, och en bok.
    Sen får man väl säga att hon fick en säng av oss. Hon fick inget paket, men vi passade på att investera i en rejäl säng istället för att köpa småsaker som hon inte behöver. så man får väl kalla det att hon fick en säng i present då. (Hon bryr sig ju inte). Och hon älskade typ allt hon fick


  • Äldre 29 Apr 09:08

    Johanna önskar sig en ny dockvagn och en gungställning. Den dockvagn hon fick för 1.5 år sedan är för liten dockorna får inte plats, så vi tänkte köpa en dockvagn sedan ska hon få en ny docka i höst när bebisen kommer.


    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • Äldre 29 Apr 09:23
    2små2stora skrev 2010-04-29 09:08:14 följande:
    Johanna önskar sig en ny dockvagn och en gungställning. Den dockvagn hon fick för 1.5 år sedan är för liten dockorna får inte plats, så vi tänkte köpa en dockvagn sedan ska hon få en ny docka i höst när bebisen kommer.
    Hon förstår sig på det där med dockor och dockvagn iaf?!
    Ellan lastar fullt med prylar i sin vagn och kör runt med. Alt kryper upp och lägger sig själv - skitfarligt.
Svar på tråden MajMammor 2007 15